iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   MicroSimkaart adapter, waar te koop? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/84590-microsimkaart-adapter-waar-koop.html)

klarenbl 11-02-11 12:50

MicroSimkaart adapter, waar te koop?
 
Hi allemaal, ik heb nu een iPhone 4 met MicroSim. Nu wil ik op vakantie niet mijn iPhone mee nemen, maar een ander toestel die geen microsim heeft, maar een gewone sim. Waar kan ik een adapter kopen, zodat ik mijn microsimkaartje van de iPhone in dat andere toestel kan stoppen? Groet Liesbeth

wil 11-02-11 12:58

Vodafone gaf mij de adapter gratis bij ophalen microsim.

mickeyD 11-02-11 13:20

DealExtreme: $1.10 Micro Sim Card to Standard Sim Card Adapter (Black)
kost maar €0,81 cent,
als je geen paypal hebt, vraag ff een broertje/neefje/zus/tante/vage bekende die het wel heeft.
en dan heb je het binnen 2 weken in huis, ruim voor je vakantie.

Onyx 11-02-11 16:36

Bij de T-Mobileshop kreeg ik ze ook gratis mee.

klarenbl 16-02-11 11:31

Dank voor jullie reakties, ik ben dus naar de Vodafone winkel geweest. Ik kreeg helemaal niets! Alleen het advies om de adapter voor 10,00 euro te kopen bij de belcompany..
Dus dan maar online bestellen, met dank aan jullie

wil 16-02-11 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klarenbl (Bericht 642660)
Dank voor jullie reakties, ik ben dus naar de Vodafone winkel geweest. Ik kreeg helemaal niets! Alleen het advies om de adapter voor 10,00 euro te kopen bij de belcompany..
Dus dan maar online bestellen, met dank aan jullie

Dat is raar. Ik kreeg adapter gratis in de vodadone winkel.

barrelz750 05-03-11 13:30

Heel vreemd allemaal, bij de t-mobile shop geen probleem krijg je zo gratis mee!!!!

wotter 21-03-11 14:30

Als je echt 10-15 euro voor een stukje plastic wilt betalen zou ik inderdaad daar bestellen. Ik persoonlijk vind dat pure afzetterij.

Op ebay heb je ze voor 1-2 euro. Als je er één uit de UK besteld ipv China heb je deze over het algemeen snel in huis. Ik had er zelf geen haast mee, dus uit china besteld voor een euro geloof ik en netjes ontvangen in een week of 3.

benBEN 21-03-11 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klarenbl (Bericht 640524)
Hi allemaal, ik heb nu een iPhone 4 met MicroSim. Nu wil ik op vakantie niet mijn iPhone mee nemen, maar een ander toestel die geen microsim heeft, maar een gewone sim. Waar kan ik een adapter kopen, zodat ik mijn microsimkaartje van de iPhone in dat andere toestel kan stoppen? Groet Liesbeth

je micro simkaart heeft toch al in een mooi normaal simkaart formaat gezeten.
Stop deze terug. en klaar is Liesbeth :P

Werkt goed, zo gebruik ik me T mobile micro sim ook

guid021 28-03-11 03:37

applestore. Daar liggen ze met honderden in een zakje in de la. Als je even lief vraagt krijg je 'm zo mee.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:33.