//

Sony MEX-BT5000, XA-110IP adapter en Iphone?

Sony MEX-BT5000, XA-110IP adapter en Iphone? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij nog niet behandeld: M'n ipod video kon er geruisloos mee uit de voeten, met de ipod-adapter van Sony waarmee je de ipod via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-02-08, 17:02
frankkoning frankkoning is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard Sony MEX-BT5000, XA-110IP adapter en Iphone?

Volgens mij nog niet behandeld:

M'n ipod video kon er geruisloos mee uit de voeten, met de ipod-adapter van Sony waarmee je de ipod via de radiotoetsen kon bedienen.

M'n iphone krijg ik er nog niet mee aan de praat. Het lijkt alsof firmware 1.1.3 er ietsjes beter op reageert maar m'n radio blijft zeggen: 'no pod connected' en dus ook geen muziek.

Op sites lees ik dat deze adapter die ook op andere autoradio's past wel compatible zou moeten zijn.....iemand ervaring met dit fenomeen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-08, 14:38
hapklaar hapklaar is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik zou dit ook graag willen weten. Ik heb ook een MEX-BT5000 en vraag me af of ik de XA-110IP of zijn opvolger de XA-120IP moet aanschaffen. Misschien is de laatste wel compatible?
  #3  
Oud 06-03-08, 14:44
frankkoning frankkoning is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Na een update naar 1.1.3 werkte het zakie ineens wel. Ben inmiddels al weer naar 1.1.4 en heb nog niet geprobeerd of dat ook werkt.

De 110 versie heeft het dus bij mij gedaan!
  #4  
Oud 08-04-08, 16:32
hapklaar hapklaar is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkoning Bekijk bericht
Na een update naar 1.1.3 werkte het zakie ineens wel. Ben inmiddels al weer naar 1.1.4 en heb nog niet geprobeerd of dat ook werkt.

De 110 versie heeft het dus bij mij gedaan!
Top! Werkte dit ook een beetje snel? verder helemaal tevreden?

Ik las namelijk in een andere post over deze adapter dat ie erg traag reageerde en ik las ok ergens dat de iphone in flight-mode gaat als je muziek luistert. Kan je hier iets over zeggen?

Laatst gewijzigd door hapklaar; 08-04-08 om 16:41.
  #5  
Oud 08-04-08, 16:40
frankkoning frankkoning is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Werkt ook op 1.1.4. Aangesloten op de iPhone werkt deze adapter beter dan om m'n iPod video 30gb. Beter in de zin van: sneller reageren en als ik na een half uurtje weer in m'n auto stap en de iphone weer inplug hij verder gaat waar ie opgehouden was.

Dat ligt niet aan de kabel natuurlijk, maar toch....
  #6  
Oud 08-04-08, 17:10
hapklaar hapklaar is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankkoning Bekijk bericht
Werkt ook op 1.1.4. Aangesloten op de iPhone werkt deze adapter beter dan om m'n iPod video 30gb. Beter in de zin van: sneller reageren en als ik na een half uurtje weer in m'n auto stap en de iphone weer inplug hij verder gaat waar ie opgehouden was.

Dat ligt niet aan de kabel natuurlijk, maar toch....
Ik had nog een vraag toegevoegd aan m'n bericht, maar dat was volgens mij pecies toen jij je reply tiepte.

Ik was nog even benieuwd of de iphone ook in flight mode gaat als je muziek luistert. Of kan je wel gebeld worden dan?
  #7  
Oud 08-04-08, 17:14
frankkoning frankkoning is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Hij vraagt wel of je wilt dat ie in flight mode gaat, maar dat wil je natuurlijk niet. Met de Sondy radio die ik heb bel ik handsfree met bluetooth via de radio....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 koppelen met Sony MEX-BT2700 blingbling iPhone accessoires en onderdelen 2 29-09-10 17:59
omruilen sony voor iPhone Ipoelie Odido (T-Mobile) 5 31-08-10 22:37
Sony MDR-V150 en Iphone 2G WillyDeWalvis iPhone accessoires en onderdelen 0 12-12-09 13:37
Sony XA-110IP iPod Interface For UniLink jaz075 iPhone accessoires en onderdelen 4 05-10-08 21:41
Iphone 3G of wachten op Sony Ericsson X1? Enckie iPhone algemeen 6 16-08-08 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.