vraag over screenprotectors discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo. ik heb een bodyguardz full body shield gekocht., nu was mijn vraag: blijft het scherm wel even mooi (retina display want het is voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraag over screenprotectors
hallo.
ik heb een bodyguardz full body shield gekocht., nu was mijn vraag: blijft het scherm wel even mooi (retina display want het is voor me i4) bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zal even scherp blijven.
|
|
||||
|
||||
Het zit er bij mij al drie weken op en het bevalt mij uitstekend.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zo'n goedkope protectors gekocht om te bevestigen op mijn iPhone.
4 euro voor 6 stuks. In het begin was het wat sukkelen, en daardoor heb ik op de achterzijde wat belletjes. Ik vraag me nu af als ik de protector er terug afhaal of ik dan mijn iPhone zou beschadigen? Iemand uit mijn klas zei dat protectors na verloop van tijd toch los beginnen komen, maar ik wil geen last met lijm ofzo. |
|
||||
|
||||
Lijkt me dat dat geen punt is om iets van glas af te trekken. Raamstickers kun je ook zonder problemen verwijderen.
|
|
||||
|
||||
ik heb die van Bodyguarz en die zie je zo goed als niet.
Makkelijk aan te brengen zonder bubbels had eerste die goedkopere (8euro voor 2) maar die waren niet te bevestigen zonder bubbles en zagen er niet uit. erafhalen geeft geen lijmresten noch andere problemen (=mijn ervaring ;-) ) |
Labels |
retina, screenprotectors, shield |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Passende screenprotectors | iPeppel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 14-11-10 21:18 |
Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht! | mister@ | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 24-01-10 18:05 |
t-mobile screenprotectors: vreselijk! | Eduardboon | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 25-01-09 16:29 |
Screenprotectors met gaten? | phoenix555 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 26-04-08 23:12 |
|
|