//

Carkit met active houder

Carkit met active houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Alpine 103 BT , Iphone 3gs en brodit passtrough. Het werkt fantastisch maar als ik de Ipod en telefoon samen aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 09-09-09, 20:52
jannijkamp jannijkamp is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard Probleem met apline 103BT en iphone

Hallo,

Ik heb een Alpine 103 BT , Iphone 3gs en brodit passtrough. Het werkt fantastisch maar als ik de Ipod en telefoon samen aan heb staan met navigatie dan lijkt het alsof het toestel in een keer leeggeslurpd wordt. Hij gaat schakelt zichzelf uit en doet helemaal niets meer totdat ik de iphone thuis aand de oplader heb gehad.

Iemand wellicht een oplossing
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #162  
Oud 29-09-09, 10:00
Manospeed Manospeed is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Hmm had ik hier mijn filmpje niet gepost? Ik heb een filmpje gemaakt over mijn carkit voor de iphone. Hier te vinden: YouTube linkje
  #163  
Oud 12-10-09, 21:54
apk apk is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jannijkamp Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb een Alpine 103 BT , Iphone 3gs en brodit passtrough. Het werkt fantastisch maar als ik de Ipod en telefoon samen aan heb staan met navigatie dan lijkt het alsof het toestel in een keer leeggeslurpd wordt. Hij gaat schakelt zichzelf uit en doet helemaal niets meer totdat ik de iphone thuis aand de oplader heb gehad.

Iemand wellicht een oplossing
Ik herken de klacht gedeeltelijk. Als mijn iphone 3g in leeg is en ik hang hem aan mijn alpine laad hij een aantal seconden en stopt dan.
Een aantal keren de iphone uit en in de houder doen (+/- 4x) steeds op het punt dat hij ophoudt met laden. Dan gaat hij op een gegeven moment door met laden zonder te stoppen.
Bij een halfvolle batterij geen enkel probleem met batterij als ik ipod en navigatie (sygic) gebruik.

Mogelijk de (+) en de (-) verkeerd om?
-----
Ik zit zelf met het probleem dat ik navigatie instructies (Sygic) alleen hoor als autoradio op "ipod" staat. Dus als ik bijvoorbeeld 3fm luister mis ik de instructies, zolang iphone aangesloten is op autoradio voor het laden. Ik kan dan geen gebruik maken van de speaker v/d iphone.
Iemand daar een oplossing voor?
  #164  
Oud 13-10-09, 15:04
ridsel ridsel is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manospeed Bekijk bericht
Hmm had ik hier mijn filmpje niet gepost? Ik heb een filmpje gemaakt over mijn carkit voor de iphone. Hier te vinden: YouTube linkje
Van waar komt je houder? Ik ben op zoek naar een goede actieve houder.
Bedankt
  #165  
Oud 14-10-09, 18:02
Binnenwerk Binnenwerk is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Hallo, ben ook fanatiek bezig m'n iPhone optimaal in de auto te gebruiken en volg jullie draadje.

Ik heb een Carcomm cradle voor de iPhone, de CMIC-103. Ik heb hier een verloop-stekkertje van de ronde 8-pins connector van de houder naar de platte 30 pins connector bij besteld. Dit om via USB naar mijn Kenwood BT 8044U te kunnen gaan. Dit werkt echter niet. Nu kan ik twee dingen doen.

1. Met bijgeleverde verloopkabel naar de aux-in van de radio. Werkt al, is bewezen, goede geluidskwaliteit. Alleen, wanneer de iPhone met de radio gaat pairen schiet de iPhone in de A2DP modus en moet ik 'm handmatig weer terug zetten op "dock connector".

2. Ik zou een verloop kunnen maken (solderen!) van de connectorkabel van de houder ---> rechtstreeks naar USB. De fout zit 'm waarschijnlijk ergens onderweg in een van de connectors (8 pins-cradle-kabelconnector--> verloop -->witte kabel-->USB ingang radio). Wanneer ik de iPhone met een "witte" kabel rechtstreeks op de USB aansluiting van de radio plug dan doet -ie het nl. wel.

Mijn eerste vraag is: Kan ik de A2DP-modus van de iPhone ergens uitschakelen? Ik wil natuurlijk wel gewoon "bluetooth blijven bellen".
  #166  
Oud 17-10-09, 16:45
ridsel ridsel is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Iemand ervaring met deze?

Link

Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-10-09 om 16:50.
  #167  
Oud 17-10-09, 16:53
Shake3000 Shake3000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenwerk Bekijk bericht
Hallo, ben ook fanatiek bezig m'n iPhone optimaal in de auto te gebruiken en volg jullie draadje.

-knip-

Mijn eerste vraag is: Kan ik de A2DP-modus van de iPhone ergens uitschakelen? Ik wil natuurlijk wel gewoon "bluetooth blijven bellen".
ja dat kan, met een jailbreak. In cydia "Bluetooth profile selector" installeren. Deze laat je per gekoppeld apparaat Bluetooth profielen apart aan/uitzetten.
  #168  
Oud 19-10-09, 09:45
jernic jernic is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Na het doorakkeren van het onderwerp en wat googlen ben ik er nog niet uit.
Ik zoek een houder en evt. clip voor bevestiging voor zowel mijn ipod touch 2G en de iphone 3GS die morgen binnenkomt!

Ik zou het graag compatibel houden en niet 2 verschillende houders gebruiken. Tips? Ik heb voorkeur voor een brodithouder ivm goede ervaring met mijn oude voor de HTC Tytn II.

Op de site van brodit kom ik er niet echt uit.
  #169  
Oud 24-10-09, 22:26
Binnenwerk Binnenwerk is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

De 3Gs is een fractie breder en de achterzijde heeft een andere vorm dan bij de 2G. Daarmee kom je in de problemen denk ik. Een passieve houder met een snoertje?
  #170  
Oud 01-11-09, 19:05
jernic jernic is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenwerk Bekijk bericht
De 3Gs is een fractie breder en de achterzijde heeft een andere vorm dan bij de 2G. Daarmee kom je in de problemen denk ik. Een passieve houder met een snoertje?
Ja, Ik zag dat Carcomm er wel een had. Ik zoek gerust nog even verder... Wie weet combineren met de G-Fi
  #171  
Oud 16-01-10, 21:59
Ramniv Ramniv is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik heb een mondeo met vaste radio/navigatie uit 2000. Ik wil graag een actieve houder die ook in landscape kan, verder handsfree bellen en mijn muziek over de boxen. Wordt er eerlijk gezegd even geen wijs uit. (Parrot??)

Heel graag advies of een bedrijf die dit kan doen.
  #172  
Oud 24-01-10, 13:45
Ramniv Ramniv is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Niemand een idee voor mij?
  #173  
Oud 08-02-10, 11:58
martwout martwout is offline
• iOS 13.2.3
• 12.4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Culemborg
Berichten: 61
Standaard Re:

Ik heb een Peugeot 206 van 2000 en ben op zoek naar een oplossing waarbij ik de Iphone 3gs kan laten hangen waarbij hij wordt opgeladen (ivm navigatie) en ik handsfree kan bellen. Ik wil deze graag laten bevestigen door een bedrijf (ik ben zelf a-technisch op het gebied van inbouwen). Misschien is de Brodithaak (degene met de kogel wat ik in de TT-carkittopic zag) iets icm met de TT-carkit. Het liefst zou ik de oplaaddraad niet willen zien.

Weet iemand een goed bedrijf (ik woon ongeveer 20 km ten zuiden van Utrecht) die dit soort zaken verkoopt en inbouwt? Ik zat zelf ook aan Halfords te denken aangezien ze ook elders gekochte zaken tegen betaling monteren.
  #174  
Oud 08-02-10, 13:44
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Ik heb net een oude nokia carkit (zat nog in de auto bij aankoop) eruit gehaald. Nu hou ik een soort steun over, zou handig zijn als ik deze voor de iPhone kan gebruiken:

Spoiler


Weet iemand een kit die je gewoon hier op kan schroeven, dus geen zuignap o.i.d.

Laatst gewijzigd door WDS001; 14-02-10 om 10:29. Reden: foto in spoiler gezet
  #175  
Oud 14-02-10, 01:30
Tommeh Tommeh is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 105
Standaard

Elke Brodit of Carcomm houder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met welke Bumper past de 4 in de TT houder? Harley4 iPhone accessoires en onderdelen 8 01-10-10 09:46
Software: navigatie met verkeersinfo en auto houder psilin iPhone Navigatie 2 08-11-09 19:56
auto houder 2g... met wensen Reloader iPhone accessoires en onderdelen 0 24-06-09 20:27
Parrot Carkit MKi9000 i.c.m. Carcomm houder Ard Buijsen iPhone accessoires en onderdelen 0 29-05-09 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.