//

Otterbox defender iPhone 4

Otterbox defender iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb na 6 weken wachten eindelijk mijn otterbox defender ontvangen. Was iets mis gegaan met de post vanuit engeland. Eenmaal uit de doos vond ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-04-11, 23:11
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Heb na 6 weken wachten eindelijk mijn otterbox defender ontvangen. Was iets mis gegaan met de post vanuit engeland.
Eenmaal uit de doos vond ik de hoes er degelijk uitzien. De iPhone gaat ook heel makkelijk in de hoes en sluit overal mooi aan. Afwerking is echt helemaal top!
Moet eerlijksheids halve wel bekennen dat ik eerst wel schrok over het formaat van de iPhone met de otterbox eromheen.
Hij is behoorlijk fors geworden. Ondanks dat probeer ik de otterbox voorlopig wel ff. Moet zeggen dat het formaat na een dag wel went en hij ligt behoorlijk lekker in de hand.
Heb de screenprotector er maar af gehaald, aangezien de otterbox is ontwikkeld voor een naakte iPhone. Het scherm reageert super met de ingebouwde screenprotector. Ook met gamen helemaal geen problemen. Scherm reageert nog net zo soepel en direct. Omdat de iPhone nu wat forser is, ligt deze helemaal lekker in de hand met het gamen!! De kleur van het retina display blijft ook gelijk.
Dus tot nu toe een aanrader. Nu kijken of hij na een aantal weken nog steeds bevalt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-04-11, 03:05
Motormark Motormark is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 42
Standaard

Ik gebruik mijn otterbox nu al enkele maanden op bouwwerven. Prima bescherming, maar de rubber is nu aan de hoofdtelefoonaansluiting helemaal gescheurd. En ook de uitsparing waarmee hij in de riemclip (bij mij autohouder) klikt is afgebroken.

Ik ga een nieuwe bestellen.
  #23  
Oud 25-04-11, 10:28
nkgs nkgs is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard Otterbox Defender

Ik ben van mening dat de Defender case van Otterbox ronduit de beste bescherming is voor je mobieltje. Ikzelf ben aan mijn derde iPhone toe en droeg er telkens een Defender rond. Ik heb nooit problemen gehad en als je het toestel er na maanden/jaren weer uithaald voor een eventuele verkoop op eBay dan kan je op z'n minst schrijven dat hij in nieuwstaat is.
Ik koop nieuwe mobieltjes dus eigenlijk eerder in functie van de case dan omgekeerd. Als er geen Otterbox Defender voor bestaat zal ik de telefoon ook niet aanschaffen (reden waardoor ik geen Samsung Galaxy S kocht in the first place).
Conclusie: Otterbox Defender is wat mij betreft de beste bescherming voor je iPhone/iPad of ander gadget. En de prijs heb ik er graag voor over.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.