//

iphone vast na bluetooth parrot carkit

iphone vast na bluetooth parrot carkit discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Mijn is René Hof en heb sinds afgelopen maandag een Iphone vanuit USA meegenomen.Marco uit Hoofddorp heeft de Iphone ge-unlocked en in eerste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-03-08, 09:13
duphamed duphamed is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard iphone vast na bluetooth parrot carkit

Beste forumleden,

Mijn is René Hof en heb sinds afgelopen maandag een Iphone vanuit USA meegenomen.Marco uit Hoofddorp heeft de Iphone ge-unlocked en in eerste instantie ging alles goed. In mijn auto heb ik een parrot 3600 LS carkit en dat werkte prima met de Iphone. Gisteren stond mijn Iphone scherm ineens vast (op achtergrond foto) nadat ik verbonden was met mijn carkit. Heb via home en uitknop dit weer weten te herstellen! Enige tijd later gebeurde dit weer opnieuw en na vruchteloze pogingen om via het zelfde trucje de Iphone weer werkend te krijgen, staat hij nu in de lock mode( d.w.z. in het scherm staat het oplaadsnoertje met daarboven het Itune logo) Hij doet nu helemaal niets meer!! Geprobeerd om Marco te bellen maar die neemt niet op. Wie kan deze digbeet helpen???

groeten René Hof (duphamed)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-08, 20:10
Bulova Bulova is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Goirle
Berichten: 26
Standaard

Hé René,

Volgens mij staat hij in herstelmodus. Hang 'm eens aan iTunes. Die zal dan aangeven dat hij hersteld moet worden.

Lees de wiki vervolgens om verder te komen.

Groeten,
Bulova
__________________
US 16GB 2.0.2
  #3  
Oud 02-03-08, 21:44
duphamed duphamed is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard iphone vast na bluetooth parrot carkit

Beste Bulova,

Bedankt voor de tip, maar ook hier reageert hij niet op alsmede op de Ibrickr herstel toole. Volgens de kenners moet de Iphone opnieuw worden ge-unlockt. Pfff.... hoop morgen contact te krijgen met mij unlocker!

I.ig bedankt voor het reageren,

groeten René
  #4  
Oud 02-03-08, 22:16
Dwevbob Dwevbob is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duphamed Bekijk bericht
en na vruchteloze pogingen om via het zelfde trucje de Iphone weer werkend te krijgen, staat hij nu in de lock mode( d.w.z. in het scherm staat het oplaadsnoertje met daarboven het Itune logo) Hij doet nu helemaal niets meer!!
Is dat alleen de USB kabel met het iTunes logo of heb je ook nog een slider onderin in beeld?
  #5  
Oud 02-03-08, 22:29
duphamed duphamed is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Geen slider in beeld.... alleen usb kabel met daarboven Itune logo. Vanmiddag al enkele dingen geprobeerd i.z.m. unlocker. uitkomst ; opnieuw aan computer hangen en unlocken!!

Wacht nu op tel. van Marco uit hoofddorp voor afspraak.

i.i.g. Bedankt voor het reageren

mvg.

René Hof
  #6  
Oud 03-03-08, 20:00
jvdv23 jvdv23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 62
Standaard

Dat kun je toch zelf oplossen....

https://forum.iculture.nl/f1/ip...hone-2-5c.html

Succes
  #7  
Oud 16-04-08, 17:26
basm basm is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

Het is sowieso aan te raden de Parrot Carkit te upgraden met de laatste software versie. Ik heb zelf de CK3100 en heb deze geupgrade naar 1.17a. Resultaat was super.
Sneller contact, niet na elk gesprek syncen. En het belangrijkste mijn Iphone is niet meer vastgelopen!!

PS: In de releasenotes staat ook beschreven dat de update oa voor de Iphone is!
  #8  
Oud 17-04-08, 09:20
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duphamed Bekijk bericht
Beste forumleden,

Mijn is René Hof en heb sinds afgelopen maandag een Iphone vanuit USA meegenomen.Marco uit Hoofddorp heeft de Iphone ge-unlocked en in eerste instantie ging alles goed. In mijn auto heb ik een parrot 3600 LS carkit en dat werkte prima met de Iphone. Gisteren stond mijn Iphone scherm ineens vast (op achtergrond foto) nadat ik verbonden was met mijn carkit. Heb via home en uitknop dit weer weten te herstellen! Enige tijd later gebeurde dit weer opnieuw en na vruchteloze pogingen om via het zelfde trucje de Iphone weer werkend te krijgen, staat hij nu in de lock mode( d.w.z. in het scherm staat het oplaadsnoertje met daarboven het Itune logo) Hij doet nu helemaal niets meer!! Geprobeerd om Marco te bellen maar die neemt niet op. Wie kan deze digbeet helpen???

groeten René Hof (duphamed)
Ik weet niet welke versie je hebt 1.1.3 of 1.1.4 maar als het de 1e is 1.1.3 dan ligt daar het probleem.
Oplossing upgrade naar 1.1.4 probleem verholpen.
Had hier zelf ook last van maar met 1.1.4 geen probleemen meer.
  #9  
Oud 17-04-08, 15:26
basm basm is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik had met 1.1.3 de parrot upgrade gedaan en had geen problemen meer. Daarna mijn Iphone geupgrade naar 1.1.4 en nogsteeds prima!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone in de auto; Parrot of TomTom carkit? de.ruijter iPhone Navigatie 11 20-01-13 20:29
Iphone en carkit van Parrot delions iPhone algemeen 4 15-02-11 12:38
Iphone doet raar op carkit Parrot MKI 9200 na update IOS 4 ferrykok iPhone algemeen 21 09-09-10 13:51
Parrot brengt carkit uit met alle functies voor iPhone Komkommer iPhone accessoires en onderdelen 0 02-10-08 14:53
iphone gaat niet meer aan na gebruiken parrot carkit microdesign iPhone algemeen 7 22-04-08 19:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.