//

Krijg bericht: Accesoire wordt niet herkend door iphone

Krijg bericht: Accesoire wordt niet herkend door iphone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Sinds vandaag krijg ik het bericht dat mijn telefoon ( Iphone 3Gs op firmware 4.1) mijn accesoire niet herkend word. Nu is dit raar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-12-10, 18:09
diikoeneke diikoeneke is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard Krijg bericht: Accesoire wordt niet herkend door iphone

Hallo.


Sinds vandaag krijg ik het bericht dat mijn telefoon ( Iphone 3Gs op firmware 4.1) mijn accesoire niet herkend word. Nu is dit raar want ik heb deze uit het niets gekregen en laat mijn muziek stoppen.

Ik heb vorige week de Dr. Dre in-ear oortjes gekocht maar deze is compatible met de iphone en heb dit bericht pas sinds vandaag.


Weet iemand wat het is want het is gruwelijk irritant.

Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-10, 18:29
dampendedrol dampendedrol is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 38
Standaard

In ieder geval de originele Apple kabel proberen en de interne connector van je iPhone schoonmaken. Bijvoorbeeld stofzuiger er tegenaan zetten.
  #3  
Oud 23-12-10, 18:34
diikoeneke diikoeneke is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Bedoel je bij orginele apple kabel de apple oortjes? Want die heb ik niet meer, zijn kapot.

Van stofzuiger ga ik is proberen. Thanks
  #4  
Oud 23-12-10, 18:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit is een probleem met de dock connector:

1) Als pin 11 aan GND (aarde) ligt gaat het geluid over de dock connector en niet door de ingebouwde luidsprekers;

2) Aan pin 21 moet een bepaalde Ohmse weerstand liggen afhankelijk van het accessoire. Is de waarde van die weerstand foutief of onbekend dan krijg je de boodschap dat het accessoire niet geschikt is voor de iPhone/iPod.

Probeer om de dock connector schoon te maken met ZUIVERE en DROGE perslucht. Ga er niet met je mond in blazen want dan kan je ook nog de vochtigheidssensoren activeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone wordt niet herkend door windows huubke iPhone algemeen 13 03-04-11 10:29
iPhone 4 wordt niet herkend door Windows7 dfenzz iPhone algemeen 0 26-08-10 08:29
Sim-kaart wordt niet herkend door iPhone mazdavh iPhone algemeen 18 10-03-10 16:19
iPhone wordt niet herkend door iTunes Ytz iTunes 16 04-08-09 06:58
Mac OS X: iphone wordt niet herkend door itunes cmvangestel iTunes 1 14-02-08 10:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:37.