welke docking voor iphone 3gs? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goed en leuk docking station voor m'n iphone te laden .... Moet dus kunnen syncen en laden, aangezien mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke docking voor iphone 3gs?
Ik ben op zoek naar een goed en leuk docking station voor m'n iphone te laden .... Moet dus kunnen syncen en laden, aangezien mijn originele laadkabel niet meer werkt Welke zijn aan te raden en welke ABSOLUUT NIET? Liefst geen van +50€ .....
Greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autolader 12v voor Iphone 3GS; welke laadt wel op? | martwout | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 20-07-12 21:29 |
welke docking met speakers iPhone4? | pdavie | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 11-06-11 15:17 |
Iphone 3GS kent accessoire docking station niet? | svenkoolhof | iPhone algemeen | 6 | 09-06-10 18:19 |
Docking melding: Dit accessoire is niet geschikt voor de iphone | Shorty007 | Archief | 1 | 06-06-09 23:04 |
Docking station Ipod niet voor Iphone? | jeroenkommer | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-08 18:05 |
|
|