iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Iphone 4 bumper programma, welke? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/71381-iphone-4-bumper-programma-welke.html)

Pear 09-09-10 22:05

Iphone 4 bumper programma, welke?
 
Ik zoek een bumper uit het programma van Apple die makkelijk in mijn broekzak glijd

Hebben jullie tips?

Chrisl 09-09-10 23:45

Zwarte Apple Bumper werkt prima, pas makkelijk in alle zakken, en je blijft de mooie achterkant zien.

tomic22 10-09-10 15:36

en als je de achterkant toch nog bedekt wil zien neem je een speck pixel skin HD

Pear 10-09-10 17:01

Bedankt!

hebben jullie minder problemen met het wegvallen van gesprekken door de case?

Ik heb in mijn kantoor (ijzeren gebouw in een ijzeren hal) op zich al niet zulk best ontvangst, maar merk dat er toch regelmatig gesprekken wegvallen (na een minuutje

dennisje182 12-09-10 00:14

is de witte apple bumper ook te krijgen?

Davidduzy 12-09-10 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dennisje182 (Bericht 559195)
is de witte apple bumper ook te krijgen?

neen enkel de zwarte

rollotomassi 12-09-10 10:28

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pear (Bericht 557518)
Ik zoek een bumper uit het programma van Apple die makkelijk in mijn broekzak glijd

Hebben jullie tips?

Ik heb ook een Iphone 4 en de app voor een gratis bumper maar mijn Iphone does not qualify voor de Ihpne 4 Case program.... nooit eerder besteld,no jailbraik,wel een UK-toestel maar dat moet nix uitmaken denk ik.Zouden ze al op zijn ;)

Pear 12-09-10 11:48

Ik heb gister nog een bumper besteld voor mij UK iphone4...
Ging prima
iPhone is geregistreerd op een NL accout met een NL adres
Fluitje van een cent..

Parakeet 12-09-10 12:39

Het nadeel van de Apple bumper vind ik dat veel third party accessoires niet meer te gebruiken zijn. De opening bij de dock poort is vaak niet breed genoeg. Ook vind ik het wel leuk om een kleur te kiezen i.p.v. geen keuze te hebben. Ik heb er 1 hier besteld: Infinity Supplies Mobiele Telefoon Cases & Screen Protectors

Bij de zwarte bumper zie je op de foto dat de opening veel breder is dan bij die van Apple.

Maar als je het mij vraagt kies ik het allerliefst nog steeds voor iets wat mijn iPhone meer beschermd, maar het mooie design toch zichtbaar blijft. Ik gebruik nu de transparante crystal van Infinity i.c.m. een screen protector. Wel krasgevoelig, maar mijn iPhone blijft mooi!

JohnnyricoMC 12-09-10 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rollotomassi (Bericht 559262)
Ik heb ook een Iphone 4 en de app voor een gratis bumper maar mijn Iphone does not qualify voor de Ihpne 4 Case program.... nooit eerder besteld,no jailbraik,wel een UK-toestel maar dat moet nix uitmaken denk ik.Zouden ze al op zijn ;)

Van wanneer heb je 'm? Misschien is het eentje die al gecoate antennes heeft.

rollotomassi 12-09-10 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC (Bericht 559571)
Van wanneer heb je 'm? Misschien is het eentje die al gecoate antennes heeft.

Deze is van begin augustus.

Sjord 13-09-10 09:58

Denk niet dat het iets uitmaakt van wanneer hij is. Je zou tot 30 september geloof ik een gratis bumper krijgen. Dan zou het niks moeten uitmaken van wanneer hij is en zou je gewoon die bumper moeten ontvangen. Bel anders eens gewoon naar het nummer wat er staat vermeld.

Guest-20200630160007 18-09-10 01:10

Vraagje aan iedereen:

[iPhone4] Hoe bevallen de Apple bumpers (degenen uit het Apple Case Program).
-Griffin Reveal Etch - 1,6mm
-Griffin Motif diamant/rook
-Speck Pixelskin HD: +stevig, +frontglas raakt ondergrond niet, +stevig kunststof +knoppen goed te bedienen (uit ander topic)
-Belkin Shield micra
-Incase snap case

WDS001 18-09-10 09:59

Ik heb de Belkin Shield Micra en het is een goede case, maar wel vrij onhandig om je iPhone er in of uit te krijgen. Het is dus zeker geen case waar je je iPhone elke dag 3 keer moet uithalen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.