//

welke docking voor iphone 3gs?

welke docking voor iphone 3gs? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goed en leuk docking station voor m'n iphone te laden .... Moet dus kunnen syncen en laden, aangezien mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-10, 17:18
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard welke docking voor iphone 3gs?

Ik ben op zoek naar een goed en leuk docking station voor m'n iphone te laden .... Moet dus kunnen syncen en laden, aangezien mijn originele laadkabel niet meer werkt Welke zijn aan te raden en welke ABSOLUUT NIET? Liefst geen van +50€ .....

Greetz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Autolader 12v voor Iphone 3GS; welke laadt wel op? martwout iPhone accessoires en onderdelen 7 20-07-12 21:29
welke docking met speakers iPhone4? pdavie iPhone accessoires en onderdelen 6 11-06-11 15:17
Iphone 3GS kent accessoire docking station niet? svenkoolhof iPhone algemeen 6 09-06-10 18:19
Docking melding: Dit accessoire is niet geschikt voor de iphone Shorty007 Archief 1 06-06-09 23:04
Docking station Ipod niet voor Iphone? jeroenkommer iPhone accessoires en onderdelen 2 20-07-08 18:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:58.