iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Carkit met active houder (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/862-carkit-active-houder.html)

MCNO 02-09-08 18:28

Ik vind het ook een mooi systeem, zeker ook de houder!

Welke plaats heb je het laten bouwen?

Erik1965 02-09-08 19:23

Aanvulling van de fabrikant....
 
Ik kreeg trouwens op mijn mailtje aan de fabrikant wel de volgende reactie: even meenemen in je afweging.....

"thank you for your interest in our Bury product range.

The iPhone 3G is not tested on the cc9060 car kit, yet. The charging cradle (system 9) is in development. I think it will be availble in the middle of november 2008. The apple iPhone has no a2dp profile, so there is no music function with the cc9060.

Best regards
Jens Kuper
--Bury-Naviflash Hotline--

Bury GmbH & Co. KG
Robert-Koch-Str. 1-7
32584 Löhne
www.bury.com"
groet,
Erik

fvkesteren 02-09-08 20:39

Oke dat is opmerkelijk omdat het inbouw station in ahaus al meerdere 2g iPhone gebruikers van een cc9060 heeft

fvkesteren 02-09-08 20:40

voorzien en daar werkte de iPod functie heeft hij mij verzekerd

Erik1965 02-09-08 20:42

tsja, misschien moet ik even geduld hebben. Jij hebt die system 9 kennelijk al besteld en als ie geinstalleerd is ben ik erg benieuwd hoe hij bevalt.

fvkesteren 02-09-08 20:50

klopten de verkoper heeft ook eerlijk gezegd ik weet niet precies wanneer ik de cradle krijg ...laten we hopen dit jaar!!!! Op dit moment heb ik een dension icelink voor de ipodfunctie deze laad alleen helaas niet op maar ook daar zou een 3g iPhone set voor uitkomen

Erik1965 02-09-08 20:52

we willen allemaal veel te snel denk ik. En de markt kan het niet bijbenen in de produktie.....

PDD 03-09-08 10:48

check Carcomm.
zij hebben een active iPhone houder.
icm de inmiddels bekende clips, lijkt dit mij een goeie oplossing.

Carcomm BV webshop

PDD 03-09-08 10:52

via Carcomm het volgende gezien. ook op een andere topic "ultieme carkitt) al reeds gereageerd. ben benieuwd naar de reacties.
lijkt mij een goede oplossing, met de clips.

Carcomm BV webshop

Erik1965 03-09-08 10:56

die is niet voor de 3G staat bovenaan. En is alleen een houder met charger. Misschien toch maar wachten tot Bury wat passends heeft bij de cc9060?

fvkesteren 03-09-08 12:58

ik heb net een telefoontje gehad van de duitse dealer ze hebben bij tgv inderdaad nog een probleem met de system 9 cradle voor de 3G maar hij komt er zeker

Erik1965 04-09-08 22:08

deze site geeft trouwens aan dat er wel degelijk al een active S9 cradle voor de 3G bestaat....
Shop4GSM - mobiele telefoons en accessoires

fvkesteren 04-09-08 22:18

dat kunnen ze wel beweren maar de cradle is gemaakt voor de 2G en de laadfunctie word. Niet ondersteund en ook de muziek functie van de cc9060 word niet herkend

dirkkk 05-09-08 00:39

Heb gisteren de Kensington liquidair carholder aan mijn Kenwood autoradio gekoppeld. Had voorheen een speciale Kenwood kabel op de externe uitgang van de tweede cd wisselaar aangesloten, werkte goed met mijn iPod Nano(laden plus afspelen, maar werkt niet met mijn IPhone 3G) Dus nu de LiquidAir aangesloten: laadfunctie ok, lader gaat in werking zodra IPhone geplaatst wordt, afspeelfunctie werkt volledig en geeft geen foutmeldingen in de vorm van: Dit accessoire wordt niet ondersteund....blablabla. Bij geleverde afstandbediening is leuk en werkt goed, maar is in mijn ogen overbodig met een volledig touch bediend IPhone scherm binnen handbereik. Ik had al een Nokia bluetooth carkit, die super werkt met de IPhone, zelfs veel beter dan met mijn vorige Nokia Gsm(geen ruis meer en ook geen echo) Aangesloten op mijn Kensington speelt de IPhone perfect muziek af, stopt met afspelen bij een binnenkomend gesprek, gaat automatisch over op de carkit dmv bluetooth, en hervat de muziek na beeindiging van het gesprek. Helemaal top en zo hoort het ook te werken. Aan te raden

dirkkk 05-09-08 07:33

Was nog vergeten te melden dat de Kensington ook horizontaal te draaien is. Ook plaatsen met een siliconen hoes of kunststofcase is geen probleem.

dirkkk 05-09-08 08:20

super!!! Bellen muziek luisteren, opladen (3G) doet alles 100% verticaal en horizontaal kijken, met of zonder hoes plaatsen, het kan allemaal! Aanrader.

fvkesteren 05-09-08 09:04

waar kan ik een foto vinden dirk of heb jij er een ?

cypher21 05-09-08 09:08

pff, 80 euro :S voor een lader/aux kabel en afstandsbediening

Dat vind ik het geld echt niet waard, zeker niet omdat er voor dat geld nog niet eens een houder bij zit!

Als het compleet met houder was, dan ging het nog wel.

PDD 05-09-08 10:32

topic lijkt verdacht veel op de topic "Carkit met active houder"
daar zij ze al wat verder,wellicht een idee deze samen te voegen?

en nog 1 https://forum.iculture.nl/f1/al...de-iphone.html

PDD 05-09-08 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirkkk (Bericht 184272)
Heb gisteren de Kensington liquidair carholder aan mijn Kenwood autoradio gekoppeld. Had voorheen een speciale Kenwood kabel op de externe uitgang van de tweede cd wisselaar aangesloten, werkte goed met mijn iPod Nano(laden plus afspelen, maar werkt niet met mijn IPhone 3G) Dus nu de LiquidAir aangesloten: laadfunctie ok, lader gaat in werking zodra IPhone geplaatst wordt, afspeelfunctie werkt volledig en geeft geen foutmeldingen in de vorm van: Dit accessoire wordt niet ondersteund....blablabla. Bij geleverde afstandbediening is leuk en werkt goed, maar is in mijn ogen overbodig met een volledig touch bediend IPhone scherm binnen handbereik. Ik had al een Nokia bluetooth carkit, die super werkt met de IPhone, zelfs veel beter dan met mijn vorige Nokia Gsm(geen ruis meer en ook geen echo) Aangesloten op mijn Kensington speelt de IPhone perfect muziek af, stopt met afspelen bij een binnenkomend gesprek, gaat automatisch over op de carkit dmv bluetooth, en hervat de muziek na beeindiging van het gesprek. Helemaal top en zo hoort het ook te werken. Aan te raden

check ook topic https://forum.iculture.nl/f1/al...de-iphone.html


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.