iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Carkit met active houder (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/862-carkit-active-houder.html)

iCulture 08-05-08 10:10

Kensington LiquidAUX: auto-accessoires voor de iPhone
 
Kensington heeft de LiquidAUX voor iPhone en iPod uitgebracht: een set autoaccessoires waarmee je de iPhone kunt opladen, op afstand kunt bedienen en muziek via de aux-ingang van je autoradio kunt afspelen.

Lees verder over: Kensington LiquidAUX: auto-accessoires voor de iPhone

Tag:

stettero 18-07-08 19:20

Hallo,

Nu zijn we denk ik op zoek naar een goede voor de iphone 3g, ik kna nog weinig vinden daarvoor

forum.bericht 18-07-08 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stettero (Bericht 145713)
Hallo,
Nu zijn we denk ik op zoek naar een goede voor de iphone 3g, ik kna nog weinig vinden daarvoor

Qua houder is er geen wezenlijk verschil tussen het nieuwe en oude model.

seagull 18-07-08 22:51

Houder
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 145735)
Qua houder is er geen wezenlijk verschil tussen het nieuwe en oude model.

Wel dus. De 3 G heeft net andere afmetingen dan de eerdere versie. Brodit heeft naar mij aangegeven dat eind aug. er een versie komt voor de 3G.

folker 19-07-08 21:11

Ik vind de Brodit houders nog steeds de mooiste houders, met een zachte stof waardoor je iphone of ipod niet beschadigd, en past er perfect in.
Ik heb zelf een iPod classic houder, maar daar past de iPhone ook in, wel
iets ruimte over. Er zijn ook iPhone houders te krijgen. Let op dat je degene kiest voor de juiste connector! Ik gebruikte altijd een Belkin, deze werkt nog wel qua audio maar niet voor om te laden, aangezien hij op 12v laat (firewire) en de iPhone 3G geen power via firewire meer support.
Zoek dus naar een lader die geschikt is voor de 3G! Bijv die van Griffin werkt wel, en is ook een speciale Brodit houder voor.
Ander optie is even wachten en een Carcomm houder voor de iPhone 3G nemen, deze zal binnenkort op de markt komen volgens hun website.
Als Carkit gebruik ik de Parrot CK3100, die werkt perfect met de iPhone 3G!

paradroid 28-07-08 14:50

ik heb de brodit passive houder voor de 2G in de auto staan . Mijn 3G past er wel in , al is het wat stroefjes doch het is acceptabel.

Binnen een paar weken komt de brodit activeholder uit voor de 3G .

blahblah 29-07-08 09:21

Hm, nog maar even wachten op de Brodit dan. Totdat er fatsoenlijke navigatiesoftware is heeft een houder voor mij toch niet zoveel nut, bellen gaat toch wel via de Parrot. De kwaliteit van Brodit is voor mij zeker een reden om er even op te wachten!

fremax 18-08-08 20:40

Ik gebruik de Roadtrip van Griffin met kabel naar de AUX ingang van mijn auto stereo. Heb wel de houder iets moeten aanpassen voor de iPhone omdat hij daar oorspronkelijk niet voor bedoeld is. Enige nadeel is het zgn nag screen: this "accessoire is not made for iPhone"
Griffin Technology: RoadTrip with SmartScan

fvkesteren 24-08-08 08:32

ultime iphone carkit
 
ten eerste hallo allemaal ik ben hier nieuw.

na lang zoeken heb ik hem dan gisteren eindelijk in gebouwd de ultime iphone carkit !!!!

hij zit er super gelikt uit en werkt ook zo !!

het merk is THB Bury dit is een duitse firma en omdat ik vlak aan de grens woon heb ik hem ook daar bij een dealer gekocht en samen met de beste man geinstalleerd.

kinderlijk eenvoudig echt ,het type is cc9060 in combi met een system 9 cradle die ik nog krijg.

het mooie van het systeem is dat het volledig spraak gestuurd is .en alleen een heel klein touchpad heeft voor de hoofd functies en dan natuurlijk de cradle,deze ondersteund ook de ipodfunctie en laad de iphone op.

het geluid bij een gesprek gaat over de twee voorste speakers van de auto radio alle bekabeling hiervoor was er bij geleverd.tenminste voor mijn radio met iso connectors vw mfd navi.

ook kan op de optionele system 9 cradle een antenne worden aan gesloten.

ps hij ondersteund ook de nederlandse taal

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

als je nieuwsgierig bent dit is een link van het systeem in werking

[SIZE=-1]www.youtube.com/watch?v=LzFsyGX2Ilw



gr

fransz:)
[/SIZE]

sjoeii 24-08-08 09:06

Je praat goed Duits overigens ;)

crico 24-08-08 11:10

Om eerlijk te zijn vindt ik het helemaal niks. Ik wordt al moe van al die schermpjes.
Ik rij een Civic Type R, en wil daar zo min mogenlijk display's zien. Er zit al een mooie op de iphone. Daar zoek ik dus een cradel voor alle funkties ( muziek-bellen op speaker funktie enz.) , die in het midden (vakje )van het consul past. ( bij BMW mooi! ) En een zo'n klein mogenlijk microfoontje om te kunnen bellen.

Ben wel jaloers op je, dat het bij jou gelukt is om te krijgen wat je wil ( bellen! )

http://www.m5board.com/vbulletin/e60...lots-pics.html

fvkesteren 24-08-08 12:59

wat heet het is ook iets voor jouw als je schermpje verbergt kun je nog steeds handsfree bellen via het iPhone scherm de spraak functies kun dan alleen niet gebruiken en de cradle heb je altijd nodig toch

ATT 28-08-08 02:04

Bedankt voor het delen van je ervaring en het filmpje.
Nog een vraag: kan je er ook je iPod mee bedienen?

fvkesteren 28-08-08 16:25

ja maar dan alleen met de extra te bestellen system 9 cradle en een of andere module d2ap of zoiets je ipod word dan als wisselaar gezien door de radio

de cradle heeft tevens een oplaad functie en een mogelijkheid tot het aansluiiten van een externe antenne ook handig vind ik

de complete set is overigens niet de goedkoopste

ik heb hem zakelijk gekocht voor € 289 ex btw incl inbouw, en daar komt nu dus de cradle bij € 70 en de externe antenne € 20 en het beroemde kastje maar dat kon ook standaard bij de cradle zitten zei mijn dealer ik hoor het nog van hem heb het besteld dus we zien wel

de icelink werkt met een gewone ipod wel normaal ook de ipod touch past erin maar geeft de zelfde storing als de iphone

maar nogmaals het werkt formidabel en het aller belangrijkste de kwaliteit van de handsfree gesprekken is on overtroffen werkelijk glashelder en daar gaat het uiteindelijk toch om

ps als ik mijn cradle heb verkoop ik mijn dension icelink de iphone ipod functie werkt hij laad alleen niet op en geeft een foutmelding bij het opstarten verder goed dus wie heeft interesse

zwaan 28-08-08 16:31

Je bent wel een tijd bezig om 1 nummer te draaien :P

fvkesteren 28-08-08 19:02

voor alle duidelijkheid de man in de video dat ben ik niet dat is ik denk de duitse vertegenwoordiger van het spul en die laat alleen zien wat er mee kan

je kunt bv het commando snel zoeken gevene je noemt dan de eerste letter en hij geeft het telefoonboek weer met alle mogelijkheden
maar je kunt ook gewoon zeggen snel kiezen vervolgens citeer je het nummer zegt dan bellen en klaar is je verbinding

fvkesteren 30-08-08 18:29

kijk eens bij thb bury dit is een duitse firma die heeft een set in zijn assortiment de cc9060 bluetooth in combi met de system 9 cradle je hebt dan een spraakgestuurde handsfreekit en opladen en voledige ipod functie via de system 9 cradle zie mijn topic ultime iphone carkit op dit forum

Erik1965 31-08-08 21:47

wensenlijstje carkit
 
Hoi,
Ik ben hier ook nieuw en heb je bericht en de video bekeken. Lijkt me wel wat... Wat ik zoek is
- een houder voor de 3G, tevens lader (gaat dat via de 12V aansluiting?),
- telefoon op spraak (dat heeft ie zo te zien...),
- afspeelmogelijkheid van muziek die op m'n iPhone 3G staat,
- telefoon onderbreekt muziek op de iPhone bij bericht
- afspeelmogelijkheid van de muziek van de iPhone op de ingebouwde renault audio-installatie van een Renault Espace.
Volgens mij heeft jouw systeem vrijwel alles van dit wensenlijstje klopt dat? En wat is een cradle system 9 precies??? (ik ben niet zo thuis in de terminologie....).
Erik

fvkesteren 02-09-08 16:46

alles wat jij wilt zit in dit systeem. Wat betreftde cradle ,zonder is het een bluetooth carkit met heeft hij als extra de laadfunctie verbinding zodra je hem in de cradle zet en de iPod werkt via de radio met het kastje zoals boven beschreven ik heb mijn cradle helaas nog niet deze is pas sinds kort leverbaar voor de 3g

Erik1965 02-09-08 16:54

dank!
 
Dank voor je info. Ik ben zeeer geinteresseerd. Laat svp even weten (op dit topic in het forum?) als de cradle erin zit of alles bij jou werkt, dan zal ik zeker volgen! Ik heb de site van bury inmiddels ook even bekeken.
Erik


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:47.