//

Bluetooth / CK3100

Bluetooth / CK3100 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik heb een probleem met mijn iPhone i.c.m. Parrot Bluetooth carkit CK3100. 1. Als de iPhone zich aanmeldt dan gaat hij de contacten synchroniseren. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-02-08, 18:43
Gydo S Gydo S is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard Bluetooth / CK3100

Mensen,

Ik heb een probleem met mijn iPhone i.c.m. Parrot Bluetooth carkit CK3100.

1. Als de iPhone zich aanmeldt dan gaat hij de contacten synchroniseren. Tijdens het synchroniseren (of tijdens het bellen) dan kan de verbinding tussen de iPhone en de carkit zomaar zonder reden wegvallen.

2. Nadat ik gereden heb met mijn auto lijkt het alsof de telefoon "bevriest". Het scherm blijft zwart en kan er niks meer mee. Eerst dacht ik dat het aan een programmatje lag wat ik wellicht geïnstalleerd heb, maar nadat ik de bluetooth uitgezet had is het niet meer voor gekomen. Er waren dagen bij dat ik hem 6 of 7 keer kon resetten (Home+toets bovenop de iPhone tegelijkertijd indrukken).

Iemand een oplossing?

thanx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-08, 22:56
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik heb het bij mij opgelost door de telefoon zonder sync te connecten naar mijn parrot ck3200ls. Nadeel is natuurlijk dat ik geen contacten in mijn carkit heb staan nu, maar ik ben wel blij dat ie niet meer gaat "hangen".
Ik had dit trouwens niet met 1.1.2, dit is pas met 1.1.3 begonnen.
  #3  
Oud 24-02-08, 13:09
jmierlo jmierlo is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Question bluetooth werkt niet

Hallo,

Heb vorige week een iphone aangeschaft. Werkt perfect, alleen ik krijg bluetooth niet aan de praat. Hij blijft zoeken naar apparaten, maar vindt niks, terwijl ik mijn oude telefoon er naast heb liggen. Dit toestel vindt de iphone wel, maar kan er geen verbinding mee maken.
Hoe kan dit?
  #4  
Oud 24-02-08, 13:12
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jmierlo Bekijk bericht
Hallo,

Heb vorige week een iphone aangeschaft. Werkt perfect, alleen ik krijg bluetooth niet aan de praat. Hij blijft zoeken naar apparaten, maar vindt niks, terwijl ik mijn oude telefoon er naast heb liggen. Dit toestel vindt de iphone wel, maar kan er geen verbinding mee maken.
Hoe kan dit?

Da's een hele andere discussie en enigzins offtopic, maar dit komt omdat er geen services beschikbaar zijn tussen je oude foon en je iPhone. Je kunt geen bestands overdrachten doen bv. dat zit nog niet in de bluetooth implimentatie van de iPhone.
  #5  
Oud 24-02-08, 13:22
jmierlo jmierlo is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

Ja, maar hij moet toch apparaten kunnen vinden, ook in mijn auto werkt de bluettoth functie niet.
  #6  
Oud 24-02-08, 16:43
Gydo S Gydo S is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb nooit een 1.1.2 versie gehad. Ik heb mijn toestel nu ongeveer 1 1/2 week versie 1.1.3.

Sync uitzetten zeg je? mmz... kan ik ook eens proberen. Heb je ook al geprobeerd de carkit van parrot te updaten??
  #7  
Oud 08-03-08, 01:42
xgubbels xgubbels is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard Zelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem..

Ik kan gewoon verbinding maken met mn Parrot 3200, bellen etc... Als ik vervolgens uitstap gaat de iPhone (pas vanaf 1.1.3, bij 1.1. geen probleem) helemaal op zwart. Hij reageert pas weer wanneer ik reset.

Is hier een oplossing voor (1.1.4 of misschien nieuwe firmware Parrot), want ik zou op zich wel graag synchen tussen iPhone en Parrot?!
  #8  
Oud 08-03-08, 01:45
xgubbels xgubbels is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard oplossing (niet helemaal)

Ik vond dit nog op een forum, misschien een oplossing. Ik zal morgen eens testen en kijken wat het resultaat is.

UPDATE - Was de oplossing met de autosync (uitzetten dus)

Laatst gewijzigd door xgubbels; 08-03-08 om 01:47. Reden: Niet goed gelezen
  #9  
Oud 08-03-08, 10:03
BrainWorks BrainWorks is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 5
Standaard

Ik heb exact hetzelfde probleem en configuratie als Gydo.
Echter het probleem is pas ontstaan na mijn update naar 1.1.3! Met 1.1.2 nooit last gehad. Tijdens de sync gaat het fout, verbinding verbreekt en carkit geeft aan fout met synchronisatie. Soms lijkt er verbinding te zijn met de carkit, in het Parrot scherm is mijn telefoon zichtbaar, maar ga ik bellen dan doet de kit niets en moet ik de iPhone in mijn hand nemen om te bellen!
Ik heb al mijn tel nummer nagelopen om te zien of er ergens notatie fouten staan maar niets gevonden.
Ik ben veel onderweg en bel constant dus ervaar dit als een zeer lastig probleem... Wie helpt me!
Dank!!!
Peter
  #10  
Oud 08-03-08, 11:00
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Upgraden naar 1.1.4 is de ultieme oplossing, bij mij zijn al mijn problemen verdwenen die ik in 1.1.3 had. Het syncen gaat weer goed, en de telefoon gaat ook niet meer "hangen" nadat ik hem met mijn parrot heb gebruikt.
  #11  
Oud 08-03-08, 12:23
DGCAR's schermafbeelding
DGCAR DGCAR is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 51
Standaard

Bij de 3200 staat dat de iphone compatible is:

[h2]Bluetooth Features[/h2]
  • Caller identity
  • Network level
  • Battery level
  • Network provider
  • Automatic phonebook synchronization supported with this model:
    • Phone contacts synchronized, with all numbers and pictures
    • SIM contacts synchronized
Voor de 3100 staat alleen:
[h2]PHONE COMPATIBILITY[/h2]
[SIZE=+0][FONT=Arial]100% Bluetooth enabled, compatible with virtually all Bluetooth phones on the market. Please ***** to the Phone Compatibility guides on Parrot.com. Examples:[/FONT][/SIZE]
[FONT=Arial]Alcatel, Asus, Audiovox, Ben-Q, Blackberry, Eten, Grundig, HP, HTC, i-Mate, LG, Motorola, N-Gage, NEC, Nokia, Palm, Panasonic, Philips, Q-Tek, RIM, Sagem, Sanyo, Sendo, Sharp, Siemens, Sony Ericsson, SPV, Telital, Toshiba, Treo, VK...[/FONT]
__________________
DGCE.NL
  #12  
Oud 30-05-09, 19:22
Mascini Mascini is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Heeft iemand al een manier gevonden om je contacten in de parrot te krijgen?
  #13  
Oud 22-06-09, 10:33
ratje10 ratje10 is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 7
Standaard

Sinds de nieuwe update naar FW 3 kan mijn parrot CK3100 geen contact meer maken met mijn iPhone (en ook niet meer met de iPhone van mijn vriendin). Hebben meer mensen dit probleem? En belangrijker is er ook een oplossing voor?
  #14  
Oud 24-06-09, 09:27
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ik heb zelf geen parrot, maar een geintegreerde BT carkit in de mazda, maar ik heb ook vergelijkbare problemen sinds firmware 3.0

Als ik gebeld wordt, dan wordt de naam of nummer ineens niet meer op het display weergegeven. Best irritant.
  #15  
Oud 24-06-09, 19:49
Flessendop Flessendop is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik heb zelf een 3G icm. Parrot CK3100... draait als een tierelier.
Misschien moet je eens op de CK3100 de aangeslagen toestellen verwijderen en dan opnieuw de verbinding zoeken via je iPhone en dan connecten.
  #16  
Oud 29-06-09, 13:13
Roderickz Roderickz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard Navigatie over Parrot CK3100

Zelf waren mijn 'problemen' na 3.0 opgelost door telefoons uit de Parrot te verwijderen en daarna opnieuw aan te melden. Ik had al wel de laatste Parrot firmware...

Alles werkt nu, alleen heb ik geen gesproken naviagatie via mijn Parrot CK3100, behalve als ik een telefoongesprek voer... Dan werkt het zoals het altijd zou moeten zijn.

Iemand enig idee? Is dit een beperking van mijn Parrot?

Thx
  #17  
Oud 01-07-09, 16:52
Flessendop Flessendop is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Volgens mij ondersteunt die parrot toch geen AD2P ofzoiets
  #18  
Oud 01-07-09, 20:08
Roderickz Roderickz is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik kan ook niets terugvinden in de menu's. Je zou best weleens gelijk kunnen hebben.
  #19  
Oud 19-07-09, 13:51
ruudzanders ruudzanders is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb sinds een paar weken de 3Gs en die maakt heel netjes verbinding met de BT- carkit van mijn seat Leon2.
Het enige probleem is dat hij af en toe de BT verbinding verbreekt en even later weer hersteld!

Iemand anders met dit probleem?
  #20  
Oud 27-11-09, 18:12
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flessendop Bekijk bericht
Volgens mij ondersteunt die parrot toch geen AD2P ofzoiets
De parrot wel de iphone 3gs niet. Althans met mijn nokia E71 deed de parrot het wel netjes. Sinds ik gisteren de 3gs heb lukt het allemaal niet, zelfs speeche werkt niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Parrot CK3100 GKW iTunes 2 22-05-11 08:23
Parrot CK3100 LCD + iPhone 4 -> Geen tussenvoegsel Michielvanv iPhone algemeen 9 21-10-10 10:37
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio partyfart iPhone algemeen 25 15-12-09 11:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:45.