//

Screenprotector iPhone 4

Screenprotector iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Over een aantal dagen kan ik mijn iPhone 4 eindelijk in gebruik nemen(nummer overzetting). Nu wil ik hem gaan beschermen met een screenprotector. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-10, 19:21
RalphJ RalphJ is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard Screenprotector iPhone 4

Over een aantal dagen kan ik mijn iPhone 4 eindelijk in gebruik nemen(nummer overzetting). Nu wil ik hem gaan beschermen met een screenprotector.
Ik heb al de ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl gelezen. Nu leek de Bodyguardz mij zeker de beste als ik deze review lees. Ik vroeg me wel af, zijn er inmiddels alweer betere alternatieven op de markt, aangezien de review uit juli komt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-10, 19:54
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Ik heb gisteren de Bodyguardz (droge versie) erop gedaan maar ik vond het dit keer geen toppertje.

Op m'n oude 3G had ik ook Bodyguardz en daar was ik goed over te spreken, dus ik had weer voor die gekozen. Ik heb best wel ervaring met folie plakken maar dit was niet te doen vond ik, de natte versie werkt mijn inziens toch beter. Achter en de zijkanten zijn wel gelukt.
  #3  
Oud 22-10-10, 19:57
RalphJ RalphJ is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald89 Bekijk bericht
Ik heb gisteren de Bodyguardz (droge versie) erop gedaan maar ik vond het dit keer geen toppertje.

Op m'n oude 3G had ik ook Bodyguardz en daar was ik goed over te spreken, dus ik had weer voor die gekozen. Ik heb best wel ervaring met folie plakken maar dit was niet te doen vond ik, de natte versie werkt mijn inziens toch beter. Achter en de zijkanten zijn wel gelukt.
oke mooi, dan weet ik zeker dat als ik Bodyguardz neem dat ik sowieso de natte versie moet hebben, daar zat ik ook al tussen te twijfelen..
  #4  
Oud 29-10-10, 00:08
LioApplefan LioApplefan is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 40
Standaard

Heb op de iPad de natte versie en de droge op de I4. Moet zeggen dat beide versie geen problemen gaven, ahoewel ik de achterkant(voor de I4) een keer moest overdoen. Ben ook wel een beetje een Pietje precies....
__________________
Iphone 4 16GB - Ipad 32GB
  #5  
Oud 29-10-10, 00:11
RalphJ RalphJ is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

ik heb hem er eergisteren opgeplakt. Achterkant is perfect, ging ook in 1 keer helemaal goed. De voorkant een paar stofjes, maar het kan ermee door, nu is die tenminste beschermt
  #6  
Oud 29-01-11, 16:21
Gdegraaf Gdegraaf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard Screenprotector voor Iphone 4

Beste Iphone gebruikers.


Ik heb sinds kort een screenprotector in gebruik voor de Iphone 4.. de screenprotector is niet zichtbaar en helpt krassen voor komen. ik heb hem besteld bij SCREENPROTECTOR.nl. woensdag besteld en donderdag al binnen. voor een mooie prijs en een goede service.

I
  #7  
Oud 03-02-11, 10:52
MartijnV MartijnV is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal,

Ik als newbie op het forum gebruik nu al zo'n drie jaar een zagg invisishield. Eerst op mijn iPhone 3G en nu sinds een weekje op mijn iPhone 4.
Ik ben er echt supertevreden over, het is wel even een prigelwerkje om hem er netjes op te krijgen, maar als hij eenmaal zit is het echt perfect.
Om mijn 3G heeft hij zo'n 2,5 jaar gezeten en deze is dus ook nog helemaal krasvrij. (Hij is tevens tekoop nu, even reclame maken voor mezelf...)
Mijn eerste moest ik nog via internet bestellen, maar tegenwoordig zijn ze ook gewoon te koop bij diverse telefoonketens.

Just my opinion!

Groeten,

Martijn
  #8  
Oud 03-02-11, 11:16
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Na min of meer tevreden gebruik van een invisible shield op m'n oude 3G heb ik nu voor de BodyGuardz gekozen. Toch maar voor de 'oude' natte versie, daar had ik immers ervaring mee (de Invisible Shield was ook wet apply) Voordeel is dat je de natte nog makkelijk kunt verschuiven als die erop ligt, terwijl je de droge versie dan weer eraf moet pellen met als gevolg dat je kans groter is dat er weer stofjes of haartjes eronder komen....
Ik vond de Invisible Shield na een tijdje toch ranzig worden, de randen lieten langzaam los over de loop van een aantal maanden en het plakte dan niet meer.
Nu dus een Bodyguardz, hij past bijna perfect (bovenaan en links iets minder dan 1mm tekort) maar hij past goed om de lens en de home button, heel keurig. En je hoeft itt de Invisble Shield niet zelf die uitgesneden deeltjes uit te drukken (waarbij je het plastic altijd uitrekt en nodeloos vingerafdrukken maakt)

Ik ben het niet eens met de opmerkingen dat je deze screenprotectors niet ziet. Natuurlijk valt het niet enorm op, maar ik vind dat je wel degelijk kunt zien dat er zo'n laagje op zit, als het licht er goed op valt, zie je een ribbelig oppervlakte. Daar heb ik overigens geen enkele last van, maar toch: je ziet en voelt het eigenlijk best wel. Het is alleen niet storend, vind ik. Je wilt tenslotte liever bescherming voor zo'n duur apparaat, waarbij het glas gevaarlijk makkelijk te breken is nu het zo 'op' de behuizing zit, vergeleken met de 3G waar het glas meer 'in' de behuizing lag en ook nog een rubbertje eromheen zat om schokken te absorberen.

Maar eens afwachten hoe de BG het houd...
  #9  
Oud 03-02-11, 12:27
gtabak gtabak is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Heb al 2x de crystal (dus niet de "matte") screen protector van Power Support gebruikt voor onze 3GS-en. Even de montage video bekijken en zorgvuldig te werk gaan, dan kun je die vrijwel onzichtbaar en zonder luchtbelletjes e.d. aanbrengen. Voordeel is ook dat er geen lijm o.i.d. gebruikt wordt, zodat bij verwijdering er geen residu of zo achterblijft. Heb nu de set voor de iPhone 4 gekocht (voor en achterkant). De crystal 4 set moet je echter bestellen via de fabrikant, want die is niet in de Apple Store te krijgen (wel de "matte" versie).
  #10  
Oud 26-02-11, 17:52
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

De Dry Apply is wat "onzichtbaarder" dan de gewone variant. Maar ik ben het met je eens dat het altijd wel enigszins zichtbaar blijft als je weet dat er een screenprotector op zit. Toch is de BodyGuardz de beste Full Body screenprotector die er op dit moment te koop is.
  #11  
Oud 03-03-11, 00:56
PIMS123 PIMS123 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Mijn achterkant van het invisible shield heeft vandaag voor een stuk losgelaten.
Dit is nu al de 2e keer dat mij dit overkomt hoe kan ik dit voorkomen?
En heeft iemand een idee waar ik alleen de achterkant kan vinden want van de voorkant heb ik nu dus nog 1 over....
Een ander alternatief mag natuurlijk ook
  #12  
Oud 03-03-11, 13:58
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Ik heb zelf de BodyGuardz natte versie alleen op de achterkant zitten en ik ben er meer dan tevreden over. Het duurt wel 3 dagen voordat elk vochtplekje is verdwenen, maar daarna zie je er echt totaal niets van. Wat grappig is om te zien zijn de kleine putjes die er ontstaan in de protector, dat hadden allemaal krasjes kunnen zijn op de achterkant
  #13  
Oud 04-03-11, 11:11
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PIMS123 Bekijk bericht
Mijn achterkant van het invisible shield heeft vandaag voor een stuk losgelaten.
Dit is nu al de 2e keer dat mij dit overkomt hoe kan ik dit voorkomen?
En heeft iemand een idee waar ik alleen de achterkant kan vinden want van de voorkant heb ik nu dus nog 1 over....
Een ander alternatief mag natuurlijk ook
Kies idd voor een BodyGuardz screenprotector. Verschillende tests hebben uitgewezen dat deze beter zijn dan alle anderen (oa. de review van iPhoneclub zelf). Plus je krijgt altijd twee setjes!
  #14  
Oud 04-03-11, 16:03
PIMS123 PIMS123 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard

Kan ik mijn invisible shield er ook weer afhalen en er weer opplakken met een zelfgemaakt sopje zolans hier beschreven wordt?
http://www.displaybescherming.nl/screenprotector-aanbrengen/

Want het potje met spray is leeg helaas
  #15  
Oud 03-04-11, 21:01
Marleybob Marleybob is offline
• iOS 13.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 39
Standaard

Nice, vraagje wat is het verschil tussen de left side verizon en lef side at&t?!
  #16  
Oud 04-04-11, 10:35
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

kan als je een screenprotector en een achter kant protector de iphone nog in een sena hoesje? of past dit niet? of gaat hij los ik hoop dat iemand me dit kan vertellen.
  #17  
Oud 04-04-11, 10:56
Venom Venom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik gebruik al jaren voor al mijn telefoons een screenprotector van Brando (www.brando.com). Voordeel is dat ze zeer makkelijk aan te brengen zijn, zeer lang meegaan en absoluut niet duur. De shop levert overigens ook nog eens vrij snel.

De mooiste is de ultraclear maar wil je je scherm ontspiegelen dan kun je ook de matte kiezen. Voor de iphone 4 is er een setje verkrijgbaar voor de voor- en achterkant.

Tot slot, met een beetje mazzel zitten er op de envelop nog mooie Hong Kong postzegels.
  #18  
Oud 04-04-11, 10:59
Venom Venom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nance30 Bekijk bericht
kan als je een screenprotector en een achter kant protector de iphone nog in een sena hoesje? of past dit niet? of gaat hij los ik hoop dat iemand me dit kan vertellen.
Dat is geen enkel probleem, gebruik zelf ook twee screenprotectors (voor- en achterkant) icm de Sena hoes. De screenprotector is doorgaans ook maar een fractie van een milimeter dik.
  #19  
Oud 04-04-11, 12:51
Marleybob Marleybob is offline
• iOS 13.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 39
Standaard

Venom, je gaat mij toch niet vertellen dat je 60 euro voor een hoes neergelegd heb?!

ik heb een plasic hoes van de Haagse mart, en is echt ideaal, click systeem en zit muurvast.
heb ook een tijdje plasic cover geprobeerd van Sony volgens mij, maar als je die in en uit je zak haalt dan verschuift de hoes, erg irritant dus!
  #20  
Oud 04-04-11, 13:27
Venom Venom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marleybob
Venom, je gaat mij toch niet vertellen dat je 60 euro voor een hoes neergelegd heb?!
Nee hoor, de Sena Case kost $ 30. De screenprotector van Brando kost overigens $ 18 (voor- en achterkant).
Reageren

Labels
iphone 4, screenprotector



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis iPhone Screenprotector TrebborC iPhone accessoires en onderdelen 2 13-03-11 17:29
Iphone 4 screenprotector Talking Carl iPhone accessoires en onderdelen 1 20-09-10 17:18
Screenprotector iPhone 4 Hamertej iPhone accessoires en onderdelen 1 12-08-10 17:08
iPhone screenprotector TimoV iPhone accessoires en onderdelen 6 20-06-10 22:28
DAGAANBIEDING iPhone USB Autolader & Screenprotector Elena112 iPhone accessoires en onderdelen 1 06-12-09 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.