//

Bluetooth probleem VW touch adapter

Bluetooth probleem VW touch adapter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ben in het bezit van een Iphone 4 en heb sinds woensdag spontaan problemen met de touch adapter in mijn VW Golf VI. Hiervoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-10, 11:34
kouwie kouwie is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard Bluetooth probleem VW touch adapter

Hoi,

ben in het bezit van een Iphone 4 en heb sinds woensdag spontaan problemen met de touch adapter in mijn VW Golf VI. Hiervoor heeft het zo'n driekwart jaar gewerkt zonder problemen, met 3gs en 4.

Tijdens een gesprek viel de verbinding weg en sindsdien wanneer ik mijn Iphone pair, restart de touch adapter zich. Ik heb de adapter al geprobeerd bij een collega in zijn vw, daar doet deze het prima ( ook met mijn toestel ), hierna heb ik een Iphone 4 van een collega getest in mijn auto, en dat werkt ook prima.
Het lijkt dus niet aan de adapter te liggen, maar weet dus niet of het aan mijn telefoon ligt, gezien deze bij mijn collega in de auto probleemloos werkt.

Ik heb de iphone op 4.1 draaien en reeds opnieuw voorzien van firmware, ook heb ik de adapter gereset naar fabrieksinstellingen maar allemaal zonder resultaat.
Op het VW formum zijn meerdere mensen met dit probleem, echter zonder oplossing.
VWForum.nl • Toon onderwerp - Touch adapter bluetooth adapter blijft herstarten! • Volkswagen Algemeen - Touch adapter bluetooth adapter blijft herstarten!

Iemand hier een idee?

Laatst gewijzigd door kouwie; 10-12-10 om 11:42. Reden: typfout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-10, 11:02
kouwie kouwie is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard

Het is opgelost

Het zat in mijn contactenlijst, deze synchroniseert met mijn werk, daar zat blijkbaar een contact tussen met aparte tekens. Hierdoor klapte de adapter eruit tijdens het laden van de contactlijst.
  #3  
Oud 27-05-11, 14:56
geitemuil geitemuil is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Ha kouwie,

Ik heb hetzelfde probleem, maar zie in mijn contactenlijst geen rare tekens staan. Om welke tekens ging het bij jou? Mogen + en & tekens wel?
  #4  
Oud 27-05-11, 16:15
kouwie kouwie is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard

Mijn suggested contacts in Outlook werden mee gesynchroniseerd, hier stonden ook mailadressen in waarmee de adapter niet overweg kon blijkbaar. Ik heb niet precies getest op welk teken het fout gaat.

Ik heb er een paar verwijderd en daarna werkte het weer, maar het zit hem in mailadressen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.2 en Grom iPod adapter probleem? Channie iPhone algemeen 3 08-12-10 18:37
Bluetooth Stereo adapter (A2DP) voor iPhone KSH iPhone accessoires en onderdelen 35 21-04-09 17:16
Bluetooth adapter STIPHONE iPhone algemeen 1 22-03-09 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:29.