//

av-kabel voor iphone/ipad

av-kabel voor iphone/ipad discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de fijne wens om mijn iPhone en iPad op mijn tv te willen aansluiten om films en wat niet meer af te kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-10, 12:14
eddzzz eddzzz is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 34
Standaard av-kabel voor iphone/ipad

Ik heb de fijne wens om mijn iPhone en iPad op mijn tv te willen aansluiten om films en wat niet meer af te kunnen spelen. Nu zag ik daarvoor de volgende kabel iPod / iPhone TV AV Kabel met USB - RobinP.nl Console Onderdelen Webshop maar het bijschrift vertelt dat dit alleen werkt tot iOS 2.2. Kan dat kloppen? Zou ie het echt niet doen op mijn iPhone 3GS en iPad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-10, 12:44
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddzzz Bekijk bericht
Ik heb de fijne wens om mijn iPhone en iPad op mijn tv te willen aansluiten om films en wat niet meer af te kunnen spelen. Nu zag ik daarvoor de volgende kabel iPod / iPhone TV AV Kabel met USB - RobinP.nl Console Onderdelen Webshop maar het bijschrift vertelt dat dit alleen werkt tot iOS 2.2. Kan dat kloppen? Zou ie het echt niet doen op mijn iPhone 3GS en iPad?

De kans is groot dat het niet werkt. Wees verstandig en schaf hiervoor een origineel Apple produkt aan.

PS Wel grappig dat die kabel moet werken op een 3GS met FW 2.2 ?!?
  #3  
Oud 05-11-10, 14:05
eddzzz eddzzz is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
PS Wel grappig dat die kabel moet werken op een 3GS met FW 2.2 ?!?
Sorry, niet helemaal duidelijk geweest, ik draai iOS 4.1 op mijn iPhone en 3.2.2 op mijn iPad. Ik vind het alleen zo vreemd dat een kabeltje alleen werkt met een bepaald iOS.

En het nadeel van een origineel Apple product is dat het bijna vijf keer zo duur is. (Al krijg je er dan wel een USB adapter bij, maarja, die heb ik al.)
  #4  
Oud 05-11-10, 14:38
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Die website noemt in een zin de 3GS en FW 2.2. Dat is natuurlijk niet mogelijk omdat de 3GS minimaal FW 3.0 draait. Maar dat terzijde.

Ik besef heel goed dat het originele Apple produkt vele malen duurder is. Heb zelf de "fout" gemaakt om een paar keer chinese imitatie produkten aan te schaffen. En zonder uitzondering heb ik aan alles niks meer. Twee autoladers, een heeft helemaal nooit gewerkt, de andere werkt soms even. Een standaard USB kabel (niet van echt te onderscheiden) heeft een tijdje gewerkt maar gaf na een paar maanden problemen met synchroniseren.

Uiteindelijk heb je dan weliswaar niet heel veel uitgegeven maar je hebt er niks meer aan en het kan veel ellende geven.
  #5  
Oud 19-11-10, 15:06
Bunny Bunny is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 32
Standaard

Ik ben ook al jaren gelukkig met mijn originele Apple AV kabel! Is 1x stuk gegaan (tussen de deur, eigen schuld) maar ik kreeg wel gewoon een nieuwe...
Anders had ik meteen zelf een nieuwe gekocht, is het geld dubbel en dwars waard.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod kabel voor Iphone DarwinIII iPhone algemeen 12 28-01-12 21:55
is deze HDMI kabel iPad 2 compatible? WouterT iPhone accessoires en onderdelen 1 07-05-11 22:26
iPad dock werkt niet, gewoon met kabel wel. stef007 iPad algemeen 3 11-12-10 20:09
ipad aansluiten op TV met kabel baw iPad algemeen 6 20-11-10 14:37
Kabel voor Iphone 4 Laskatje iPhone accessoires en onderdelen 2 18-09-10 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.