//

apple Iphone 4 case program.

apple Iphone 4 case program. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg mijn Iphone 4 zaterdag, 3 dagen te laat voor de Apple Case Program, is er een mogelijkheid om alsnog een gratis hoesje te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-10, 16:40
Talking Carl Talking Carl is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard apple Iphone 4 case program.

Ik krijg mijn Iphone 4 zaterdag, 3 dagen te laat voor de Apple Case Program, is er een mogelijkheid om alsnog een gratis hoesje te ontvangen van Apple? Mvg TC.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 18:58
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Daar is nu nog niets over bekend, je zal dus moeten afwachten. Maar de actie loopt tot 30 september dus je kan eigenlijk van het ergste uitgaan.
  #3  
Oud 28-09-10, 02:49
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

apple heeft aangegeven nog door te gaan met het case program voor mensen die klagen over het bereik. Oftewel: vriendelijk en beschaafd mailtje naar de consumercare en ze nemen je order waarschijnlijk wel aan.
  #4  
Oud 28-09-10, 09:17
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Heb gisteren mijn Iphone 4 mogen halen in Belgie. Uiteraard toen ik thuis kwam direkt de doos openen en instaleren. Meteen de app gedownload en heb me de gewone zwarte bumper van Apple besteld. Wordt 11 oktober verzonden en komt als het goed is 13 oktober aan bij me thuis
  #5  
Oud 28-09-10, 10:52
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Heb gisteren mijn Iphone 4 mogen halen in Belgie. Uiteraard toen ik thuis kwam direkt de doos openen en instaleren. Meteen de app gedownload en heb me de gewone zwarte bumper van Apple besteld. Wordt 11 oktober verzonden en komt als het goed is 13 oktober aan bij me thuis

Had een site gevonden, geloof iPhone4u.nl en daarop verkopen ze die bumpertjes die Apple ook weg geeft voor een tientje.
Andere/uitgebreidere verkopen ze voor 20 euro.. rond die prijs in ieder geval.
Maargoed, ik snap wel als je iets GRATIS krijgt, dat je dat wil hebben, maar zo niet.. dan kost 't ook nog niet de hele wereld dus
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Case Program Talking Carl iPhone accessoires en onderdelen 4 22-10-10 19:45
iPhone 4 bumper verdwenen uit Case Program Willem... Koopinformatie Nederland 0 08-10-10 16:59
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 21:52
Iphone 4 Case Program Danny iPhone Apps 3 11-08-10 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.