iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Sony MEX-BT5000, XA-110IP adapter en Iphone? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/7081-sony-mex-bt5000-xa-110ip-adapter-iphone.html)

frankkoning 11-02-08 17:02

Sony MEX-BT5000, XA-110IP adapter en Iphone?
 
Volgens mij nog niet behandeld:

M'n ipod video kon er geruisloos mee uit de voeten, met de ipod-adapter van Sony waarmee je de ipod via de radiotoetsen kon bedienen.

M'n iphone krijg ik er nog niet mee aan de praat. Het lijkt alsof firmware 1.1.3 er ietsjes beter op reageert maar m'n radio blijft zeggen: 'no pod connected' en dus ook geen muziek.

Op sites lees ik dat deze adapter die ook op andere autoradio's past wel compatible zou moeten zijn.....iemand ervaring met dit fenomeen?

hapklaar 06-03-08 14:38

Ik zou dit ook graag willen weten. Ik heb ook een MEX-BT5000 en vraag me af of ik de XA-110IP of zijn opvolger de XA-120IP moet aanschaffen. Misschien is de laatste wel compatible?

frankkoning 06-03-08 14:44

Na een update naar 1.1.3 werkte het zakie ineens wel. Ben inmiddels al weer naar 1.1.4 en heb nog niet geprobeerd of dat ook werkt.

De 110 versie heeft het dus bij mij gedaan!

hapklaar 08-04-08 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankkoning (Bericht 77579)
Na een update naar 1.1.3 werkte het zakie ineens wel. Ben inmiddels al weer naar 1.1.4 en heb nog niet geprobeerd of dat ook werkt.

De 110 versie heeft het dus bij mij gedaan!

Top! Werkte dit ook een beetje snel? verder helemaal tevreden?

Ik las namelijk in een andere post over deze adapter dat ie erg traag reageerde en ik las ok ergens dat de iphone in flight-mode gaat als je muziek luistert. Kan je hier iets over zeggen?

frankkoning 08-04-08 16:40

Werkt ook op 1.1.4. Aangesloten op de iPhone werkt deze adapter beter dan om m'n iPod video 30gb. Beter in de zin van: sneller reageren en als ik na een half uurtje weer in m'n auto stap en de iphone weer inplug hij verder gaat waar ie opgehouden was.

Dat ligt niet aan de kabel natuurlijk, maar toch....

hapklaar 08-04-08 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankkoning (Bericht 95340)
Werkt ook op 1.1.4. Aangesloten op de iPhone werkt deze adapter beter dan om m'n iPod video 30gb. Beter in de zin van: sneller reageren en als ik na een half uurtje weer in m'n auto stap en de iphone weer inplug hij verder gaat waar ie opgehouden was.

Dat ligt niet aan de kabel natuurlijk, maar toch....

Ik had nog een vraag toegevoegd aan m'n bericht, maar dat was volgens mij pecies toen jij je reply tiepte.

Ik was nog even benieuwd of de iphone ook in flight mode gaat als je muziek luistert. Of kan je wel gebeld worden dan?

frankkoning 08-04-08 17:14

Hij vraagt wel of je wilt dat ie in flight mode gaat, maar dat wil je natuurlijk niet. Met de Sondy radio die ik heb bel ik handsfree met bluetooth via de radio....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.