//

iPhone 4 bumperhulp

iPhone 4 bumperhulp discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zoeken naar een case kan lang duren. Zo was ik met mijn iPhone 3G toch al een maand bezig met het uitzoeken van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-11, 13:35
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard iPhone 4 bumperhulp

Het zoeken naar een case kan lang duren. Zo was ik met mijn iPhone 3G toch al een maand bezig met het uitzoeken van een mooie case die toch goed beschermt. Sinds kort ben ik bezitter van een heuse iPhone 4. Ik wil deze natuurlijk zo goed mogelijk beschermen tegen vallen en krassen. Een bumper met screenprotector leek me ideaal om de iPhone te beschermen en toch het prachtige design behouden. Nu sta ik alleen oog-in-oog met een dilemma...
WELKE MOET IK NEMEN?
Ik zit erg te twijfelen tussen een Griffin Reveal, de orginele Apple Bumper of de SGP Neo Hybrid EX.

Heeft iemand adviezen over het kiezen van een bumper? Of misschien suggesties? Ervaringen zijn natuurlijk altijd welkom!

Laatst gewijzigd door dora95; 22-04-11 om 14:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-11, 18:02
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Bumperhulp... iemand?
  #3  
Oud 24-04-11, 10:21
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Sjonge, een maand zoeken naar een bumpercase....
Je hebt de/alle topics hierover op dit forum al doorgelezen? Ervaringen en tips zat lijkt. Uiteindelijk moet je toch echt zelf de keuze maken.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 24-04-11, 13:24
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Haha, ja een maand ofso ja. Heb ik een mooie case uitegezocht te hebben, blijkt ie 30 euro. En dan heb ik er toch al geen zin meer in...
Veel ervaring-topics zijn van lang geleden en vaak wordt er dan niet meer op gereageerd. Helaas
  #5  
Oud 24-04-11, 13:30
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Als je al een maand zoekt en goede bescherming wilt is 30 euro toch niet teveel voor iets wat je ook nog eens mooi vindt
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #6  
Oud 29-04-11, 19:53
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Ik hoorde dat die randen heel scherp zijn en dat je je vingers er aan snijd. Iemand ervaring?
  #7  
Oud 29-04-11, 20:40
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Geen ervaring, ik vind €21,- alleen belachelijk duur voor een bumper randje om je iPhone heen. Gewoon een $1 screenprotector en $3 bumper van DealExtreme vind ik mooi zat. $4 voor de bescherming van de hele iPhone, mocht er iets stuk gaan/slijten koop ik voor dat geld beide nog een paar keer.
  #8  
Oud 29-04-11, 20:51
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Ja over dealextreme. Hoe kan het in hemelsnaam zo goedkoop zijn? Ik zie een SGP case (die van een paar topics hieronder) voor maar $6 ofso, terwijl die in de winkel 23 euro is!
  #9  
Oud 29-04-11, 21:10
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dora95 Bekijk bericht
Ja over dealextreme. Hoe kan het in hemelsnaam zo goedkoop zijn? Ik zie een SGP case (die van een paar topics hieronder) voor maar $6 ofso, terwijl die in de winkel 23 euro is!
Omdat het nep en Chinees is. Je hebt er kennelijk nog nooit besteld?
Maargoed dit is geen DX topic, je vraagt advies. Mijn advies is dat je gewoon $3 dollar op DX uitgeeft en je een net zo goede case krijgt.
  #10  
Oud 02-05-11, 13:22
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dora95 Bekijk bericht
Ik hoorde dat die randen heel scherp zijn en dat je je vingers er aan snijd. Iemand ervaring?
De bumper is van zacht siliconen, dus daar zul je je vingers niet aan snijden..
De hardcase achterkant is helemaal glad, net zoals de SwitchEasy NUDE.
  #11  
Oud 02-05-11, 13:27
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaan Bekijk bericht
Geen ervaring, ik vind €21,- alleen belachelijk duur voor een bumper randje om je iPhone heen. Gewoon een $1 screenprotector en $3 bumper van DealExtreme vind ik mooi zat. $4 voor de bescherming van de hele iPhone, mocht er iets stuk gaan/slijten koop ik voor dat geld beide nog een paar keer.
SwitchEasy is geen Chinees B-merk en staat zeer goed aangeschreven. De cases zijn wat duurder dan wat er gemiddeld op marktplaats wordt aangeboden, maar is in vergelijking met de kwaliteit die je er voor terugkrijgt (+ extra accessoires / screenprotectors) veel meer waar voor je geld.
Maar je hebt altijd twee soorten mensen. De mensen die goedkope(re) artikelen nemen en daar meerdere per cyclus van kopen. Niks mis mee overigens!
Ik koop dan liever één keer een kwalitatief beter product met de garantie en service die bij zo'n product hoort . Maar dat geldt niet alleen voor iPhone accessoires, maar ook voor mijn TV, bank, bed, fiets etc....
  #12  
Oud 02-05-11, 14:28
Messi's schermafbeelding
Messi Messi is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Mechelen / Belgie
Berichten: 82
Standaard

Ik heb die bodyguardz sinds afgelopen weekend:
BodyGuardz Full Body voor iPhone 4 > iPhone Shields > iPhoneclub Shop

voor een review:
ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl

heb hem er met weinig moeite opgekregen en je ziet het (bijna) niet.
voelt beetje 'minder glad' aan wel, maar voorlopig ben ik er wel blij mee.

heb voordien 2 'bumpers' gehad (silicone en doorzichtige) maar zit onaangenaam in je broekzak naar mijn mening.
  #13  
Oud 30-07-11, 21:12
ReFleXNL's schermafbeelding
ReFleXNL ReFleXNL is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thaan Bekijk bericht
Geen ervaring, ik vind €21,- alleen belachelijk duur voor een bumper randje om je iPhone heen. Gewoon een $1 screenprotector en $3 bumper van DealExtreme vind ik mooi zat. $4 voor de bescherming van de hele iPhone, mocht er iets stuk gaan/slijten koop ik voor dat geld beide nog een paar keer.

Voor een telefoon van 600,- valt dit bedrag toch heel erg mee? Ik betaal liever iets meer voor een goed hoesje dan dat je reparatie kosten mag betalen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:10.