//

Bluetooth / CK3100

Bluetooth / CK3100 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) OK ff een vraagje wat me al een tijdje irriteert.. mijn (vorige ) iphone werkte probleemloos met me parrot CK3100, me iphone ging helaas kapot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-07-10, 23:19
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

OK ff een vraagje wat me al een tijdje irriteert..
mijn (vorige ) iphone werkte probleemloos met me parrot CK3100, me iphone ging helaas kapot en ik kocht een nieuwe.
( 3.1 ofzo iets.. ja zolang werkt hij al niet meer.. inmiddels zit ik op 4.01)

Als ik de auto aanzet maakt hij geen verbinding,
maak ik handmatig verbinding is hij wel verbonden maar verschijnt er op me parrot geheugen VOL ( terwijl elke mobiel verwijderd is! )
ook staat er synchroniseer contacten maar zodat ik aan me knopje draai werkt hij niet! ( slaat vast ofzo ) ook als me vriendin belt staat er in beeld een telefoonnummer IPV een naam ( wat ik wel bij al me andere contacten heb.. )

iemand tips?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-07-10, 23:55
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

Welke software heb je op je parrot ck 3100 draaien?
Heb je de parrot site al geraadpleegt voor updates? Ik heb een nieuwe auto gekocht waardoor ik geen parrot niet meer nodig heb, dus of er updates zijn voor ios 4 weet ik niet.
  #23  
Oud 19-07-10, 23:57
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

geen idee hoe ik hem moet updaten eigenlijk :X, meen me laptop met bluetooth er naast houden en dan verbinden met elkaar en dan update klikken?
  #24  
Oud 23-09-10, 20:59
DaVinci82 DaVinci82 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Mijn Parrot CK3100 heeft regelmatig last van een vreemde storing. Ik krijg dan bij het starten een aantal piepjes kort na elkaar te horen en vervolgens weigert hij alle dienst. Het scherm blijft wel branden, maar dan wel helemaal leeg. Draaien of drukken op de toetsen heeft meestal geen effect. Af en toe geeft hij wel beeld maar dan kan ik er weinig mee. Ik kan als de telefoon gaat wel verbinding maken door eerst op te nemen met de telefoon en vervolgens hem met de carkit te verbinden. Dan werkt het prima totdat ik mijn motor uitzet. De verbinding gaat dan door terwijl ik niets meer hoor. Wanneer ik hem dan snel overzet naar iphone gaat het weer goed. Dit was voorheen niet dus heb ik de carkit meermalen losgekoppeld en opnieuw aangesloten. Echter zonder resultaat. Heeft iemand DE OPLOSSING????
  #25  
Oud 24-09-10, 11:29
Waltero Waltero is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Kliko
Berichten: 74
Standaard

Mijn parrot MkI9100 werkte perfect met mijn oude 3Gs op 4.01, en gelukkig ook met mijn nieuwe 4 op 4.0!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Parrot CK3100 GKW iTunes 2 22-05-11 09:23
Parrot CK3100 LCD + iPhone 4 -> Geen tussenvoegsel Michielvanv iPhone algemeen 9 21-10-10 11:37
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio partyfart iPhone algemeen 25 15-12-09 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.