Apple Peel 520: de moeite waard? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPod Touch 4 en wilt een iPhone te kopen. Maar mijn vriend me raden om een apparaat met de naam "Apple Peel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Peel 520: de moeite waard?
Ik heb een iPod Touch 4 en wilt een iPhone te kopen. Maar mijn vriend me raden om een apparaat met de naam "Apple Peel 520" , die de iPod Touch kan converteren naar een iPhone te kopen. Dan heb ik geen behoefte om meer geld uitgeven aan een nieuwe iPhone kopen. Het klinkt geweldig, maar ik betwijfel dat als het de moeite waard is. Wat denk je ervan? Heeft iemand ooit over horen of gebruiken dat?
Laatst gewijzigd door XIII; 27-11-10 om 13:36. Reden: Onduidelijke "Is dat waar?" titel veranderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Koopadvies en ervaringen
|
|
|||
|
|||
dit apparaat lijkt me geweldig
|
|
|||
|
|||
Yosion Peel 520
Hallo,
Als bezitter van een Ipod touch 3G overweeg ik nu om de apple peel 520 te kopen op ebay (ong, 54dollar). Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben (in Nederland)? Groeten, Bassssss |
|
|||
|
|||
ja werkt goed
|
|
|||
|
|||
zijn er nog meer mensen die dit hoesje hebben geprobeert?
Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-05-11 om 21:37. |
|
|||
|
|||
hey,
ik wil hoogstwaarschijnlijk een apple peel 520 2e generatie willen kopen. Mijn vraag is nu of iemand ervaring heeft met deze device en waar die hem heeft gekocht? want ik wil hem misschien op Yosion Apple Peel 520 turns your iPod Touch into an iPhone! - Peel520.net kopen maar is dat wel of niet te vertrouwen? alvast bedankt, Robin Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-05-11 om 22:14. |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|||
|
|||
tja, en op ebay staat ook de ''originele'' hoe origineel is deze?
|
|
|||
|
|||
kijk even op ebay,
vindt je genoeg |
|
|||
|
|||
maar zijn er dus nog mensen met ervaringen?
ERVARINGEN ??? alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Ik heb vorige week een Peel 520 II (2e Generatie) gekocht voor mijn Ipod 4G op de site Peel520.net. Tot nu loopt alles voorspoedig, en bij vragen reageren ze heel snel. Alleen moet ik nu circa 2 weken wachten voordat het uit China hier is. Iedergeval is mijn Ipod alvast met succes gejailbreakt.
Ik ben benieuwd en als de Peel 520 binnen zal ik jullie op de hoogte houden wat mijn ervaringen hiermee is. Groet, Renos |
|
|||
|
|||
Apple Peel 520 werkt prima.
Ik heb net mijn bestelling uit China ontvangen (duurde 2 weken). Na wat hindernissen tijdens installatie, werkt het nu prima. Klantenservice werkt prima; binnen een kwartier had ik steeds antwoord terug.
Ik heb dus van mijn Ipod Touch 4 een Iphone kunnen maken. Super !!! Is voor alle Ipod Touch gebruikers die net een nieuwe telefoon moeten, een prima optie. Je hebt dan gekoop een mobieltje en gelijk een Iphone en je hebt je Ipod altijd bij de hand. Geen 2 toestelen meer. Het is niet moeilijk te installeren maar je moet wel de volgende acties doen: 1. Jailbreaken Ipod 2. Sim kaart; PIN code uitzetten. Verder support krijg je bij de leverancier en op dit forum. Groet, Renos. |
|
||||
|
||||
@Reno64
Welke Yosion versie gebruik je? Ik kom er helemaal niet uit met mijn Ipod Touch 4 gen. Ik heb alle soorten IOS geprobeerd (4.1 t/m 4.3.2). En ik heb trouwens een Qpeel bijna hetzelfde als een apple peel (alleen je hebt een gaatje voor de camera) |
|
|||
|
|||
Ik heb Peel520 2nd Generation. Ik heb eerst een upgrade uitgevoerd naar iOS versie 4.3.3, vervolgens jailbreak met RedsnOw.
Is the QPeel wel geschikt voor de iPod 4G? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Waarom werkt ie dan niet? Heb je al contact opgenomen met ze?
|
|
||||
|
||||
Het hoesje zelf werkt wel hij maakt een opstart geluidje en een geluidje dat er een netwerk is gevonden. Maar ik kan niet bellen en als ik gebeld word kan ik niet op nemen er verschijnt geen scherm of iets. Met wie moet ik contact opnemen?
|
|
|||
|
|||
Met de leverancier van dat ding, waar je het gekocht hebt.
|
Labels |
apple, apple peel 520, bellen met ipod, iphone, ipod touch, yosion |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Peel 520 | jurgen466 | iPhone algemeen | 1 | 15-11-10 17:03 |
|
|