//

iPhone 4 en Jabra BT320s bluetooth headset

iPhone 4 en Jabra BT320s bluetooth headset discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of deze headset werkt met de iPhone 4? Mijn iPhone verbint wel met de headset maar als ik dat via mijn ipod muziek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-10, 14:52
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard iPhone 4 en Jabra BT320s bluetooth headset

Weet iemand of deze headset werkt met de iPhone 4?
Mijn iPhone verbint wel met de headset maar als ik dat via mijn ipod muziek af ga spelen komt het niet door de oortjes maar door de speakers van mijn iPhone.
__________________
Groetjes Lian
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-10, 22:13
Parakeet Parakeet is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 Bekijk bericht
Weet iemand of deze headset werkt met de iPhone 4?
Mijn iPhone verbint wel met de headset maar als ik dat via mijn ipod muziek af ga spelen komt het niet door de oortjes maar door de speakers van mijn iPhone.
Hmmm... Dat lijkt me raar. Ik gebruik zelf de Jabra BT3030, zie http://www.infinitysupplies.com/shop/headset-bluetooth-jabra-bt3030.html
in combinatie met mijn iPhone. (Die is wel iets minder spiffy als de 320s, behalve dat je met de 3030 ook je eigen koptelefoon kan aansluiten.)

Als ik op de Play button druk van die headset, start automatisch de iPod functie en begint mijn iPhone 4 gewoon af te spelen. Alle functies werken, behalve de functies vorige en volgende...

Het lijkt alsof ie bij jou niet snapt dat het een audio device betreft. Hoe werkt hij verder als je een gesprek probeert aan te nemen?
  #3  
Oud 19-09-10, 12:15
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Parakeet Bekijk bericht
Hmmm... Dat lijkt me raar. Ik gebruik zelf de Jabra BT3030, zie http://www.infinitysupplies.com/shop/headset-bluetooth-jabra-bt3030.html
in combinatie met mijn iPhone. (Die is wel iets minder spiffy als de 320s, behalve dat je met de 3030 ook je eigen koptelefoon kan aansluiten.)

Als ik op de Play button druk van die headset, start automatisch de iPod functie en begint mijn iPhone 4 gewoon af te spelen. Alle functies werken, behalve de functies vorige en volgende...

Het lijkt alsof ie bij jou niet snapt dat het een audio device betreft. Hoe werkt hij verder als je een gesprek probeert aan te nemen?
Ik heb het even uitgeprobeerd.
Als mijn iPhone via bluetooth verbinding heeft met mijn headset dan kan ik door op de playknop van mijn headset mijn iPod muziek laten spelen maar de muziek komt dan via de speakers van mijn iphone. De andere knoppen op mijn headset hebben geen effect op de iPod.
Het bellen werkt wel op de juiste manier.
Nu jullie weer, ik weet het niet.
  #4  
Oud 20-09-10, 23:27
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Ik kan nu melden dat het werkt. Ik heb de headset gereset.
Aan de oplaadsnoer, stekker in het stopcontact tot rood lampje brand, weer eruit halen, 10sec. wachten en weer in het stopcontact.
Dit was de oplossing voor mijn probleem.
Bedankt voor degene die mee hebben gedacht.
  #5  
Oud 21-09-10, 00:23
Parakeet Parakeet is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 Bekijk bericht
Ik kan nu melden dat het werkt. Ik heb de headset gereset.
Aan de oplaadsnoer, stekker in het stopcontact tot rood lampje brand, weer eruit halen, 10sec. wachten en weer in het stopcontact.
Dit was de oplossing voor mijn probleem.
Bedankt voor degene die mee hebben gedacht.
Super dat het weer werkt bij je! Ik snapte het al niet... Veel plezier er mee!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jabra stereo bluetooth headset "Clipper". Hionimi iPhone accessoires en onderdelen 4 17-10-10 16:02
iPhone herkent blue tooth headset van Jabra niet Yung iPhone algemeen 2 29-08-10 12:37
BlueTooth Headset voor iPhone 2G Guest-20201021124726 iPhone accessoires en onderdelen 8 25-05-10 19:03
Iphone en Bluetooth headset Wolffy Archief 3 02-01-08 23:27
iPhone Bluetooth Headset diotav iPhone accessoires en onderdelen 6 18-10-07 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.