iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Actie tegen Action!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/7626-actie-tegen-action.html)

markwijnker 17-02-08 13:02

Actie tegen Action!!
 
Zoals je op dit forum kunt lezen zijn er enkelen van ons het slachtoffer geworden van een zeer ondeugdelijk apparaat dat door Action wordt verkocht. Het gaat om een auto-oplader. Zo gauw je 'm aansluit op je iPhone slaat deze compleet op tilt!! Het ziet er naar uit dat 'ie is doorgebrand.

Ik stel nu voor om als 'lotgenoten-club' de Action en de leverancier/fabrikant van de oplader aan te klagen! Meld je, dan staan we sterker!!

Grample 17-02-08 13:05

Ik vrees dat je niet ver komt ook al verzamel je 100 mensen bij elkaar.

Er staat toch ergens in kleine letters "Gebruik op eigen risico" ?

kevmeister 17-02-08 13:32

Jah maar ze mogen geen laders afleveren die je telefoon slopen...

CadmanF 17-02-08 13:39

Maar wij mogen toch 'officieel' ook geen 'illegale' telefoon gebruiken...?

kevmeister 17-02-08 13:43

Jah en hoe weet action of ik een illegale iphone heb... kan ook gewoon netjes at&t geactiveerd hebben...

Amp. 17-02-08 13:50

Deze action?
http://www.radiobeverwijk.nl/images/logo-action.gif
Sorry, maar hoe durf je dan ook je iphone te martelen met goedkope troep :x
Niet dat ik niet het goedkoopste spul heb, maar dan heb ik nog wel van een degelijke winkel :p

kevmeister 17-02-08 13:52

Die action jah... :(

Modbreak:
Gebruik de Edit knop aub


Jordy 17-02-08 15:56

Had je kunnen verwachten. Met een iPhone moet je nu eenmaal geen cheape opladers gebruiken.. de iPhone is daar te gevoelig voor. Gewoon slim moeten zijn en de echte aanschaffen die overigens bij elke iPhone zat. Kwestie van een andere stekker.:confused:

kevmeister 17-02-08 18:41

Het gaat om een autolader..

Grample 17-02-08 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevmeister (Bericht 66454)
Het gaat om een autolader..

Zo zie je maar weer wat er kan gebeuren als je er zo over denkt ;)

kevmeister 17-02-08 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grample (Bericht 66457)
Zo zie je maar weer wat er kan gebeuren als je er zo over denkt ;)

Zo bedoel ik het niet d8 dat jij het over een netstroomlader had...

En er staat nergens gebruik op eigen risico.... Dit staat er achter op de verpakking:

This package is copyright of Edco Eindhoven BV(NL).
Edco is continual updating her products and packaging for quality and design. As a result, some features and the appearance of the product may vary from those shown on this packaging. This product is not designed, manufactures, licensed, sponsored or endorsed by Apple Computer, Inc. Apple, the Apple logo, iPod an MacOs are trademarks or registered trademarks of Apple Computer, Inc. All other trademarks, copyrights and trade names are registered properties of their respective owners.

Item No: 89418
copyright A.I.&E.
P.O. Box 8824 5605 LV Eindhoven
The Netherlands. Made in China.

Dit staat in de verpakking:

Geschikt voor iPod
De autolader sluit mp3-spelers aan op de stroomvoorziening van de auto. Met de bijgeleverde kabel waarmee de mp3-speler kan worden opgeladen vanaf de sigarettenaansteker. Met de verlichte led-indicator die een correcte verbinding aangeeft. Met vervangbare zekering ter bescherming van mogelijk schade veroorzakende vonken of kortsluiting.

Amp. 17-02-08 19:40

Citaat:

Dit staat in de verpakking:

Geschikt voor iPod
De autolader sluit mp3-spelers aan op de stroomvoorziening van de auto. Met de bijgeleverde kabel waarmee de mp3-speler kan worden opgeladen vanaf de sigarettenaansteker. Met de verlichte led-indicator die een correcte verbinding aangeeft. Met vervangbare zekering ter bescherming van mogelijk schade veroorzakende vonken of kortsluiting.
Probeer een ipod aan te sluiten, als die ook kapot gaat heb je evt wat om over te klagen. Ik weet namelijk niet of je met een iPhone ook kan komen aanzetten. Hoewel die hetzelfde voltage gebruikt!

Stuur ze een brief zou ik zeggen, stap naar Radar... W/E

kevmeister 17-02-08 20:50

Horen ook hetzelfde te zijn.... Ma ik durf egt niet ook mn ipod in gevaar te brengen daar zit nl geen garantie meer op.....

Dennisf 18-02-08 09:03

Een tientje bespaard en voor vijfhonderd euro gezeur. Er staat op de verpakking ook niet dat hij geschikt is voor de iPhone. Ik denk dat je weinig kans maakt, tenzij je iPod er ook van kapot gaat dan wordt het een ander verhaal.

forum.bericht 18-02-08 09:35

Er is geen enkele reden/grond om iets tegen de verkoper te beginnen! Allereerst prten we over 1 apparaat wat als enig verschijnsel "defect na opladen" vertoond.

Als je iets tegen Action wilt beginnen (verdergaand dan de aankoopsom oplader) dan zul je moeten bewijzen dat de oorzaak bij de oplader ligt en niet bij het opgeladen apparaat.

Samenvattend: heel vervelend allemaal maar slikken en doorgaan.

Amp. 18-02-08 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 66804)
Er is geen enkele reden/grond om iets tegen de verkoper te beginnen! Allereerst prten we over 1 apparaat wat als enig verschijnsel "defect na opladen" vertoond.

Als je iets tegen Action wilt beginnen (verdergaand dan de aankoopsom oplader) dan zul je moeten bewijzen dat de oorzaak bij de oplader ligt en niet bij het opgeladen apparaat.

Samenvattend: heel vervelend allemaal maar slikken en doorgaan.

Niet geschoten is altijd mis.

Hij ging flippen toen hij in de oplader zat, en er zijn meerdere gevallen bekend.
Meer dan genoeg reden denk ik om een gokje te wagen.

blahblah 18-02-08 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevmeister (Bericht 66535)
Horen ook hetzelfde te zijn....

Volgens wie?

Beetje suffe 'actie' dit.

kevmeister 18-02-08 14:48

Heb net een belletje gehad van de action en ze willen dat ik zowel lader als telefoon opstuur naar het hoofdkantoor.. misschien tog geluk dan...

Jordy 18-02-08 14:49

Ja je gaat je iPhone opsturen naar Action ? Ze kunnen er toch niets mee lijkt me. Hij is hier niet eens te koop.

kevmeister 18-02-08 14:57

Nee dat denk ik ook maar ik kan er ook niks mee nu... Ze weten dat het om een iPhone gaat en willen tog kijken of het aan de kabel ligt... Zal wel via een bedrijf als iFixit gaan dan... geen id.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.