//

iPhone 4 koppelen met Sony MEX-BT2700

iPhone 4 koppelen met Sony MEX-BT2700 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem: Ik probeer mijn iPhone 4 te koppelen via bluetooth met mijn Sony MEX BT-2700. Met mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-10, 15:44
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard iPhone 4 koppelen met Sony MEX-BT2700

Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem:
Ik probeer mijn iPhone 4 te koppelen via bluetooth met mijn Sony MEX BT-2700. Met mijn iPhone 3G is dit nooit een probleem geweest, maar met mijn iPhone 4 verschijnt de Sony gewoon niet in de lijst met apparaten.
Het kan geen defect zijn van mijn iPhone, want ik heb net een nieuwe gekregen omdat mijn vorige een mankement had. (bij deze iPhone werkte het ook niet).

Wat ik al heb geprobeerd:

De gekoppelde apparaten uit BT-2700 verwijderen.
Bluetooth van de iPhone en de BT-2700 gelijktijdig inschakelen.
En ik heb de hele handleiding van de BT-2700 natuurlijk al doorgespit.
Het lukt niet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-10, 17:11
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blingbling Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem:
Ik probeer mijn iPhone 4 te koppelen via bluetooth met mijn Sony MEX BT-2700. Met mijn iPhone 3G is dit nooit een probleem geweest, maar met mijn iPhone 4 verschijnt de Sony gewoon niet in de lijst met apparaten.
Het kan geen defect zijn van mijn iPhone, want ik heb net een nieuwe gekregen omdat mijn vorige een mankement had. (bij deze iPhone werkte het ook niet).

Wat ik al heb geprobeerd:

De gekoppelde apparaten uit BT-2700 verwijderen.
Bluetooth van de iPhone en de BT-2700 gelijktijdig inschakelen.
En ik heb de hele handleiding van de BT-2700 natuurlijk al doorgespit.
Het lukt niet
Wat ik meestal doe, is proberen de headset ergens anders op aan te sluiten.. als dát dan werkt, weet je dat 't niet aan je headset ligt, en anders ligt 't daar wel aan..

Bekend, irritant, probleem.. ik ken 't. Succes!
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #3  
Oud 29-09-10, 18:59
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje Bekijk bericht
Wat ik meestal doe, is proberen de headset ergens anders op aan te sluiten.. als dát dan werkt, weet je dat 't niet aan je headset ligt, en anders ligt 't daar wel aan..

Bekend, irritant, probleem.. ik ken 't. Succes!
Ik heb geprobeerd om hem weer aan mijn 3G te koppelen, werkt niet. Heb nog een nokia geprobeerd, werkt ook niet.
Heb een reset gedaan, en de spanning eraf gehaald. Maakt allemaal niet uit. Ben bang dat ie defect is. (het is trouwens een autoradio )
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad koppelen met iphone 3gs dvd2 iPad algemeen 4 23-08-10 20:40
probleem met iPhone koppelen jochinho Ontwikkelen voor iOS 3 16-07-10 10:38
Windows: iphone koppelen met windows pc richardavalanche Desktop-applicaties 3 13-01-10 02:46
iphone met ipod video koppelen jpke iPhone Apps 0 10-04-09 18:29
Sony MEX-BT5000, XA-110IP adapter en Iphone? frankkoning iPhone accessoires en onderdelen 6 08-04-08 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.