//

Welke case/hoes geeft de beste bescherming?

Welke case/hoes geeft de beste bescherming? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week ben ik een trotse bezitter van een iphone4. Ik heb er meteen de switcheasy nude bij gekocht. Voor dagelijks en normaal gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-11, 01:29
McShaker McShaker is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard Welke case/hoes geeft de beste bescherming?

Sinds een week ben ik een trotse bezitter van een iphone4. Ik heb er meteen de switcheasy nude bij gekocht. Voor dagelijks en normaal gebruik geeft dit genoeg beveiliging, maar nu wil ik ook wel is gaan stappen waardoor het risico tot vallen wat groter wordt.

Daarom ben ik dus deze zoektocht gestart naar een stevige hoes die ook beschermd tegen vallen en stoten.

Wie heeft hier ervaring mee? Welke hoes lijkt het stevig, of absoluut niet?

Laat wat achter en help mee met mijn zoektocht!


Zelf kwam ik al de SGP neo hybrid tegen. Een bumper waar je ook een kap voor de achterkant bij kan kopen. Klinkt veilig!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-11, 07:47
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Zoek eens voor een volledige case die de gehele iPhone omvat, dan kan je wat meer zeker zijn van je zaak.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 17-02-11, 09:43
Baeyb Baeyb is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 20
Standaard

Switcheasy heeft zeer goede hoesjes met vele gratis accesoires
  #4  
Oud 17-02-11, 11:01
FFA FFA is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb zelf deze en is zeeer goed.

SGP iPhone 4 Case Neo Hybrid Matte Series - Apple iPhone - Cell Phone

Er is er ook 1 met een opening voor het apple-logo op de achterkant maar daar kan natuurlijk ook weer vuil etc door naar binnen en dus tussen hoes en foon komen....
  #5  
Oud 18-02-11, 00:30
McShaker McShaker is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de reacties! Na het lezen, kijken en vergelijken denk ik dat ik gewoon voor zo een leren uitschuif hoesje moet gaan als extra bescherming!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke hoes geeft geen witte waas op flash fotos? Mozzie iPhone accessoires en onderdelen 2 29-07-11 21:32
Ipad hoesjes/case/bescherming Carlo_1983 iPad algemeen 311 18-04-11 16:00
Beste bescherming tegen diefstal en grote schade Magger Koopinformatie Nederland 2 02-04-09 19:10
materiaal case of hoes schumeister iPhone accessoires en onderdelen 3 30-06-08 18:36
Is een case ter bescherming nodig??? SuperDutch iPhone accessoires en onderdelen 22 04-05-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.