//

Kabel voor Iphone 4

Kabel voor Iphone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn Iphone 4 heb ik een usb/data kabel gekregen. De 30-polige stekker is dunner geworden. Deze past nu goed in mijn Iphone 4 met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-09-10, 20:33
Laskatje Laskatje is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard Kabel voor Iphone 4

Bij mijn Iphone 4 heb ik een usb/data kabel gekregen. De 30-polige stekker is dunner geworden. Deze past nu goed in mijn Iphone 4 met apple bumper. Ik ben ook in het bezit van een audio/video kabel voor aansluiting op mijn stereo. Maar daarvan is de 30-polige stekker dikker waardoor het niet meer past in mijn Iphone 4 met bumper.
Iedere keer die bumper eraf halen gaat moeilijk, ook al omdat er een screen op zit.
Daarom ben ik op zoek naar een verlengkabeltje zodat het wel allemaal past. Wie kan mij advies geven.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-10, 10:50
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: iPhone Accessoires
  #3  
Oud 18-09-10, 21:36
Parakeet Parakeet is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laskatje Bekijk bericht
Bij mijn Iphone 4 heb ik een usb/data kabel gekregen. De 30-polige stekker is dunner geworden. Deze past nu goed in mijn Iphone 4 met apple bumper. Ik ben ook in het bezit van een audio/video kabel voor aansluiting op mijn stereo. Maar daarvan is de 30-polige stekker dikker waardoor het niet meer past in mijn Iphone 4 met bumper.
Iedere keer die bumper eraf halen gaat moeilijk, ook al omdat er een screen op zit.
Daarom ben ik op zoek naar een verlengkabeltje zodat het wel allemaal past. Wie kan mij advies geven.
Ik weet inderdaad nog niet of er daarvoor een variant bestaat die wél een dunnere dock aansluiting heeft... Eventueel kun je ook kiezen voor een bumper met een grotere opening aan de dock aansluiting kant... Kijk maar eens bij de foto's van de zwarte bumper op Infinity Supplies Mobiele Telefoon Cases & Screen Protectors Ik heb die een tijd gebruikt, en al mijn third party accessoires kon ik hierdoor gewoon blijven gebruiken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod kabel voor Iphone DarwinIII iPhone algemeen 12 28-01-12 20:55
av-kabel voor iphone/ipad eddzzz iPhone accessoires en onderdelen 4 19-11-10 14:06
Ipod-USB kabel geschikt voor Iphone ? widescreen iPhone algemeen 12 06-10-10 13:31
Tip: iPhone USB-kabel voor maar 5,= ! MP3-junky Archief 0 30-10-07 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.