//

Welke hoes geeft geen witte waas op flash fotos?

Welke hoes geeft geen witte waas op flash fotos? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een Xqisit case bij mijn iphone 4 gekocht. Hij geeft bij fotos met flash een witte waas over de hele foto. Hij raakt niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-11, 19:20
Mozzie Mozzie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Angry Welke hoes geeft geen witte waas op flash fotos?

Heb een Xqisit case bij mijn iphone 4 gekocht. Hij geeft bij fotos met flash een witte waas over de hele foto. Hij raakt niet mijn lens, noch mijn flitser, toch die gekke waas. Als ik hem uit de case haal zijn de foto's normaal.

Heb de case wat proberen uit te vijlen maar dit helpt niets.
Geven andere cases bij jullie ook zo'n waas?

Het is deze case:
Xqisit iPlate Glossy White Apple iPhone 4 - Smartphoneshop.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-11, 17:30
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

klopt ik had een doorzichtige case van switch easy nude en ook de waas wanneer ik een foto met flits maakte, heb nu een goed koop silicone hoesje er om en nu geen last heel vreemd van die dure hoesjes van 25 euro die niet goed werken en goedkope siliconen van 7 euro die het wel goed doen.
  #3  
Oud 29-07-11, 21:32
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard

Ontdekte ik ook vandaag. Met flits altijd een geheel witte waas over de foto. Alsof het te donker is voor de flits om een goede belichting in te stellen en hij die maar op volluit zet. Las hier iets over een folie die er wellicht nog op de achterkant zat bij het kopen van de iphone en die een waas geeft als je die er niet vanaf haalt. Dus probeerde ik het even zonder hoesje... en voila een normaal belichte foto. Wel raar want het hoesje (een witte 'book' hoesje van cellular line) heeft een rondje uitgesneden waar de lens/flitser zit dus de flitser zou geen last van het hoesje moeten hebben. Maar met hoesje toch die waas bij het flitsen. Pikt de flits soms wat wit op van de rand van die uitsnede. Dat bij het flitsen wat van die witte rand (is een wit hoesje dus) terug gekaatst wordt? Da's het enige wat ik mij zou kunnen voorstellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 geeft witte waas, camera overbelicht jetgadget iPhone algemeen 14 16-05-11 12:41
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? McShaker iPhone accessoires en onderdelen 4 18-02-11 00:30
Welke hoes gebruiken voor te gaan skiën? Davidduzy iPhone accessoires en onderdelen 5 02-01-11 11:33
Welke cover/hoes?? Maddog iPhone accessoires en onderdelen 11 11-08-10 15:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.