//

apple universal dock

apple universal dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik naast de iphone 4 ook nog een iPod nano 5g bezit ben ik op zoek geweest naar een dual dock. Ik heb de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-10, 21:33
Rollie2010 Rollie2010 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard apple universal dock

Omdat ik naast de iphone 4 ook nog een iPod nano 5g bezit ben ik op zoek geweest naar een dual dock. Ik heb de zoektocht opgegeven. Er bestaan gewoonweg geen dual docks die aan mijn wensen voldoen. Ofwel ze kunnen alleen maar laden en niet syncen, of ze zijn niet geschkt voor de iphone4 of ze zijn schreeuwend duur etc etc.

Dus.. is mijn 2e keus: 2 apple universal docks te kopen:
1 voor de nano 5G en 1 voor de iphone 4.

Nu heb ik een vraag over het docken van de iphone 4. Ik heb er een bumper omzitten. Nu past de iphone 4 met bumper niet op de iphone 4 dock.
Ik heb ergens gelezen dat de de iphone4 wel past op het universal dock inclusief de bumper. Passend zou het zijn zonder een dock adapter te gebruiken. Kan iemand dit bevestigen?

Oh ja, mocht er toch nog iemand zijn die een dual dock weet dat en kan laden en kan syncen en geschikt is voor de nano5g en de iphone4 (met bumper) dan ben ik daar zeer benieuwd naar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS/Apple Universal Dock/Composite AV Cable MAAR GEEN Beeld op tv alexanderbaard iPhone algemeen 0 03-01-11 18:27
Apple iPhone 4 Universal Dock Adapter 3-pack isneaker iPhone accessoires en onderdelen 5 09-09-10 13:01
iPhone 3GS geen belgeluid in Apple universal dock acvz iPhone algemeen 0 17-08-10 00:58
Apple Universal Dock met afstandsbediening Guest-201207071607 iPhone accessoires en onderdelen 11 14-02-08 16:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.