//

Full iphone 4 body shield: invisible of bodyguard, nat of droog ?

Full iphone 4 body shield: invisible of bodyguard, nat of droog ? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo luitjes, ik wil graag een full body shield bestellen ( voor & achterzijde & gevoelig antennerandje), wat is volgens jullie nu de beste shield ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-10, 11:44
Donskinny Donskinny is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Question Full iphone 4 body shield: invisible of bodyguard, nat of droog ?

hallo luitjes,

ik wil graag een full body shield bestellen ( voor & achterzijde & gevoelig antennerandje), wat is volgens jullie nu de beste shield gelet op: goede bescherming uiteraard, retina display moet nog in volle glorie te zien zijn, dus geen waas ! en goed zonder lijmresten te verwijderen. en er zijn ook verschillen in het opbrengen : nat of droog ?

alvast bedankt voor jullie meningen en toelichtingen want heb net mijn eerste iphone en dus op shield-gebied totaal geen ervaring

en als laatste : wanneer je je iphone op een normale manier gebruikt en als je hem altijd in een hoesje of iets dergelijks doet wanneer je hem in je broekzak hebt.....is het dan wel nodig om een shield te gebruiken ? het glas van het touchscreen zou toch sterk genoeg moeten zijn ...?!?

Laatst gewijzigd door Donskinny; 31-08-10 om 12:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-10, 15:59
Quarre Quarre is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 35
Standaard

Invisibleshield van Zagg is sinaasapplehuid, dikker en minder "vlot" dan de bodyguardz

ik heb bodyguardz dry apply gekocht, vermits ik mijn Zagg invisibleshield niet super vond...

Heb nu voorkant bodyguardz en achterkant zagg totdat de achterkant "stuk" is of loskomt...het heeft toch wel wat geld gekost

plus: bodyguardz geeft 2 sets voor die prijs...

dry of wet: aan u de keuze. Ik heb dry gepakt, bijna geen last van fog (die overigens toch weg zou trekken na twee dagen) nadeel: moet van de eerste keer goed liggen
  #3  
Oud 31-08-10, 17:02
lolsmurf's schermafbeelding
lolsmurf lolsmurf is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: België
Berichten: 117
Standaard

Ik heb zowel op de 3G als op de 4 de iWrap gehad. Zeer tevreden van! Veel beter dan de Invisible shield van Zagg, die zou ik niet aanraden.

iPhone 4 Covers | iWrap
  #4  
Oud 02-09-10, 11:06
Donskinny Donskinny is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

ik heb besloten voor de bodyguardz dry apply te gaan...verschillende tests op het web geven toch aan dat de bodyguradz het best beschermen, eventuele lichte waas neem ik maar voor lief
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Invisible SHIELD voor iPhone 4 Tim4444 iPhone accessoires en onderdelen 17 21-08-10 16:50
iPhone 4 Full Body Invisible Guard harriepopov iPhone algemeen 2 18-07-10 17:47
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.