//

Technogym cardio-apparaten

Technogym cardio-apparaten discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een beetje groot om als accessoire te beschouwen, maar toch wil ik een vraagje stellen over jullie ervaringen met iPhones in Technogym cardio-apparaten. Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-10, 03:42
MartijnK MartijnK is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Brussel - België
Berichten: 16
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MartijnK
Standaard Technogym cardio-apparaten

Misschien een beetje groot om als accessoire te beschouwen, maar toch wil ik een vraagje stellen over jullie ervaringen met iPhones in Technogym cardio-apparaten.

Mijn nieuwe fitnesszaal is geheel uitgerust met Technogym, en de cardio-apparaten hebben naast de gebruikelijke TV- en radio-toestanden ook een iPod-dock. Prima te gebruiken met mijn iPod nano, en na de oefening worden de gegevens ook opgeslagen om bij het synchroniseren met iTunes te versturen naar Nike+.

Nu werd mij direct bij de rondleiding gezegd hier geen iPhone in te steken. Blijkbaar had een klant dit gedaan, en raakte zijn iPhone hierdoor zo overstuur, dat hij hem heeft moeten laten herstellen. Of er echt hardwarematig iets mis mee was, of dat een reset reeds voldoende was, wisten ze me niet te vertellen.

Ze hebben in ieder geval de vraag aan Technogym gesteld, dat nog niks over dergelijke problemen wist, en zelf nog eens navraag/onderzoek zou doen.

Zijn er onder jullie misschien mensen die slechte of goede ervaringen hebben bij het gebruik van een iPhone in de dock van een Technogym cardio-apparaat?
__________________
Martijn – Brussel
iPhone 4 32 GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-10, 19:01
paultje360 paultje360 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb m'n iphone 3g wel is in de loopband gehad en het werkte allemaal prima. Dit was enkel voor video kijken en muziek. Ik heb echt geen enkel probleem ermee gehad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 apparaten via Bluetooth? Twigg iPhone Apps 0 18-03-11 20:10
Windows: 2 apparaten op 1 Itunes lunasol iTunes 20 29-09-10 11:46
Windows: apparaten op account Sultan iTunes 4 21-08-10 19:22
Windows: 2 apparaten??? karimp iTunes 2 27-05-10 14:35
Windows: 2 apparaten in Itunes papa-joeri iTunes 1 06-12-08 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:01.