//

Bluetooth headset novero

Bluetooth headset novero discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als apple/Iphone liefhebber ben je volgens mij meer dan gemiddeld een liefhebber van mooie dingen. Ik bedoel, er is meer dan functionaliteit alleen, toch?? Zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-10, 23:27
dave1968 dave1968 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 27
Standaard Bluetooth headset novero

Als apple/Iphone liefhebber ben je volgens mij meer dan gemiddeld een liefhebber van mooie dingen. Ik bedoel, er is meer dan functionaliteit alleen, toch??

Zo werd ik direct verliefd op de bluetooth headset van Novero.
"The first one"
Zij hebben in Duitsland een werkelijk prachtige serie headsets gemaakt die erg goed passen in de Apple lijn. En dus die heb ik dan maar gekocht.

Alleen de verpakking is al een feestje. In luxe display verpakt, waxcoated papier voor de doosjes met de accesoires, een halsband om de headset op te hangen, een clip om de headset in te klemmen en zo in je jasje te dragen, autolader en een normale lader met usb kabel voor de computer. Echt compleet. Verschillende oorpieces voor het beste draagcomfort. Aan alles gedacht. Jammer van die miniCD die je niet kunt draaien op een Imac. Oh ja, ook de afbeelding van de blackberry bold 9000 in de handleiding. Beetje jammer maar ach.... Het gaat om de headset.

Deze doet het gewoon goed. Zit gemakkelijk, gemakkelijk pairen en idiotproof in gebruik. Ideaal voor mij dus. De geluidskwaliteit is, voor zover getest/gebruikt goed. (autogebruik) En wat een COOLE gadget is dat zeg. Luxe in/aan je oor. Kost wel wat..... Maar ja soms moet je wat hé
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-11, 23:46
macpro macpro is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

Nog steeds tevreden? Ik heb deze ook in m'n selectie maar ben er nog niet uit. Dat komt door de vaak elkaar tegensprekende reviews. Iemand ervaring met de Lexington? Daar lees ik ook gemengde verhalen over.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth headset Eduard iPhone accessoires en onderdelen 35 22-07-10 14:07
Muziek op headset via bluetooth dr_dree iPhone accessoires en onderdelen 1 08-12-09 15:58
Muziek: stereo bluetooth headset hankypanky Muziek, foto & video 4 14-10-09 15:00
Mr. Bluetooth XS headset cthulu iPhone accessoires en onderdelen 0 14-06-09 16:02
Bluetooth headset dennis9920 iPhone algemeen 4 29-02-08 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.