//

The best of Dealextreme

The best of Dealextreme discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Plaats hier al je favoriete Dealextreme accessoires en je ervaringen met kwaliteit, gebruik etc...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-11, 00:23
elevator's schermafbeelding
elevator elevator is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Dongen
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar elevator
Thumbs up The best of Dealextreme

Plaats hier al je favoriete Dealextreme accessoires en je ervaringen met kwaliteit, gebruik etc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-11, 00:59
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Na veelvuldig besteld te hebben bij DX, kabeltjes, hoesje, overige gadgets en de meeste met volle tevredenheid gebruikt, heb ik op mijn laatste twee bestellingen, resp. 2 en 2,5 maand moeten wachten.
Voor mij geen DX meer.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 29-04-11, 01:27
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Vorige week iPad2 dock besteld en 2 screenprotectors en gisteren bezorgt (precies 10 dagen)...zo zie je maar dat het ook anders kan. Daarbij bestel ik wel vaker wat en ben tot nu toe zeer tevreden.
  #4  
Oud 29-04-11, 10:45
dora95 dora95 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 108
Standaard

Hoe kan dit allemaal zo ontzettend goedkoop zijn dan? Is het allemaal nep ofso? Een SGP case voor $5?
  #5  
Oud 01-05-11, 15:19
mickeyD mickeyD is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 52
Standaard

in china geldt: Copyright is the right to Copy, inderdaad ALLES is namaak.
de kwaliteit is er ook naar dus..
gaat het langer dan 1 maand mee, bofkont!
gaat het langer dan 3 maanden mee? koop een staatslot, je hebt altijd geluk blijkbaar!
verder ff over de levertijden: tussen 1 week en een maand is niets raars, koop niets tussen oktober en januari, want levertijden worden dan 2 maanden of meer!
koop ook niets van leverancier OPURSTECH of YANG want die leverd pas na 10 weken of meer. (de leverancier (supplier) naam zie je helemaal onderaan de pagina van het artikel in licht grijze text)

Listed by Supplier: OPURSTECH,

Laatst gewijzigd door mickeyD; 01-05-11 om 15:24.
  #6  
Oud 01-05-11, 16:10
pascalbrouwers pascalbrouwers is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sjeng - City
Berichten: 189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickeyD Bekijk bericht
in china geldt: Copyright is the right to Copy, inderdaad ALLES is namaak.
de kwaliteit is er ook naar dus..
gaat het langer dan 1 maand mee, bofkont!
gaat het langer dan 3 maanden mee? koop een staatslot, je hebt altijd geluk blijkbaar!
verder ff over de levertijden: tussen 1 week en een maand is niets raars, koop niets tussen oktober en januari, want levertijden worden dan 2 maanden of meer!
koop ook niets van leverancier OPURSTECH of YANG want die leverd pas na 10 weken of meer. (de leverancier (supplier) naam zie je helemaal onderaan de pagina van het artikel in licht grijze text)

Listed by Supplier: OPURSTECH,
Jonge jonge,
Ik bestel al zeker 2 jaar accessoires bij Deal extreme.
Je hebt gelijk dat het namaak is.
Je hebt ongelijk dat het allemaal prul is (zit er wel tussen).
Gebruik nu al zeker 2 jaar een oplader, 2 extra kabeltjes voor mijn iphone/ipad.
heb al diverse covers gekocht voor mijn iphone en ipad
Screen protectors.
Car kit voor dee iphone..
En tot nu toe functioneert het nog allemaal.
Alleen de car kit is kapot, maar dat ben ik zelf schuld.


groet,
pascal
g
__________________
Ipad 32GB,touch 16GB,2G 16GB,3G 16GB,4G 16GB en de 5G 16 GB
  #7  
Oud 01-05-11, 16:16
mickeyD mickeyD is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 52
Standaard

ik heb ook veel spullen uit china, en ja er zit leuk spul tussen dat werkt, en het gewoon blijft doen, niets mis mee, maar raad het niemand aan die je niet ook uitlegd dat hij/zij rotzooi kan verwachten en geen hollandse winkel kwaliteit en/of service.
ruilen, terugsturen enz is er niet bij, hooguit als je sterk in je schoenen staat een paypal claim en je geld terug.
daarbij moet je ook altijd iedereen duidelijk maken dat het uit CHINA komt en niet uit een webshop uit de buurt, dus levertijden van een maand is niets raars. men gaat op sommige fora al zeiken waar t blijft na 3 dagen.. (ook op het DX forum op de site zelf.)
dan spoor je echt niet hoor.
t is leuk, goedkoop en hilarisch om pakketjes te ontvangen, zeker tegen zulke prijzen, maar koop geen spullen waar je kwaliteit bij nodig hebt, zoals camera's en/of telefoons, want dat gaat je bezuren.
  #8  
Oud 01-05-11, 20:12
jacobkugel jacobkugel is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik koop ook regelmatig bij DX en ben er tevreden over. Levertijden zijn doorgaans zo'n 10 tot 14 dagen.

Kwaliteit: Redelijk tot goed. Inderdaad "namaak", waarbij opgemerkt dat de spullen die je bij Mediamarkt of Belcompany koopt dat dan ook zijn. Een "merk" als Hama is hetzelfde spul als wat je bij DX koopt, alleen verkoopt Belcompany het voor 12,95 en bij DX kost je het 2 euro. Zeker voor normale gebruiksaccessoires als een kabeltje of tasje kun je die gok wel wagen lijkt me. Een 12V USB lader voor 29,95 kopen bij de MM vind ik absurd! Bij DX ben je voor minder dan 2 euro klaar. En ook al zou het rommel zijn, dan koop je er toch 10? Ben je nog goedkoper uit en hou je het ook 2 jaar mee uit. Overigens is er tot nu toe (in 3 jaar tijd) slechts 1 ding kapot gegaan bij mij, wat door DX was geleverd en dat was een batterij voor een Samsung NC10 netbook.

De opmerking dat iets het niet langer dan 1 maand uithoudt is echt onzin. Uitzonderingen daargelaten, zijn de spullen van DX van voldoende kwaliteit om het tenminste net zo lang uit de houden als het apparaat waarvoor het is gekocht. Per slot van rekening staat dit forum ook vol met verhalen over kapotte iPhones van 2 maanden oud..

Ik heb bij DX ook (reserve) batterijen gekocht voor m'n Casio fototoestel en het werkt prima. Ik ga echt geen 40 euro of meer betalen voor een batterij die ook voor 6 euro bij DX leverbaar is. Dat de opgegeven capaciteit niet geheel klopt neem ik dan voor lief. Of ik nu 250 foto's kan nemen of 350 zal mij boeien. Die verkeerde opgave kun je dan gelijk als misleiding neerzetten, maar dat vind ik overdreven. Want ja, Chinees spul is geen Westers spul, maar dan nog: Veel, zo niet alle, "Westerse" "kwaliteitsaccessoires" komen ook gewoon uit China.

Wil je nog goedkoper dan DX, dan zul je het zelf moeten ophalen in Hongkong of Bangkok. Vaak zie je daar hetzelfde spul als bij DX, maar dan nog goedkoper.

Mensen, laat je niet misleiden voor "duur = beter". Onzin! Hollandse groothandel en detailhandel willen ook geld verdienen, daar is ook niets mis mee. Maar uiteindelijk komt het toch uit China en als je het bij DX voor 10% of minder van de prijs kunt kopen, kun je je ook best een keer een sporadische miskleun veroorloven.
  #9  
Oud 01-05-11, 22:49
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ben het met bovenstaande post merendeels eens. Ik denk ook dat 29,- euro voor een ladertje belachelijk is. Echter, juist bij een accessoire als een lader vind ik het wel belangrijk kwaliteit te kopen. Een autolader van DX ging een keer stuk (kabeltje ging open liggen bij de plug - niet zo veilig meer) en ik maakte de dock connector eens open. Ik schrok me rot wat ik zag; 2 polen waren min of meer gesmolten en maakten bijna / zo goed als contact met elkaar. Ik weet niet hoe lang mijn iPhone dat leuk had gevonden. Natuurlijk weet ik (nog) niet hoe dit bij een duurdere lader zit, maar het is niet de eerste keer dat ik laad- en batterij problemen lees icm goedkope(re) kabeltjes.
Of de prijs voor zgn 'kwaliteit' dan idd te hoog is, vergeleken met wat het zou moeten kosten of in verhouding met grondstoffen etc: ik denk van wel. Helaas is er meestal wél sprake van kwaliteitsverschil (voor een veel hogere prijs echter) ook al wordt het allemaal in China gemaakt. (Dezelfde) fabrieken kunnen volgens mij wel degelijk verschillende kwaliteits levels maken of leveren....

Laatst gewijzigd door ballegooier; 01-05-11 om 22:55.
Reageren

Labels
accessoires, dealextreme, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dealextreme newaqua Koopinformatie Nederland 30 09-01-11 15:11
Het DealExtreme topic Laurensho iPhone accessoires en onderdelen 1 08-01-11 00:11
Autolader van DealExtreme Erwinvanh iPhone accessoires en onderdelen 4 18-09-10 17:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.