//

Biological fiets houder

Biological fiets houder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Ik zoek voor komende zomer een goeie fiets-houder voor de Iphone zodat ik de navigatie op de motor kan gebruiken. Mijn oog is gevallen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-11, 14:17
Vosjuh Vosjuh is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard Biological fiets houder

Heren,

Ik zoek voor komende zomer een goeie fiets-houder voor de Iphone zodat ik de navigatie op de motor kan gebruiken. Mijn oog is gevallen op een biological iphone 4 houder omdat deze stevig dicht kan en bestand is tegen de eerste regendruppels en op zouden kunnen vallen (na een paar druppels stop ik hem toch weg). Ik heb een zoekslag gemaakt maar kan geen adres in Nederland vinden die deze houders verkoopt.

Weet iemand waar deze houder in Nederland te bestellen is ??

Alvast Bedankt... !!

( Biological Iphone 4 Bike Mount )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-11, 16:04
zertyx zertyx is offline
• iOS 5.1.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: belgië
Berichten: 26
Standaard

http://www.rose.nl/artikel/biologic-bike-mount-voor-de-iphone/aid:510930/rate:true
  #3  
Oud 31-03-11, 18:41
Vosjuh Vosjuh is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor je reactie !!!

De bike mount van Tigra blijkt volgens DIT filmpje alleen niet zo waterdicht als die dit filmpje van Biologic (vanaf 4:26)

Ik weet dat de filmpjes niet helemaal gelijk zijn omdat de een slechts een paar tellen water krijgt te verduren en de ander 10 minuten. De mount van Biologic heeft, in tegenstelling tot die van Tigra, over de gehele zijkant een scharnier zitten om het 'deksel' stevig aan te drukken.

Ik blijf nog even zoeken, wellicht dat er nog een NL aanbieder van de Biologic te vinden is.

In ieder geval bedankt voor je reactie, en een mogelijk alternatief.
  #4  
Oud 31-03-11, 19:36
supreme81 supreme81 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 70
Standaard

Kijk anders ook nog even op Digitalsonline.nl
  #5  
Oud 31-03-11, 20:07
Vosjuh Vosjuh is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb op Fietsoplader.nl de juiste Biologic houder gevonden voor € 65,-.

Bedankt voor de reacties maar mocht iemand hem nog goedkoper kunnen vinden dan hoor ik het graag, aanschaf is over een weekje denk ik.

Thanks !!
  #6  
Oud 07-04-11, 19:00
Arash Arash is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 57
Standaard

@Apple109

En die is dus niet waterdicht, maar gewoon open..
  #7  
Oud 30-04-11, 12:59
Jenstin Jenstin is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 2
Standaard

Ik heb mijn Biologic houder nu een 10-tal dagen en tot nu toe geen klachten, ik heb em besteld op de website van Biologic, voor $80 geleverd uit Taiwan op 5 dagen.

Ik gebruik de houder op mijn moto, omdat ik wat reviews had gelezen van mensen waar de houder was losgekomen/afgebroken tijdens het rijden, heb ik een week rond gereden met allerlei items in de houder, die samen hetzelfde gewicht hebben als mn iPhone. Om de stevigheid te testen.
De houder is nooit los gekomen of open gegaan, dus dat lijkt wel in orde.

Enige minpuntje dat ik tot nu toe heb gevonden, toen ik mn iPhone er in had voor TomTom draaide mn scherm veel rond door hobbels in de weg en iOS4 heeft enkel portait-lock. Dat is dus een iPhone probleem, niets met de houder te maken.

In de regen lijkt het ook goed te zijn, al moet je natuurlijk niet in een storm gaan rijden en verwachten dat alles helemaal droog blijft.


edit: vandaag factuur gekregen voor nog eens €22 invoerrechten, wat behoorlijk veel is voor een stuk van €50.
€72 vind ik het nu ook weer niet waard, had het niet gekocht als ik dit op voorhand had geweten.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC00110.JPG‎ (96,3 KB, 14x gelezen)

Laatst gewijzigd door Jenstin; 16-05-11 om 21:46.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fiets navigatie Every Trail giljom iPhone Navigatie 17 21-01-11 19:58
race fiets app iemke.kuijper iPhone Apps 9 19-03-10 09:59
iPhone 3G(s) houder voor (race)fiets PDAHazzard iPhone accessoires en onderdelen 1 11-08-09 00:32
Houder voor op de fiets zelf gemaakt. superdozo iPhone accessoires en onderdelen 7 19-09-08 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.