//

iPhone/iPod Touch hoesje+keyboard: Keycase

iPhone/iPod Touch hoesje+keyboard: Keycase discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ik moet voor een project op school een bestaande product vanuit het buitenland importeren en dan verkopen in Nederland (fictief). Hiervoor hebben we ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-03-11, 20:33
KarimR KarimR is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard iPhone/iPod Touch hoesje+keyboard: Keycase

Dag allemaal,

Ik moet voor een project op school een bestaande product vanuit het buitenland importeren en dan verkopen in Nederland (fictief). Hiervoor hebben we een hoesje genomen, die tegelijkertijd de functie als een toetsenbord biedt. Hierdoor zal de toetsenbord van je iPhone/iPod Touch ook niet verschijnen en zul je dus weer overzicht op het scherm hebben.

Een ander onderdeel van het project is dus consumenten een enquête laten invullen, en hiervoor hebben we wat hulp nodig. Dus ik dacht misschien dat ik hier een link kan plaatsen voor de enquête die zo binnen 1/2 minuten is ingevuld, zonder dat de moderators mijn discussie verwijderen. Enige nadeel voor sommige is dat het in het Engels is, aangezien het ook een Engelstalig studie is.

De Enquête!

Alvast bedankt,
Karim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? ibert iPad algemeen 11 26-10-10 00:37
Logitech Pure-Fi Express Plus en iPod touch (met hoesje) marcovk iPhone accessoires en onderdelen 5 20-05-10 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.