//

Incase Snap case Clear.

Incase Snap case Clear. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee jongens! Ik ben redelijk nieuw hier op het forum. Ik lees hier vaak dingen en kijk elke dag regelmatig naar iphoneclub.nl Nu heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-10, 18:04
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard Incase Snap case Clear.

Hee jongens!

Ik ben redelijk nieuw hier op het forum. Ik lees hier vaak dingen en kijk elke dag regelmatig naar iphoneclub.nl

Nu heb ik vandaag mijn Incase Snapcase Clear binnengekregen van de Case program van Apple.

Mijn verbaasde alleen een ding toen ik hem open maakte. Dit was dat er allerlei kleine krasjes aan de binnen kant zaten. Hierbij een foto.



Zoals je kunt zien bij het licht zie je van die krasjes. Ik heb ze eruit geprobeerd te halen met een gladde doek ( die afgaf zoals je bovenin kunt zien -_-' ) maar dit mocht niet baten. Het zijn dus geen vegen maar kleine krasjes.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Zal ik de case terug sturen ofzo?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-10, 18:18
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

mjah krasjes komen er toch wel op lijkt me.. daar is ie toch voor ;-)

ik wacht als sinds 9 augustus op mijn incase snap case smoke.. nog niets gehoord over verzending :-\
hoe lang heb jij er op moeten wachten ?
  #3  
Oud 08-09-10, 18:21
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Ja dat is ook wel zo.
Ik vind het alleen raar dat er nu al krasjes Inzitten. Kijk dat ze erop komen aan de buitenkant dat snap ik. Maar ze zitten aan de binnenkant. Als ik de iphone erin klik en ik hem in de zon houd, is het gewoon niet mooi.. Zie je van die rare vegen en lijkt hij een beetje grijs.

Ik heb de Clean 2 weken geleden besteld volgens mij.
  #4  
Oud 08-09-10, 18:30
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

gewoon terugsturen als je je er aan stoort
persoonlijk zou ik hem niet terugsturen.. zit je weer enkele weken zonder hoesje
maar je hebt natuurlijk recht op een fatsoenlijk produkt
  #5  
Oud 08-09-10, 18:32
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Ik zal even kijken wat ik doe. Vanavond even helemaal schoonmaken en morgen even vergelijken met een vriend van me, die heeft sinds gister ook die case binnen gekregen. Als hij het niet heeft, stuur ik hem misschien wel terug.
  #6  
Oud 08-09-10, 19:18
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Niet alleen zitten er krasjes in de binnenkant. Ook lijkt het alsof hij niet goed sluit.. Het lijkt net alsof er wat water in zit.. Je krijgt van die olie kringetjes.. Iets is niet helemaal goed aan deze case volgens mij.. Heb er zelfs al 2 krasjes aan de achterkant op gekregen! Terwijl ik die nog helemaal niet had.. Fijn dus....
  #7  
Oud 08-09-10, 20:52
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ik heb deze ook besteld via Apple en zal als ik hem binnenheb ook eens melden hoe het zit met de kwaliteit...
  #8  
Oud 08-09-10, 21:19
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Ik heb Apple en Incase zojuist even een mailtje gestuurd met 2 foto's. Eens kijken wat ze doen. Incase die verzend normaliter niet naar Nederland toe, dus ben er bang voor. Misschien dat ik daarom met Apple iets kan regelen.
  #9  
Oud 08-09-10, 21:35
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

die "olie" kringetjes heeft een collega van mij ook.. maar die heeft niet de incase maar die andere (ben ff de naam kwijt).. denk dat het bij deze cases hoort
  #10  
Oud 08-09-10, 21:36
Kuhrtje Kuhrtje is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Die heeft de Belking Micra ofzoiets haha

Naja een vriend van me heeft ook de Incase clear en die heeft er geen last van, op youtube zie je ook veel mensen die dit niet hebben.

Op tweakers ben ik al iemand tegengekomen die ook al van die kleine krasjes had toen hij hem openmaakte..
  #11  
Oud 19-03-11, 15:13
cruez cruez is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 70
Standaard

even dit topic bumpen.
heb ook zo'n case en die vlekker had ik ook. Nuja hiermee kon ik leven. Nu heb ik de case nog geen jaar en is deze al gebarsten aan het gat voor de camera en aan de andere bovenhoek. de iphone is geen enkele keer gevallen en zit altijd in een lederen sleeve...
ik vind dit eigenlijk niet kunnen. Iemand die weet of dit onder garantie zou vallen?
  #12  
Oud 20-03-11, 20:21
basboy12 basboy12 is offline
• iOS 11.0 beta
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 Bekijk bericht
die "olie" kringetjes heeft een collega van mij ook.. maar die heeft niet de incase maar die andere (ben ff de naam kwijt).. denk dat het bij deze cases hoort
ik heb zelf ook een doorzichtig hoesje als jullie, en net als bij jullie zitten daar ook een soort oliekringen in, egt superirritant man :S

ik denk dat ik binnenkort maar een screenprotector voor de voor-en achterkant koop: 1, veel dunner en 2, het ziet er gewoon mooier uit

groetjes bas
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
incase snap case sa-jaws iPhone accessoires en onderdelen 3 08-09-10 21:24
Incase Snap in Nederland? Zhane iPhone accessoires en onderdelen 0 01-09-10 18:03
waar te koop? Incase Perforated Snap Case for iPhone 3GS peerfineer iPhone accessoires en onderdelen 5 03-06-10 14:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.