iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   wat zou dat mooi zijn apple wireless keyboard (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/8372-mooi-zijn-apple-wireless-keyboard.html)

m-jay 28-02-08 20:59

wat zou dat mooi zijn apple wireless keyboard
 
Vandaag voor mijn htpc een apple wireless keyboard gekocht en was toch benieuwd of ie compatible is met mijn iphone... Je raadt het al geen verbinding ;( was ook te mooi om waar te zijn! Klein toetsenbord om mee te nemen in je attachekoffer en vervolgens te gebruiken bij een klant... Zou er überhaupt iemand zijn die de beperkte bluetooth van de iphone weet te cracken en wat meer functionaliteiten weet toe te voegen?!

azt33 07-03-08 00:46

Dat zou inderdaad perfect zijn... Vindt de iPhone de toetsenbord helemaal niet of is het niet mogelijk om een verbinding te maken?

m-jay 08-03-08 10:52

Ik heb 'm geprobeerd te pairen, maar net als zoveel andere bluetooth apparaten wordt ie niet herkend... Dus verbinden is al helemaal out of the question

Hij werd wel herkend op een Nokia N70, maar dat was dan ook alles. Kan mijn Nokia niet gebruiken icm het toetsenbord

Bertil 13-03-08 10:37

Ik heb ook zo'n wireless keyboard ooit cadeau gekregen. Zoals alles van Apple: prachtig ding. Zou 'm ook graag gebruiken icm iPhone. Al oplossing gevonden?

dirkuijt 13-03-08 11:17

De oplossing is een toetsenbord met Wi-Fi... maar dat zal wel niet gemaakt worden...

herbie65 13-03-08 16:44

Zoals diverse malen hier op het forum aangehaald is:
De bluetooth van de iPhone is alleen geschikt voor een carkit of een BT headset, niet meer..

Bertil 13-03-08 17:08

Bluetooth iPhone
 
Bedankt Herbie. Zoals je ongetwijfeld gezien hebt, ben ik nog een 'junior'. Heb met zoekfunctie nog niet alle functionaliteit gescand. Sorry voor ongemak.

:)

Bertil 13-03-08 17:14

Bluetooth iPhone 2
 
Ben benieuwd of mijn iPhone werkt met de 'blauwe tand' handsfree belfunctie van mijn Tomtom 910.

:confused:

Saint 21-03-08 12:31

Jammer dat BT geen keyboard ondersteund
 
Het zou idd een mooie feature zijn als je een wireless Keyboard aan de Iphone zou kunnen connecten. Zou dit niet met een hack te realiseren zijn ?:)

pdreissen 21-03-08 12:42

TomTom en handsfree werkt perfect met de iPhone net zoals het syncen van de contacten. Gebruik dat zelf ook en geen problemen what so ever.

pant14 29-07-09 23:50

Ik ben nieuw hier, kan iemand mij vertellen waarom apple bluetooth niet helemaal vrijgeeft? Zo irritant dat je geen extern toetsenbord kan connecten terwijl dit wel mogelijk is!

Ik hoop op een update, miss. na het uitbrengen van de tablet van apple... daar moet toch ook een toetsenbord op kunnen worden aangesloten?

mscofield 30-07-09 17:15

Zouden er niet mensen bezig zijn met kraken van de bluetooth functionaliteit?
Want grofweg is de hardware er, maar de software beperkt alles toch?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:36.