//

Carkit met active houder

Carkit met active houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand al ervaring met een carkit voor de Iphone? Ik heb deze op het oog icm een parrot 3100. heeft iemand al een active ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-10-07, 22:37
lemme201's schermafbeelding
lemme201 lemme201 is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Voerendaal
Berichten: 57
Exclamation Carkit met active houder

Heeft iemand al ervaring met een carkit voor de Iphone?

Ik heb deze op het oog icm een parrot 3100.
heeft iemand al een active houder voor de Iphone gekocht?
Ik vond of het web deze: DTM-Products BV webshop
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-07, 14:32
TokTok1908's schermafbeelding
TokTok1908 TokTok1908 is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almere
Berichten: 122
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lemme201 Bekijk bericht
Heeft iemand al ervaring met een carkit voor de Iphone?

Ik heb deze op het oog icm een parrot 3100.
heeft iemand al een active houder voor de Iphone gekocht?
Ik vond of het web deze: DTM-Products BV webshop
wat een lomp ding zeg...

ik heb zelf een Pioneer radio met ipod besturing en heb op dit moment een brodit houder voor de ipod video.
de iPhone zit niet helemaal geklemd maar zit vast genoeg om goed te blijven zitten. hij word opgeladen kan de ipod bedienen, en krijg het zelfs voor elkaar om het geluid van de youtube filmpjes over mijn geluidsinstallatie te laten lopen.
1 nadeel de filmpjes staan op zijn kant...
  #3  
Oud 15-11-07, 14:12
Ikke Ikke is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Smile

https://www.isupplies.nl/webwinkel/p...roducts_id=287
  #4  
Oud 15-11-07, 18:13
ivoborkus ivoborkus is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 63
Standaard

http://www.dsldevelopments.com/SiteG...ges/875168.jpg

topding.. heb hem ook.. je kan er nog een beugetlje bijbestellen voor vrijwel iedere auto!! zodat je niet meer in je dashboard hoeft te boren..


ga naar Brodit Proclip | UK | DSLDevelopments
  #5  
Oud 13-02-08, 13:19
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Die ga ik ook bestellen! Bedankt voor de tip!
  #6  
Oud 14-02-08, 12:29
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Was dit ook van plan maar heb toch twijfels gekregen (heb overigens meerdere brodits gehad en de kwaliteit is altijd perfect geweest)
Ik bedoel dit:
Eigenlijk zou ik een active houder willen hebben waarbij de iphone zowel wordt opgeladen als audio als video als uitgang heeft. Nu werkt dit inmiddels op een proclip met klitteband via een aud/vid cable van apple, maar elegant is het niet. De video wil ik op termijn naar mn navigatie scherm leiden (toekomstmuziek) maar daarvan weet ik al dat dit alleen voor films mogelijk is (?).
Blijft over een draaibaare houder waarbij je dus de films niet op zn kant hoeft te bekijken. Dit is nu bij de brodit weer niet mogelijk omdat deze voor vaste opstelling is gemaakt.
Via brodit zelf vernomen dat ook de originele apple cable vooralsnog niet in de huidige ''active'' houders past. (er bestaan nl 2 versies waarbij jezelf kabels kan inklemmen)

Iemand een tip welke houder dit wel zou kunnen? anders blijft klitteband toch nog even zitten...............
  #7  
Oud 14-02-08, 14:51
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ivoborkus Bekijk bericht
http://www.dsldevelopments.com/SiteG...ges/875168.jpg

topding.. heb hem ook.. je kan er nog een beugetlje bijbestellen voor vrijwel iedere auto!! zodat je niet meer in je dashboard hoeft te boren..


ga naar Brodit Proclip | UK | DSLDevelopments
Ik heb er ook 1 besteld ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij op de deurmat ligt
  #8  
Oud 19-02-08, 23:02
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Hallo allemaal,

Ik ben ook op zoek en na via google hier terecht te zijn gekomen ( ) vond ik deze link:
Brodit holder 915193
  #9  
Oud 24-03-08, 21:24
pokerro pokerro is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben ook op zoek en na via google hier terecht te zijn gekomen ( ) vond ik deze link:
Brodit holder 915193

ik ben ook opzoek naar een carkit maar bij deze link lees ik dat er geen kabels bijgeleverd zijn ..
zijn die kabels makkelijk te krijgen..
en zoja online??
  #10  
Oud 24-03-08, 22:35
Tommeh Tommeh is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 105
Standaard

Het ligt waarschijnlijk aan mij maar ik begrijp die Brodit houders nog niet helemaal. Ik zie er 3 verschillende welke actief zijn en waar je kabels in kunt doen, zijn dit dan drie verschillende? Hoe verschillen die dan?
  #11  
Oud 24-03-08, 23:10
yip yip is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 6
Standaard carkit

via isupplies.nl geweldige carkit, met handsfree!
  #12  
Oud 25-03-08, 18:09
rolade rolade is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

Volgens mij is dat Brodit ding niet helemaal wat we zoeken en is die eerste dat wel (CMIC-101 Mobile iPhone Cradle) want daar zit de voeding en audio in geintegreerd. In die Brodit niet...
Om je iphone via je stereo te bedienen denk ik dat je toch een Parrot nodig hebt of iets dergelijks...
  #13  
Oud 25-03-08, 19:37
Tommeh Tommeh is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 105
Standaard

Ik ben ook echt gewoon op zoek naar een actieve houder,eentje die m oplaad.
  #14  
Oud 26-03-08, 21:45
plc plc is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb de DTM houder voor de Iphone gehad. Wat een drama ding!
Absoluut geen aanrader!
  #15  
Oud 27-03-08, 01:19
Dokter P Dokter P is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 8
Standaard

Ik heb ook geprobeerd mijn iPhone in de auto te integreren, diverse dingen geprobeerd, uiteindelijk uitgekomen op:
-iPhone actieve autohouder Adapt (bij iphone2you: 49,00) Deze laad alleen op.
Deze houder is door middel van een schroef door een dekseltje op de achterkant
eenvoudig draaibaar te maken zodat ook in landscape gekeken kan worden (voor de
duidelijkheid: dit is doe-het-zelf, niet standaard bijgeleverd)
-Parrot 3100 bluetooth carkit om te bellen. Gaat goed, let wel even op de oranje en
rode draad bij het aansluiten, anders valt het geheugen weg bij het uitzetten van
het contactslot.
-Om de muziek via de radio te laten spelen heb ik een iPOD interface KCA-iP500 voor
een Kenwood radio gekocht. Dit past weliswaar ook op de iPhone maar het
bedieningsgemak is niet van deze tijd. Het duurt een eeuwigheid voordat je op het
scherm van de autoradio ziet wat je allang had gehoord. BOvendien zie je alleen de
titel of de artiest. traag, traag, traag en veel te beperkt. Geen aanrader voor iPhone
liefhebbers. Zooitje er weer uit gesloopt en gewoon met een minijack, via het
bekende verloopje van 4 naar 3 contactvlakjes op de AUX aansluiting van de radio
gezet. Je kunt de iPhone dan gewoon blijven bedienen. Je moet dus wel dat extra
stekkertje inpluggen. Dat stoort me wel, maar ja. Werkt super.
Wat nog mooier zou zijn is om de audio-uitgang op de stekker van de autohouder te
gebruiken. Ik weet echter niet of die aders ook door de kabel lopen naar de USB-
stekker aan de kabel van de autohouder. Ik denk van niet, want het kabeltje is nogal
dun. Succes
  #16  
Oud 04-04-08, 07:53
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België, Eeklo
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dokter P Bekijk bericht
Ik heb ook geprobeerd mijn iPhone in de auto te integreren, diverse dingen geprobeerd, uiteindelijk uitgekomen op:
-iPhone actieve autohouder Adapt (bij iphone2you: 49,00) Deze laad alleen op.
Deze houder is door middel van een schroef door een dekseltje op de achterkant
eenvoudig draaibaar te maken zodat ook in landscape gekeken kan worden (voor de
duidelijkheid: dit is doe-het-zelf, niet standaard bijgeleverd)
-Parrot 3100 bluetooth carkit om te bellen. Gaat goed, let wel even op de oranje en
rode draad bij het aansluiten, anders valt het geheugen weg bij het uitzetten van
het contactslot.
-Om de muziek via de radio te laten spelen heb ik een iPOD interface KCA-iP500 voor
een Kenwood radio gekocht. Dit past weliswaar ook op de iPhone maar het
bedieningsgemak is niet van deze tijd. Het duurt een eeuwigheid voordat je op het
scherm van de autoradio ziet wat je allang had gehoord. BOvendien zie je alleen de
titel of de artiest. traag, traag, traag en veel te beperkt. Geen aanrader voor iPhone
liefhebbers. Zooitje er weer uit gesloopt en gewoon met een minijack, via het
bekende verloopje van 4 naar 3 contactvlakjes op de AUX aansluiting van de radio
gezet. Je kunt de iPhone dan gewoon blijven bedienen. Je moet dus wel dat extra
stekkertje inpluggen. Dat stoort me wel, maar ja. Werkt super.
Wat nog mooier zou zijn is om de audio-uitgang op de stekker van de autohouder te
gebruiken. Ik weet echter niet of die aders ook door de kabel lopen naar de USB-
stekker aan de kabel van de autohouder. Ik denk van niet, want het kabeltje is nogal
dun. Succes
Ik ben dus van plan om net hetzelfde te doen als jij. Ik vind de Brodiy houder die hier gepost is (deze waar bij staat dat de kabels er niet bij zijn) precies wat ik zoek. Ik heb namelijk ook een interface voor op mijn originele radio, rij met een nieuw model honda accord waar de radio der niet kan uitgehaald worden. Hopelijk werkt dit toch wat sneller dan wat jij hier zegt :-s

Ik heb een parrot carkit 3300 GPS maar weet niet of deze werkt met de Iphone. Weet iemand toevallig dit? Of werkt de Iphone met alle bluethooth apparaten? Mijn carkit is toch al een paar jaar oud maar de 3100 ziet er alleszins net hetzelfde uit als de mijne.

Ik hou jullie op de hoogte!

Ohja heb een Iphone US 16gig

Laatst gewijzigd door integra NOS; 04-04-08 om 07:57.
  #17  
Oud 04-04-08, 13:09
lekzzz lekzzz is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Ik vraag me af of er met die houders alleen de kale iPhone ingeschoven kan worden. Ik heb nu een kunststof case en die er iedere keer afhalen heeft ook geen zin. Heb al een oplaadsnoer in de auto en kan via deze ook op m'n radio bedienen. Er schijnen van die magneethouders te zijn, enig idee of dat kwaad kan voor de iPhone?
  #18  
Oud 07-04-08, 18:48
rolade rolade is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb al gezocht naar die Flexdoc, maar dat bedrijf is over de kop of zo. Die aansluiting was ten minste nog te doen. Alle aansluitingen in de stekker van de ipod. Zo zou het moeten.

Is misschien een ipod2car niet een mogelijkheid. Werkt deze met de iphone...?
Volledige integratie met je autoradio en voeding. Alleen je hebt een houder nodig...

@plc: Hoezo was dat ding een ramp...?

Laatst gewijzigd door rolade; 07-04-08 om 19:00.
  #19  
Oud 15-04-08, 17:26
bekkiej bekkiej is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Holten
Berichten: 11
Standaard

ik ben op zoek naar een carkit voor de iphone, die ik makkelijk kan opbergen, aangezien ik hem maar af en toe gebruik! ik kwam op deze iphone carkit - Nick's Store

iemand ervaring? zou het wat zijn?
  #20  
Oud 15-04-08, 21:27
ErnieZ ErnieZ is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb eerst een ipod kit van Sony (Xa-110ip) geprobeerd op mijn sony MEX-BT5000. Leuk, Iphone wordt opgeladen, geluid via de radio, prachtig maar..... de muziek is nu alleen te bedienen via de controls van de radio en dat gaat mij niet vlot en makkelijk genoeg.

De oplossing die ik nu heb.
De brodit actieve holder met de Griffin kabelaansluiting. Hierin kan je de Griffin Autopilot kabel bevestigen dus je Iphone in de houder schuiven en hij is gelijk aangesloten. In de sigarettenplug zit een auxuitgang welke je aan de auxingang van de radio koppelt. De kabel bouw je achter het dashboard weg d.m.v. een extra sigarettenadapter die je aan je voeding bevestigd. Zo is alles mooi uit het zicht.
Je Iphone wordt nu opgeladen, de muziek bedien je gewoon op de Iphone sound over de radio, en als je gebeld wordt pakt de BT in de radio als carkit op. Was allemaal niet nodig geweest als Apple AD2P had geactiveerd maar helaas.

www*brodit*se artikelnummer 915193 €35,00
www*griffintechnology*com/products/autopilot €39.95

*=.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met welke Bumper past de 4 in de TT houder? Harley4 iPhone accessoires en onderdelen 8 01-10-10 10:46
Software: navigatie met verkeersinfo en auto houder psilin iPhone Navigatie 2 08-11-09 20:56
auto houder 2g... met wensen Reloader iPhone accessoires en onderdelen 0 24-06-09 21:27
Parrot Carkit MKi9000 i.c.m. Carcomm houder Ard Buijsen iPhone accessoires en onderdelen 0 30-05-09 00:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:08.