iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Schade door Bumpercase (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/72422-schade-door-bumpercase.html)

Guest-20190430163756 20-09-10 17:16

Schade door Bumpercase
 
Ik heb via de apple bumpercase programm voor de orginele apple Bumpercase gekozen. Nu blijkt dat de bumper, ironisch genoeg, zelf schade veroorzaakt.
Iemand hier ook problemen mee?

phunx 20-09-10 18:56

Wat voor schade precies?

(en nee, ik heb nergens last van)

Mr_recci 20-09-10 21:24

Krassen op de zijkant.

King1987 20-09-10 21:25

 Verplaatst naar: Accessoires

tettenmojl 23-09-10 21:03

Ja ook ik heb hier last van! Het is een product wat Apple verkoopt, en daardoor de waarde van de iPhone flink doet kelderen. Kunnen we Apple hier op aanspreken?

Sultan 23-09-10 21:08

RazorianFly » EXCLUSIVE: Apple Bumper Damages iPhone 4?
Moet je deze kijken. Gelukkig is dit niet mijn iphone:eek:

tettenmojl 26-09-10 01:16

Is Apple of T-mobile hier nu aansprakelijk voor?
Ik vind dit toch wel erg vervelend...

maw, kan ik dit ter reparatie bij hun brengen en de kosten hiervoor bij hun verhalen?

Nowa 26-09-10 01:44

Heb mijn bumper net verwijderd en zie nu ook dat de antenne rand is beschadigd.
Maar goed als je goed nadenkt dan kan er altijd zand onder de rand komen. Als dat gaat schuuren krijg je echt wel krassen etc. Zal met andere hoesjes ook zo zijn. Realiseer me ook dat wanneer ik hem in nieuwstaat wil houden ik hem gewoon lekker in de kast moet leggen.

PrittStift 26-09-10 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nowa (Bericht 570205)
Heb mijn bumper net verwijderd en zie nu ook dat de antenne rand is beschadigd.
Maar goed als je goed nadenkt dan kan er altijd zand onder de rand komen. Als dat gaat schuuren krijg je echt wel krassen etc. Zal met andere hoesjes ook zo zijn. Realiseer me ook dat wanneer ik hem in nieuwstaat wil houden ik hem gewoon lekker in de kast moet leggen.

Het is niet dat ik jullie niet geloof hoor, maar ...

Een collega van mij heeft de iphone 4 met bumper al 7 weken, diverse malen laten stuiteren, de bumper een aantal keren verwijderd en er weer opgezet.... en nog steeds niets, maar dan ook nog geen haarkrasje door de bumper op de stalen rand te bekennen.

Dus ik vind het een vreemde kwestie weer :confused:

squeek 26-09-10 11:32

damn, die foto's in van die link zijn erg betreurend te noemen. heb net zelf even gecheckt en gelukkig niets te zien. je maakt het maar mee.

leonvanwoerkom 29-09-10 10:30

Mijn iPhone 4 heeft óók schade aan de metalen rand, door de originele Apple Bumper Case.... Kwam er afgelopen week achter.

Je mag toch verwachten van een officieel Apple product, dat het je iPhone BESCHERMT en niet beschadigd :mad:

Kijk, je iPhone hou je nooit 100% netjes... Hoeft ook niet. Maar dit is wel een rare kwestie mijn inziens.
Het gaat in ieder geval om schuurschade, zelfde als uit dat linkje. Maar dan gelukkig laaaang niet zo erg :eek:

Een dezer dagen maar eens naar de Apple Store... Kijken wat ze ervan kunnen maken.

leonvanwoerkom 29-09-10 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 570236)
Het is niet dat ik jullie niet geloof hoor, maar ...

Een collega van mij heeft de iphone 4 met bumper al 7 weken, diverse malen laten stuiteren, de bumper een aantal keren verwijderd en er weer opgezet.... en nog steeds niets, maar dan ook nog geen haarkrasje door de bumper op de stalen rand te bekennen.

Dus ik vind het een vreemde kwestie weer :confused:

Dus omdat jouw collega er geen last van heeft... Is het maar een vreemd verhaal :rolleyes:

Ik heb mijn bumper er nog nooit afgehaald tot aan vorige week, heb mijn iPhone nog nooit laten stuiteren en ik heb er wel last van :)

oc-recom 29-09-10 11:11

heel lastig allemaal je kunt natuurlijk altijd proberen of tmobile het wil repareren...

ik heb zelf een bodyguardz shield erover,..totaal een last van krassen oid,..en je hebt geen aantasting van het ontwerp...voor 20 tientjes..

succes!

Chrisl 29-09-10 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oc-recom (Bericht 572805)
heel lastig allemaal je kunt natuurlijk altijd proberen of tmobile het wil repareren...

ik heb zelf een bodyguardz shield erover,..totaal een last van krassen oid,..en je hebt geen aantasting van het ontwerp...voor 20 tientjes..

succes!

Best een dure oplossing dan......

PrittStift 29-09-10 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leonvanwoerkom (Bericht 572782)
Dus omdat jouw collega er geen last van heeft... Is het maar een vreemd verhaal :rolleyes:

Ik heb mijn bumper er nog nooit afgehaald tot aan vorige week, heb mijn iPhone nog nooit laten stuiteren en ik heb er wel last van :)

Gefrustreerd en snel op uw pikkie getrapt? Je hoort mij niet zeggen dat hetgeen uw schrijft, ik een vreemd verhaal vind. Zeg alleen dat het een vreemde kwestie is, meer niet! Als u dan niet kunt begrijpen of er begrip voor wilt opbrengen het goede in de mens te zien ipv het kwade, dan was uw frustratie waarschijnlijk niet nodig geweest.

Omdat uw verhaal dus geplaatst was heb ik even bij mijn collega gekeken om te zien of hij het probleem ook zou hebben, dat was na 7 weken intensief en lomp gebruik niet het geval!

Hoe het went of keert, het blijft natuurlijk een vreemde kwestie dat de 1 er wel last van heeft en de ander niet. Hoe het gebruik met de bumper ook is.

Belangrijk is dat we door ervaringen te delen er misschien achter kunnen komen wat de oorzaak is en hoe we die kunnen oplossen en/of voorkomen.

:rolleyes:;):):cool:

wouter1981 29-09-10 14:42

Wanneer je een bumper (of een vergelijkbaar hoesje) om je iphone hebt kan het zijn dat er zandkorreltjes e.d. achter de bumper komen. Hierdoor ontstaan de beschadigingen op de rand. Ik heb zelf een Speck Pixelskin HD en heb dit probleem ook.
Enige manier waarop het te voorkomen is, is natuurlijk geen hoesje gebruiken. Maar ik ga zelf het hoesje vaker (wekelijks ofzo) even verwijderen en van binnen schoonmaken. Je kunt namelijk niet voorkomen dat er zandkorrels bijkomen. Tenzij je je broekzak brandschoon houdt.

dcl! 29-09-10 14:57

Heb om m'n iPod Touch nooit zoiets gehad, en nu bij de iPhone, waar ik zo'n gratis case omheen heb gedaan, valt me op (eigenlijk wel logisch) dat de case enorm stof aantrekt (veel meer statisch dat kunststof). Dus eigenlijk maakt dat het risico op krasjes wel groter, vooral omdat rommel inderdaad tussen de case/bumper en de iPhone kan komen.

Kokkie76 29-09-10 20:49

Verrek is me nog nooit eerder opgevallen. Heb er dus ook last van. Heb het alleen op de boven en onderkant van het toestel. Zolang de voor en achterkant maar netjes blijft vind ik het best. Ach ja het is en blijft een gebruikers voorwerp :rolleyes:

http://i56.tinypic.com/iqa0as.jpg

http://i51.tinypic.com/1g3bqu.jpg

Macbookto 30-09-10 13:25

bodyguardz shield heb ik ook. Nu zag ik het bij Mediamarkt liggen voor 14.99. Maar ik zag wel dat het slechts twee voorkanten bevat. Je hebt ook uitvoeringen met twee voor- en achterkanten en vier zijkanten. Kijk of op de doos staat: screenprotectors ( alleen voorkanten) of complete sets
Heb het nu gekocht om een stukje op maat te knippen en op de fotocamera te plakken. Het bevalt mij prima. Ik schuif de iPhone in een hoesje elke keer en heb nergens last van.

leonvanwoerkom 01-10-10 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 572897)
Gefrustreerd en snel op uw pikkie getrapt? Je hoort mij niet zeggen dat hetgeen uw schrijft, ik een vreemd verhaal vind. Zeg alleen dat het een vreemde kwestie is, meer niet! Als u dan niet kunt begrijpen of er begrip voor wilt opbrengen het goede in de mens te zien ipv het kwade, dan was uw frustratie waarschijnlijk niet nodig geweest.

Omdat uw verhaal dus geplaatst was heb ik even bij mijn collega gekeken om te zien of hij het probleem ook zou hebben, dat was na 7 weken intensief en lomp gebruik niet het geval!

Hoe het went of keert, het blijft natuurlijk een vreemde kwestie dat de 1 er wel last van heeft en de ander niet. Hoe het gebruik met de bumper ook is.

Belangrijk is dat we door ervaringen te delen er misschien achter kunnen komen wat de oorzaak is en hoe we die kunnen oplossen en/of voorkomen.

:rolleyes:;):):cool:


Nee nee, totaal niet. Gaf alleen maar aan dat ik netjes met mijn iPhone omga en dat ik wel last heb van een beschadigde rand :)
Mijn post komt mijn inziens totaal niet "gefrustreerd" over, maar dat kan wellicht anders opgevat worden door derden. Indien ik je hiermee beledigd heb, mijn welgemeende excuses :cool:


En ach, bij de iPhone is het niets nieuws dat sommige wel en sommige geen last hebben van euvels... Denkende aan "antennagate" waar ik totaal geen last van ondervind maar mijn collega amper kan bellen met zijn i4 :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.