//

Lijkt ideaal: Wandplank met speakers voor Iphone. Ervaringen?

Lijkt ideaal: Wandplank met speakers voor Iphone. Ervaringen? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een wandplank gezien in Duitsland, waar boxen en dock in een neutrale wandplank zitten. Daar hing er een tv boven die ook beeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-02-11, 12:52
Prudence Prudence is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard Lijkt ideaal: Wandplank met speakers voor Iphone. Ervaringen?

Ik heb een wandplank gezien in Duitsland, waar boxen en dock in een neutrale wandplank zitten. Daar hing er een tv boven die ook beeld van de Iphone weergaf.

Ik ben niet zo'n geluidsfreak maar vond het geluid heel goed voor een plank. Onder de plank zitten 4 speakers, en aan de voorkant 2. In nederland ben ik het nog niet tegengekomen, behalve online. Heeft iemand dit al langer in gebruik en misschien ervaring? (er zit zo'n beelduitgang voor naar de tv, geel / rood en zwart)

Het gaat om de Hohrizontal 51 van Hohrizontal. Ik woon klein en vindt alle docks (behalve Bose maar duur!) spuuglelijk en niet bij de Iphone passen. Ik wil alleen voor 500 euro niet de "plank" misslaan. Het is niet de hoofdprijs, maar ik ken het merk niet. Wie weet of dit iets is?




Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-11, 13:48
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Ik vind het mooi, en origineel.
Het enige probleem dat ik met deze dingen heb, is dat als ik volgend jaar een nieuwe iPhone heb, of beslis niet meer met een iPhone te willen werken dat de plank waardeloos is.
Ik zou het toffer gevonden hebben als er gewoon zeer goede speakers inzaten, en het via airplay gewoon muziek zou kunnen spelen van de iPhone, draadloos.
  #3  
Oud 17-02-11, 14:01
Prudence Prudence is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard

Dankjewel voor je advies.

Wat ik weet is dat je er altijd met een jack via een klepje iets anders op kan aansluiten of met usb. Maar dan zit ik met een dockinguitsparing voor een iphone idd. die overbodig wordt. Ik had, uiteraard, nog niet gedacht aan een andere telefoon in de toekomst. Contract loopt binnenkort af, dus wordt nog wel 2 jaar weer iphone, maar dan! Plank zou eigenlijk ook Wi-Fi moeten hebben dus... Is er al zoiets?

Wat garandeert Apple over de typische platte aansluiting op hun telefoons en iPad? Is dat een standaard die nog jaren blijft? Maken ze hier afspraken over met bijv. Bose of Hohrizontals? Voor mijn ipod nano moest er toen een inzetje bij.
  #4  
Oud 18-02-11, 16:42
Prudence Prudence is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Exclamation

Toch maar 1 besteld, de importeur wist dat er in Breda een opstelling hing, een pianozwart showroommodel met een beetje korting. Wordt deze week bezorgd. Wel 100% vooruitbetalen , en nu maar hopen dat het goedkomt.

Hohrizontal 51 - Vormvast Webshop
Reageren

Labels
docking station, ervaring, geluid, goedkoop



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht: hoes ideaal voor op ski Mcmichel iPhone accessoires en onderdelen 0 29-01-11 12:30
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? misty1980 Wi-Fi 5 29-11-09 15:09
TomTom: TomTom werkt aan off-board navigatie: ideaal voor de iPhone iCulture iPhone Navigatie 2 03-11-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.