iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/8099-sterk-spul-schermfolie-invisible-shield.html)

iCulture 24-02-08 15:10

Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield!
 
Invisible Shield heeft een viraal filmpje gemaakt, waarbij ze 453 kilo staal op een stuk schermfolie stapelen, zonder dat het scheurt. De iPhone, die eronder ligt, blijft ongedeerd.

Lees verder over: Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield!

Tag:

topke 24-02-08 15:17

Als je nu al dat gewicht op je iPhone legt MET een invisible shield rond zal die zeker niet beschadigd worden dus! :)
Wel stevig spul blijkbaar

Amp. 24-02-08 16:41

Dit is gewoon gewicht, als iets scherper is komt het veel sneller door iets heen.
Wist je bijvoorbeeld dat als bijv, iemand met naaldhakken op iets staat, dat dat meer druk levert per kg/m2 dan een olifant..

En maak daar maar een mesje van, ipv grote blokken ijzer

Maar inderdaad, het rekt flink mee :p

dirkuijt 24-02-08 16:56

misschien iets voor Durex...?

Gegarandeerd scheur-vrij :D

Stiruam 24-02-08 17:12

Hahaha xD Jha daar zat ik ook al aan te denken :p

Natuurlijk pure bull shit want dat ie rekt moge duidelijk weze maar als ie op de iPhone zit wil je niet dat ie rekt :p want dan trashed ie gewoon het scherm :(

Greetz, Stiruam

WybWyb 25-02-08 00:43

Ok, leuk dat er ook een link bijstaat waar je dit in Nederland kan kopen... Of kan dit niet? Ik zou er graag een willen kopen maar heb geen zin om het uit Amerika te laten overvliegen

ironmanixs 25-02-08 01:08

Ik heb Invisible Shield geprobeerd... ik vond het helemaal niets... de folie is best dik, waardoor het iPhone scherm trager reageert ook zaten er twee verticale strepen in de folie.

Dus mijn iPhone is weer zonder screen protector... en ik moet zeggen dat werkt
toch echt het best!

WybWyb 25-02-08 02:39

Hoe bedoel je dat je scherm trager reageert? Ik heb ook een screen protector van Griffin en heb daar helemaal geen last van.

derper 11-03-08 12:33

@ WybWyb
invisibleSHIELD: Meest Populaire - eXpansys Nederland

@ everybody
Weet iemand of je bij een full body kit, de iPhone ook weer in de dok kan plaatsen etc?

CadmanF 11-03-08 13:12

Tjo Derper..,

Past gewoon... Geen probleem... Is maar 0.2mm dun dus merk je vrijwel niks van... En trager reageren doet hij ook niet... De iPhone zelf merkt er niks van dat het eromheen zit... En 2 verticale strepen die je erbij krijgt..? Das de kunst van goed plakken, dan krijg je dat er niet in... Dus gewoon lekker de telefoon zonder problemen beschermen...

wb1987 11-03-08 14:29

Knap dat mensen zo'n folie kunnen ontwikkelen.
Alleen vraag ik me af of het echt is.. het waren wel erg veel gewichten hoor..

wb1987 11-03-08 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CadmanF (Bericht 79942)
Tjo Derper..,

Past gewoon... Geen probleem... Is maar 0.2mm dun dus merk je vrijwel niks van... En trager reageren doet hij ook niet... De iPhone zelf merkt er niks van dat het eromheen zit... En 2 verticale strepen die je erbij krijgt..? Das de kunst van goed plakken, dan krijg je dat er niet in... Dus gewoon lekker de telefoon zonder problemen beschermen...

Waar heb je u protector gehaald?

thalee86 11-03-08 15:41

Inderdaad makkelijk als er per ongeluk een keer een olifant over je iphone loopt :D

CadmanF 11-03-08 18:38

Ik heb hem via eBay besteld, bij deze winkel..: eBay UK Shop - eOutlet iSkin iTrip AirPlay eVo3: Skins

RapStar 11-03-08 19:50

ja ik had het ook gekocht via ebay.. maar het is echt ruk... is gewoon te dik en voelt niet lekker met sliden.

wb1987 11-03-08 21:33

Ok, niet aankomen dus.. wat heb je ervoor betaald?

sNicker 12-03-08 10:19

Uh, je kunt via invisibleSHIELD.com ook gewoon vanuit Nederland bestellen hoor...
Sowieso, via Ebay weet je iets nooit zeker hè, zou maar zo een namaak kunnen zijn...
Gewoon via invisibleSHIELD.com zelf bestellen, dan ben je gegarandeerd van de originele screenprotector (of full-body-kit)...

derper 12-03-08 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CadmanF (Bericht 79942)
Tjo Derper..,

Past gewoon... Geen probleem... Is maar 0.2mm dun dus merk je vrijwel niks van... En trager reageren doet hij ook niet... De iPhone zelf merkt er niks van dat het eromheen zit... En 2 verticale strepen die je erbij krijgt..? Das de kunst van goed plakken, dan krijg je dat er niet in... Dus gewoon lekker de telefoon zonder problemen beschermen...

Bedankt voor je reactie. Heb er zonet eentje besteld.
Ik laat me vriendin maar lekker plakken, ik heb voor dat soort dingen geen geduld denk ik haha.

wb1987 12-03-08 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sNicker (Bericht 80439)
Uh, je kunt via invisibleSHIELD.com ook gewoon vanuit Nederland bestellen hoor...
Sowieso, via Ebay weet je iets nooit zeker hè, zou maar zo een namaak kunnen zijn...
Gewoon via invisibleSHIELD.com zelf bestellen, dan ben je gegarandeerd van de originele screenprotector (of full-body-kit)...

daar heb je wel een punt. danku

wb1987 12-03-08 14:54

ik wou nog even vragen, gaat dan invisibleshield lang mee?
lang= paar maanden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:26.