//

Screenprotector iPhone4

Screenprotector iPhone4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, voor het eerst een iPhone. Deze wil ik beschermen met een Screenprotector Nu zijn er een aantal. Wat zou het beste zijn voor zowel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-12-10, 15:10
VeluweParts VeluweParts is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 1
Standaard Screenprotector iPhone4

Hallo, voor het eerst een iPhone. Deze wil ik beschermen met een Screenprotector Nu zijn er een aantal. Wat zou het beste zijn voor zowel de voor als achterkant?

Oa Brando, case-mate, Zagg.

Er zit nogal wat prijsverschil in. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Gr. Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-10, 18:13
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Ik maak al 3 maanden gebruik van de SwitchEasy Pure+. Hij zit er nog perfect op zonder luchtbellen en krast niet. Te bestellen op ipodhoes.nl, krijg je 3 setjes voor voor en achter, 18 euro geloof ik.
__________________

  #3  
Oud 28-12-10, 23:54
MacCrazed MacCrazed is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Over Brando hoor ik niet zo'n goede geluiden. Zagg schijnt beter te zijn.
Zelf gebruik ik een full body protector van Clear Protector. Deze is vergelijkbaar met ZAGG en beschermt voor en achterkant. Er zit zelfs bescherming voor de zijkant bij die het antenne-probleem tegen zou gaan, maar die heb ik niet gebruikt. Het leek me lastig de smalle stroken aan te brengen en ik heb geen problemen met ontvangst. De voor en achterkant heb ik makkelijk aan kunnen brengen zonder luchtbellen of iets. Mijn iPhone ziet er dus nog super strak uit, zoals het hoort!

Ik heb de Clear Protector in USA gekocht, maar zag dat hij nu ook in Nederland te koop is:
Displaybescherming.nl | Screenprotector iPhone 4 - Full body
  #4  
Oud 29-12-10, 00:06
Typ 81's schermafbeelding
Typ 81 Typ 81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 348
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacCrazed Bekijk bericht
Over Brando hoor ik niet zo'n goede geluiden. Zagg schijnt beter te zijn.
Zelf gebruik ik een full body protector van Clear Protector. Deze is vergelijkbaar met ZAGG en beschermt voor en achterkant. Er zit zelfs bescherming voor de zijkant bij die het antenne-probleem tegen zou gaan, maar die heb ik niet gebruikt. Het leek me lastig de smalle stroken aan te brengen en ik heb geen problemen met ontvangst. De voor en achterkant heb ik makkelijk aan kunnen brengen zonder luchtbellen of iets. Mijn iPhone ziet er dus nog super strak uit, zoals het hoort!

Ik heb de Clear Protector in USA gekocht, maar zag dat hij nu ook in Nederland te koop is:
Displaybescherming.nl | Screenprotector iPhone 4 - Full body
Alleen moet ik zeggen dat ik die van mij mooier vind met een aparte inkeping voor de front camera, speaker, achter camera en flitser. Plus dat ik 19 euro betaal voor 3 setjes van voor en achter
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Screenprotector Ghostje iPad algemeen 10 24-07-10 18:40
Screenprotector verwijderen applepie iPhone accessoires en onderdelen 9 08-04-10 20:39
Screenprotector ugene iPhone accessoires en onderdelen 69 28-12-08 11:36
Screenprotector afwassen iPhone911 iPhone accessoires en onderdelen 4 08-09-08 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.