iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPod dock, werkt ook met iPhone? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/81752-ipod-dock-werkt-iphone.html)

iRodney 07-01-11 02:04

iPod dock, werkt ook met iPhone?
 
Beste mensen,

Ik zag op ebay.nl een leuke docking station van het merk AEG.
nu staat er bij dat het voor iPod is, zal dit ook werken met mijn iPhone 3Gs? Wat mij eerder opgevallen is, als ik de mensen bij MediaMark even goed laat schrikken door mijn iPhone in een dock te plaatsen en het volume op te krikken, dat mijn iPhone bij de ene dock wel oplaadt, maar bij de ander niet..
Of mijn iPhone geeft aan dat het aangesloten apparaat niet volledig functioneerd..

Mischien willen jullie er eens naar kijken... hieronder de link

Thnx alvast! xD

Link: Stereoanlage iPod Dockingstation CD MP3 USB AEG MC 4429 - eBay, Stereoanlagen, Audio Hi-Fi. (Eindtijd 11-jan-11 11:56:20 CET)

brugge2 07-01-11 10:19

Volgens mij zal de Iphone hier ook wel mee overweg kunnen. Maar volgens de specificaties zal de oplaadfunctie bij de Iphone niet werken.

iWiefring 07-01-11 11:33

Bij een goede die ook compitabel is met een iPhone zul je bij het ontvangen van berichten of gesprekken niets horen. Maar bij zo'n dock zul je waarschijnlijk dat stoorgeluid horen wat je in alle geluidsapparaten hoort wanneer je iets ontvangt.

iRodney 07-01-11 13:11

Ja dat klopt inderdaad, ik denk dat ik deze maar pass dan. Alhoewel het model erg leuk is

iWiefring 07-01-11 14:00

Laat 'ns zien dan? Misschien kan ik deze dan aanschaffen voor m'n zusje die binnekort jarig is. Zij heeft een iTouch! Geef even een link indien dit mogelijk is.

iRodney 07-01-11 14:22

Als je het eerste bericht goed gelezen had, had je die vraag niet hoeven stellen, link staat er bij in!

iWiefring 07-01-11 14:23

Had ik overheen gelezen, mijn excuses haha! Zelfs ik maak wel eens fouten, degene die anderen altijd adviseert om iets beter te lezen, maarja toch bedankt! :P

Edit:
WTF, dat ding ziet er wel heel netjes uit inderdaad, en ook te zien aan de afstand die de boxen hebben met vergelijking tot de iPod, zal het gekraak wel meevallen als je 'm gebruikt met iPhone. En anders bestaat er nog altijd de vliegtuigmodus!

iRodney 07-01-11 14:30

Haha no problem,

Heb er zelf ook wel eens last van.
Tenslotte maken we allemaal idd foutjes, dus ook de gene die anderen adviseerd geen fouten te maken.. Of goed te lezen haha

Back to topic:

Het is idd een erg leuk ding, zit er ook nig steeds over te twijfelen...
Had toch liever gehad dat hij volledig compitabel was geweest net de iPhone.. Maarja.. Je kunt niet alles hebben!

iWiefring 07-01-11 14:37

Persoonlijk ben ik in bezit van een soort ronde speaker, en in het midden kun je je iPhone plaatsen. JBL Speaker Dock, is best een goed ding en als je iPod app ge-opend hebt, heb je ook een afstandbediening die je kunt gebruiken!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.