//

Carkit met active houder

Carkit met active houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) klinkt inderdaad goed Dirkk! Waar vind ik die? Site? En heb je zelf al een iphone 3G want in je profiel staat (nog) dat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 05-09-08, 10:40
Erik1965's schermafbeelding
Erik1965 Erik1965 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

klinkt inderdaad goed Dirkk! Waar vind ik die? Site? En heb je zelf al een iphone 3G want in je profiel staat (nog) dat je er geen hebt....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 05-09-08, 10:53
Erik1965's schermafbeelding
Erik1965 Erik1965 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Tsja, even zoeken: hier dus:
LiquidAUX(TM) for iPhone and iPod
  #63  
Oud 05-09-08, 11:00
dirkkk dirkkk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wageningen
Berichten: 21
Standaard

Hoi Eric, ik heb m,n profiel nog niet ingevuld, maar ik heb de 3G inclusief hoes (flick contour, trouwens ook aan te raden!) Ik heb het tot nu toe gehad over de Kensington Liquid air, maar dat moet zijn de Kensington LiquidAUX deluxe, sorry.

De website: LiquidAUX(TM) Deluxe for iPhone and iPod
  #64  
Oud 05-09-08, 11:10
dirkkk dirkkk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wageningen
Berichten: 21
Standaard

De Kensington Liquide Aux Deluxe kost idd 80 euro,s, maar is compleet met houder!
  #65  
Oud 05-09-08, 11:18
Erik1965's schermafbeelding
Erik1965 Erik1965 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Super, dank je dirkk, ik heb inmidels de site bekeken en ook de demo. Het ziet er erg goed uit. Kennelijk:
- kun jij je iphone 3G ermee opladen in de houder
- je ipodfunctie afspelen
- over de installatie van je auto
- en word je muziek onderbroken als je telefoon krijgt/zelf belt
- en bedien je eea vanaf het stuur
Klopt dat?
(moet nog even checken of dat dan ook kan in mijn type auto met geintegreerd audiosysteem...)
  #66  
Oud 05-09-08, 11:21
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

volgens het nieuwsbericht zit er geen houder bij

Citaat:
Kortom, bijna alles wat je nodig hebt om de iPhone comfortabel in de auto te kunnen gebruiken, al zullen de echte autofielen nog wel wat extra wensen hebben: een autohouder voor je iPhone en een handsfree-installatie zijn ook best handig, maar die zitten niet in de verpakking van de LiquidAUX.
  #67  
Oud 05-09-08, 11:47
dirkkk dirkkk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wageningen
Berichten: 21
Standaard

Daarom moet je ook de deluxe uitvoering hebben (ook € 80,-)
  #68  
Oud 05-09-08, 11:54
dirkkk dirkkk is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wageningen
Berichten: 21
Standaard

Kan allemaal Eric, je audio installatie moet natuurlijk wel een externe ingang hebben, de Kensington heeft een 3,5 mm audio jack uitgang. Autorijden wordt steeds moeilijker; muziek, telefoneren, YouTube filmpjes, internetsurfen en af en toe bijsturen ( tzou verboden moeten worden!)
  #69  
Oud 05-09-08, 11:56
Erik1965's schermafbeelding
Erik1965 Erik1965 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

OK dank je voor je info. Ze kijken bij Renault nu of 't kan via het ingebouwd audiosysteem in de Espace: dan zit er dus geen jackingang op het dashboard. Als ik meer weet meld ik het. Interessant zijn ook de reviews erover op Amazon.com!
  #70  
Oud 05-09-08, 12:07
Erik1965's schermafbeelding
Erik1965 Erik1965 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Helaas, het systeem kan niet in de Espace volgens de dealer.... Ik ga verder zoeken naar iets wat er wel in past.
Erik
  #71  
Oud 05-09-08, 14:18
mlc1 mlc1 is offline
• iOS 5.1.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 16
Standaard

Heb dat ding een paar dagen gebruikt
in de houder zitten een paar veertjes om de zijvleugels te laten klemmen, echter deze werkten precies andersom drukten de zijvleugels naar buiten zodat de iphone
los zat inclusief de extra vulstukjes die bijgeleverd waren. Het omhulsel van de houder zat ook los. (misschien was het wel helemaal geen nieuwe)
De afstandbediening op het stuur is hinderlijk. Wanneer het stuur door je hand glijdt bij terugdraaien raak je de klittenband en afstandbediening.

Een hoop geld voor weinig lol
  #72  
Oud 05-09-08, 16:12
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

gewoon wachten op dension thb die beiden het zelfde zeggen we zijn er mee bezig met alle respect ik geloof direct dat de liquidair werkt het is alleen niet wat ik zoek ik vind het teveel poespas ik wil alleen een houder waar een kabel uit komt tevens heeft de thb naast de laad en iPod functie een externe antenne ingang de dension kam dit ook allemaal en heeft tevens een USB ingang met de mogelijheid een hardeschijf aan te sluiten
  #73  
Oud 07-09-08, 10:46
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

ik vind het prima laat de beheerder het maar regelen ,ik vind het nl wel interessant hoe mensen over deze kit denken .en ik zag dat de andere topic meer hits heeft dus.....
  #74  
Oud 12-09-08, 15:49
RuleRulez RuleRulez is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 15
Standaard

Heb alles nu netjes in gebouwd in mijn Volvo met aux ingang.

Het probleem met de iPhone G3 is dat deze niet meer werkte met mijn oude Belkin oplader met aux uitgang. Opladen werkte niet meer.

Ik heb de laatste Belkin Tunecast Auto gekocht. Deze kan de iPhone G3 weer opladen (ja, en zonder die hinderlijke 'This accessoire is not made for...'), maar helaas alleen uitzenden via FM.

Dat FM is leuk, maar in Nederland zit de gehele FM frequentie helemaal vol. Dus geen oplossing.
Ik heb de remote opengemaakt en de drie draadje gevonden voor het geluid (geel en groen en doorzichtig). Deze heb ik aan een draad gesoldeerd en aangesloten op de aux.

Alles achter het dashboard ingebouwd en perfect geluid.
  #75  
Oud 12-09-08, 16:57
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

ik is een inventieve oplossing , desondanks wacht ik op de thb cradle omdat deze volledige ondersteuning voor alle functies van de iPhone bied
  #76  
Oud 17-09-08, 06:59
kauwgomballen kauwgomballen is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Ik heb op dit moment een Parrot MK6100, maar krijg van iedereen te horen dat ik klink als een robot, en ben slecht te verstaan. Ik hoor de anderen wel kraakhelder.
Dit systeem werkt (nu nog) met een bluetooth verbinding begrijp ik? Ben je goed te verstaan? Ik wil namelijk echt af van die Parrot, die overigens wel goed samenwerkte met mijn Windows Mobile apparaat. De iPod functie hoeft van mij niet zo, ik luister toch meestal naar de radio
Hoeveel kost dit setje als je 'm zelf inbouwt (dus losse verkoop zeg maar). Zit er een externe microfoon bij, of zit die ingebouwd in het display? Wat zit er allemaal in de doos als je 'm koopt?

De cradle lijkt mij erg mooi om de iPhone in te klikken, ik heb nu een losse laadkabel in de auto liggen en dat is toch wat lastig. Gaan telefoongesprekken ook via de verbinding in de cradle, of blijft dit via bluetooth lopen?
  #77  
Oud 17-09-08, 07:09
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

hoi

Ik heb nog nooit een carkit gehad waarvan iedereen zei je bent goed te verstaan en waar dat ook in de auto zelf zo is. Maar bij deze is dit zeker het geval. Hij word geleverd met een uso bekabelingsset als je de gebruiksaanwijzing volgt is het voor iemand die een autoradio kan inbouwen te doen. Verder zit er een microfoon bij en een cradle voor het uitneembare touchscreen. Het geluid word via de autoluidsprekers weergegeven. Wat de prijs betreft ik weet niet wat hij los kost ik heb hem zakelijk gekocht incl de inbouw zie vooraan in dit topic
  #78  
Oud 17-09-08, 09:27
kauwgomballen kauwgomballen is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

Ja, het inbouwen is geen probleem. De parrot heeft ook een splitterbox, met iso kabels, en die kon ik in een uurtje zelf inbouwen (seat ibiza 1994, dus niet alles zit "potdicht" onder het dashboard). Vind het dus een beetje overdreven om hiervoor te gaan betalen

Ik ga even kijken of ik ergens een mooi prijsje kan vinden. Heb je misschien een naam of website van het bedrijf waar jij 'm gekocht hebt (zit nl. ook niet zover van duitsland af). Bedankt voor je info!
  #79  
Oud 17-09-08, 10:36
fvkesteren fvkesteren is offline
• iOS 4.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: enschede
Berichten: 54
Standaard

ik heb hem bij Kuse autotechnik in ahaus gekocht. Maar op de site van thb bury kun je op dealers selectie zoeken


Veel succes en als je tot koop over gaat ben ik wel nieuwsgierig naar jouw ervaringen de anderen waarschijnlijk ook wel
  #80  
Oud 29-09-08, 22:10
kauwgomballen kauwgomballen is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 33
Standaard

De THB Bury CC9060 is besteld! Nu maar hopen dat ie een beetje snel geleverd wordt... Wat was dat een heerlijk gevoel net, om die ***** Parrot uit m'n auto te slopen. Die gaat morgen retour leverancier!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met welke Bumper past de 4 in de TT houder? Harley4 iPhone accessoires en onderdelen 8 01-10-10 09:46
Software: navigatie met verkeersinfo en auto houder psilin iPhone Navigatie 2 08-11-09 19:56
auto houder 2g... met wensen Reloader iPhone accessoires en onderdelen 0 24-06-09 20:27
Parrot Carkit MKi9000 i.c.m. Carcomm houder Ard Buijsen iPhone accessoires en onderdelen 0 29-05-09 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:08.