//

apple wireless toetsenbord

apple wireless toetsenbord discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, heb even een vraagje, heb een apple wireless toetsenbord, deze is via bluetooth verbonden met mn iphone 4. werkt op zich prima. vooral ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-11, 13:14
mar1970 mar1970 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard apple wireless toetsenbord

hallo allemaal,

heb even een vraagje, heb een apple wireless toetsenbord, deze is via bluetooth verbonden met mn iphone 4. werkt op zich prima. vooral voor email opstellen en whatsapp. alleen er lijkt een knop te ontbreken. namelijk de send knop. zeker voor whatsapp wel zo makkelijk. heb alles al geprobeerd en google geeft niet het antwoord. wie helpt mij? kan je bv zelf een knop aanmaken ofzo?
nou hoor het wel.

thanks marcoApple - Apple Wireless Keyboard - Een draadloos en ongelofelijk dun toetsenbord
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-11, 17:48
Biebiene Biebiene is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 29
Standaard

ik krijg mijn draadloos toetsenbord niet verbonden met mijn iphone 4. Ik zet bluetooth aan bij instellingen. Hij gaat zoeken, maar kan het niet vinden?!?!?!? Wie heeft de oplossing?
  #3  
Oud 22-06-11, 16:43
Biebiene Biebiene is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 29
Standaard

dank voor je reactie! Ik ben eruit! Als je je bluetooth van je iphone hebt aangezet, gaat ie zoeken en dan verschijnt een viercijferige code op je iphone. Dat cijfer moet je intypen op je toetsenbord en je kunt eindeloos typen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple Toetsenbord + Nummeriek drivers LabTeov Archief 7 04-03-10 16:15
wat zou dat mooi zijn apple wireless keyboard m-jay iPhone accessoires en onderdelen 11 30-07-09 16:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.