iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Stealth Guards Body Skin IPHONE 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/70087-stealth-guards-body-skin-iphone-4-a.html)

SPiET 27-08-10 15:00

Stealth Guards Body Skin IPHONE 4
 
Hallo,

Een tijdje geleden heeft iphoneclub melding gemaakt dat firma "Stealh Guards" 1000 gratis screenprotectors weg gaf voor de iphone 4. Enkel de verzending moest je betalen.

Nu heb ik gedaan en gisteren de full body kit voor de iphone 4 ontvangen.

Er zitten twee velletjes bij dus de voor en achterkant maar geen vloeistof.

Iemand een idee wat wat ik de iphone best kan schoonmaken voor ik de shield er op kleef?

In die video van Stealth Guards doen ze ook vloeistof op hun vingertippen en de achterkant van de folie, voor je deze op je iphone plakt.

Dus met welke vloeistof kuis je best je iphone (en doek?) en gebruik je die ook voor de shields. Mensen zei me gewoon afwasmiddel of??

bedankt!

roymeer 27-08-10 15:13

Geen pure afwasmiddel, maar verdund. Puur is het spul te vet.
Goed je vingers nat houden.

SPiET 27-08-10 15:34

Ok dus een zoals je infeite gaat afwassen dan :)

lauw of heet water? nog andere dingen zoals welk doekje om het te kuisen?

lolsmurf 27-08-10 15:53

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zo'n product voor 99% uit gewoon water bestaat. Dus ik denk dat je met wat water uit de kraan het beste af bent, afwasmiddel zou ik er precies niet bij doen. Gewoon water in een verstuivertje en dat op je vingers en shield.

Moet zeker niet heet of lauw zijn, dat zijn die flesjes die je er normaal bij krijgt ook nooit.

iPhone kan je met allerlei doekjes afkuisen, zolang er uiteindelijk maar geen stofje meer op zit. :)

SPiET 27-08-10 17:47

Denk dat ik een zonnebril doek zal nemen. Misschien toch best wat afwasmiddel indoen. Dan wordt je scherm toch wat ontvet niet?

Jaap777 27-08-10 17:56

Bij Bodyguardz staat dat eht verdunde babyshampoo is.

spuji 27-08-10 17:58

Meestal zijn die oplossingen puur een combinatie van voornamelijk water en babyshampoo. En een zonnebril doekje zal zeker goed zijn voor het schoonmaken.

kimvb 27-08-10 18:54

ik heb die van mij er op gezet met wat dreft verdunt met water .
voor de iphone 4 was dit geen probleem .
Maar op de 3G van mijn vrouw kreeg ik het er langs geen kanten op .
(kan ook wel aan mij liggen heb nie zoveel geduld)

SPiET 28-08-10 01:31

Ik juist gedaan met wat vloeistof. Niet gemakkelijk want er waren geen uitsnijdingen. Wel voorgesneden dus de openingen moeten uitscheuren alles goed gelukt maar ik zie al wat putjes in de folie.

Is dat wel normaal of verdwijnen deze na een tijd? Of misschien slechte en te goedkoop?

JohnnyricoMC 30-08-10 19:27

werkt een (met water verdund) afwasmiddel of keukenzeep eventueel ook?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:29.