//

Bumpers bestellen zonder actief abonnement?

Bumpers bestellen zonder actief abonnement? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag van een iPhone newbie... Vandaag bij Phone House voor mn vrouw en voor mij elk een iPhone gekocht en T-Mobile abo afgesloten. Ik krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-10, 00:06
Williamszn Williamszn is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 18
Standaard Bumpers bestellen zonder actief abonnement?

Vraag van een iPhone newbie...

Vandaag bij Phone House voor mn vrouw en voor mij elk een iPhone gekocht en T-Mobile abo afgesloten. Ik krijg de toestellen eind deze week maar de abonnementen gaan in op datum nummerportering en dat is in november en dus na de laatste dag voor het bestellen van gratis bumper. Ik voldoe dus wel aan de voorwaarden (gekocht voor 1 oktober) maar moet ze bestellen met de app die ik in de app store moet downloaden. Maar ik kan de iPhones nog niet met mn abonnement gebruiken. Volgens Phone House werkt de de gesimlockte iPhone waarschijnlijk wel met een prepaidkaartje van T-Mobile + internet.

Vraag: Als ik ze in de app store zou bestellen (met een pp-kaartje), wordt dan de gratis bumper geregistreerd op IMEI of SIM-/telefoonnummer of op apparaat/IMEI/mac-nummer? Met andere woorden kan ik met een kaartje de bumpers voor beide toestellen bestellen of lukt dat niet? Of hebben jullie andere / betere tips hoe ik ze kan bekomen?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobistar verzekering zonder abonnement? MrBramme Orange 0 24-01-11 21:29
3G Internet zonder abonnement? Tunix Overige providers Nederland 5 09-12-10 10:13
iPhone zonder 3g-abonnement Joeryyyyy Koopinformatie Nederland 3 25-06-09 17:41
iPhone 2g; Internetten zonder data-abonnement Willem... Overige providers Nederland 6 01-06-09 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.