voor mensen die toch een witte iphone wil(de) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik was wat ip youtube aan het kijken en kwam dit tegen YouTube - iCarbons iPhone 4 White Conversion ik vond het mzo vet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voor mensen die toch een witte iphone wil(de)
ik was wat ip youtube aan het kijken en kwam dit tegen
YouTube - iCarbons iPhone 4 White Conversion ik vond het mzo vet ik heb er gelijk een besteld, dat kan hier: http://www.icarbons.com is ok voor meerder apple producten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oeh handig! Ik hoop eigenlijk dat als ik aan de iPhone 4 ga, dat de witte dan al bestaat! ;-)
|
|
|||
|
|||
Moet zeggen; ziet er mooi uit!!
Laat je foto's zien als je die van jou erop hebt zitten? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad mooi uit. Ik vraag me alleen heel sterk af hoe goed zo'n sticker zich met de tijd houd.
|
|
|||
|
|||
Ik had deze voor de 3GS. zie fotos
Had alleen een logo achterop zelf gezet makkelijk erop te zetten . http://img819.imageshack.us/img819/568/sl381478.jpg |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als dat niet het geval is zit ik er sterk over te denken deze aan te schaffen. |
|
|||
|
|||
Dit zou ik ook eens willen weten
|
|
||||
|
||||
Pakketje nog niet ontvangen?????
|
|||
|
|||
Ooh zo mooiii!
Dan hoef ik ook niet meer op de witte iphone te wachten.. In T-mobile zeiden ze dat die pas volgend jaar januari of later uit kwam |
|
||||
|
||||
Citaat:
hij is best dik en je voelt dus goed de randen van de sticker als je over je scherm veegt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voordelen: - Je hebt dan eindelijk een witte iPhone 4! - De kwaliteit vd stickers is dik, dus lijkt niet snel kapot te gaan? Nadelen: - Je voelt de sticker als je over je scherm veegt (kan daardoor misschien wat omkrullen?) - Word evt sneller vies omdat wit.. tsja.. nooit WIT blijft (dmv vieze vingers/tas/broekzak met lekkende pen etc) Dus, ieder moet hierin z'n eigen voor- en nadelen volgens mij op een rijtje zetten en kijken welke keuze hij/zij maakt.. toch?
|
||||
|
||||
Ziet er wel heel erg mooi uit! Misschien dat ik 'm wel aanschaf zodra ik een iPhone 4 heb.
|
|
|||
|
|||
Ik vindt dit niet zo mooi, vooral alleen al omdat je stickers op je dure telefoon lig te plakken.
|
|
|||
|
|||
weet iemand een adress/link waar je hem gewoon in nederland kan kopen??
heb geen paypal |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou daar echt geen geduld voor hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iemand die een Tomtomwork account wil testen voor mij? | jappie993 | iPad algemeen | 0 | 05-06-10 15:48 |
Iemand die een webapp met mij (en andere?) wil maken? | psp2000sam | iPhone Apps | 24 | 15-01-10 09:17 |
mensen die naar vs gaan, een aan 1.1.2 kunnen geraken | cederique | Koopinformatie Nederland | 2 | 21-01-08 18:48 |
Belangrijk voor mensen die Unlocken met de nieuwe IPSF! | crunch81 | Archief | 1 | 22-10-07 14:09 |
|
|