welke docking voor iphone 3gs? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een goed en leuk docking station voor m'n iphone te laden .... Moet dus kunnen syncen en laden, aangezien mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben op zoek naar een goed en leuk docking station voor m'n iphone te laden .... Moet dus kunnen syncen en laden, aangezien mijn originele laadkabel niet meer werkt
![]() Greetz |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autolader 12v voor Iphone 3GS; welke laadt wel op? | martwout | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 20-07-12 21:29 |
welke docking met speakers iPhone4? | pdavie | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 11-06-11 15:17 |
Iphone 3GS kent accessoire docking station niet? | svenkoolhof | iPhone algemeen | 6 | 09-06-10 18:19 |
Docking melding: Dit accessoire is niet geschikt voor de iphone | Shorty007 | Archief | 1 | 06-06-09 23:04 |
Docking station Ipod niet voor Iphone? | jeroenkommer | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-08 18:05 |
|
|