//

Ervaringen met Sennheiser Adidas OMX 680i koptelefoon

Ervaringen met Sennheiser Adidas OMX 680i koptelefoon discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand ervaring met de Sennheiser Adidas OMX 680i-sportkoptelefoon? Ik ben op zoek naar een koptelefoon waarbij ik de muziek kan bedienen zonder mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-10, 21:09
1977koen 1977koen is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 33
Standaard Ervaringen met Sennheiser Adidas OMX 680i koptelefoon

Heeft er iemand ervaring met de Sennheiser Adidas OMX 680i-sportkoptelefoon?

Ik ben op zoek naar een koptelefoon waarbij ik de muziek kan bedienen zonder mijn iphone uit mijn zak te moeten halen. De originele dopjes vallen namelijk uit mijn oren en de geluidskwaliteit vind ik erg slecht. Daarom klinkt dit als een goed apparaat voor op de fiets of tijdens het hardlopen. Iemand ervaring hier mee, of met een andere koptelefoon waar de muziek mee te bedienen is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) Gadgetdude iPhone algemeen 18 01-09-14 20:26
Iphone 3Gs 16 gb icm Sennheiser koptelefoon en (Griffin) SmartTalk Erik Dignum iPhone algemeen 1 02-11-09 11:28
Probleem met Sennheiser MM50 Sander_K iPhone accessoires en onderdelen 1 19-07-09 08:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.