//

GETPOWERPAD: iPhone draadloos opladen

GETPOWERPAD: iPhone draadloos opladen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit artikel las ik vandaag op www.ndigobusiness.com , vond het erg interessant, gezien het feit ik hiermee mijn iPhone kan opladen zonder gebruik van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-11, 18:38
Brittje22 Brittje22 is offline
• iOS 3.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard GETPOWERPAD: iPhone draadloos opladen

Dit artikel las ik vandaag op www.ndigobusiness.com, vond het erg interessant, gezien het feit ik hiermee mijn iPhone kan opladen zonder gebruik van een kabel, klinkt te mooi om waar te zijn. Iemand ervaring hiermee!?

HET NEDERLANDSE NDIGO EERSTE EUROPEES BEDRIJF DAT INVESTEERT IN DRAADLOZE STROOM

Ndigo brengt de zelf ontwikkelde draadloze oplader GETPOWERPAD op de markt. Met deze lancering is Ndigo het eerste Europese bedrijf dat investeert in het innovatieve draadloos opladen. Ndigo speelt hiermee slim in, op de onlangs door de Europese commissie ingevoerde wet, waarin staat dat er vanaf 2011 voor datageschikte mobiele telefoons slechts één soort stekker gevoerd mag worden, de micro-USB.


Ndigo heeft het product speciaal ontwikkeld voor het draadloos opladen van mobiele apparaten. De GETPOWERPAD kan tot drie telefoons tegelijkertijd opladen. Elk van de drie oplaadpunten beschikt over een ingebouwde LED-module. Die licht op zodra er een apparaat wordt opgelegd. Wanneer het apparaat volledig is opgeladen gaat de indicator weer uit. Het overbrengen van stroom gebeurt door magnetische inductie oftewel zonder tussenkomst van kabels.

Ndigo lanceert de GETPOWERPAD samen met een receiver case voor de iPhone 3 en 4. Ook wordt er een universele ontvanger geleverd, waarmee een meerderheid van telefoons opgeladen kan worden. Ndigo wil voor het einde van het jaar voor de meest populaire mobiele telefoons een receiver case of een geïntegreerde batterij ontwikkelen

Ndigo is nog op zoek naar distributeurs in de Benelux. De verkrijgbaarheid in fysieke winkels varieert per land. Informatie hierover is binnenkort terug te vinden op de GETPOWERPAD website. GETPOWERPAD is vanaf april te koop op www.getpowerpad.com.



Officiële prijzen
GETPOWERPAD™ 3 basic kit € 79,95
GETPOWERPAD™ 3 iPhone 4G kit € 99,95
GETPOWERPAD™ 3 iPhone 3G(S) kit € 99,95
GETPOWERPAD™ 3 Universal kit € 99,95

GETPOWERPAD™ iPhone 4 receiver case € 29,95
GETPOWERPAD™ iPhone 3G(S) receiver case € 29,95
GETPOWERPAD™ Universal receiver € 29,95
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met Getpowerpad? Montebello iPhone accessoires en onderdelen 1 26-05-11 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.