iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone 4 bumpercase (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/90583-iphone-4-bumpercase.html)

JSM93 08-05-11 14:35

iPhone 4 bumpercase
 
Hallo allemaal,

Ik heb 2 korte vraagjes:

Ik heb sinds kort een iPhone 4 en wil eigenlijk ook een bumper aangezien het hoesje dat ik nu gebruik al het moois van het design verpest. Maar om er nou €30,- voor neer te leggen, nou liever niet. Dus heeft iemand mischien een goed adres om officiele Bumpers te kopen voor iets minder?

En dan mijn 2e vraag, heeft iemand ervaring met een Bumper case om een witte iPhone 4. Zal dit passen? (aangezien al die 0.2 mm dikker verhalen..)

Alvst bedankt,
Joeri

Erulezz 08-05-11 14:52

Misschien dat je even op Ebay kunt kijken. Maar ik denk niet dat je de Bumper in de winkel kunt kopen voor minder dan 29 euro.. :)

Voor zover ik heb gelezen gaat dat prima passen.

mpdrent 10-05-11 12:33

Ik heb altijd een bumper om mijn iPhone4 gehad om dezelfde rede en heb nooit problemen gehad.. Ik heb nu een ander kleur achterkantje besteld, maar wel met behoudt van het Apple design.. Ik laat je anders wel even weten of het kan tippen aan het originele achterkantje..

YoerRri 10-05-11 14:04

Ik vond laatst iPhoneBumperCase.nl. Heb daar ook een Bumper besteld en deze was de volgende dag binnen. Prima winkel. ;)

FamousD 12-05-11 11:34

Pm mij moest je interesse hebben, ik heb er 1 liggen voor 15 euro.. nieuw in de verpakking




mvg,

mpdrent 14-05-11 12:14

Ik heb mijn nieuwe rode achterkant binnen via Just Another iPhone en de daarbij bijpassende bumper ook. Eigenlijk ben ik zeer tevreden. Binnen 24 uur in huis en het achterkantje is nauwelijks te onderscheiden van het origineel. De bijpassende bumper maakt het plaatje compleet!

Benny 16-05-11 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door YoerRri (Bericht 672310)
Ik vond laatst iPhoneBumperCase.nl. Heb daar ook een Bumper besteld en deze was de volgende dag binnen. Prima winkel. ;)

Zijn deze hetzelfde als de originele Apple Bumpers?

TobiasTeeuws 19-05-11 22:55

Die bumpercases zijn echt goed! Mijn zus heeft er één meegebracht uit London voor de originiele prijs. Ik ben er zeer tevreden van. 1 min puntje: Heb hem in het oranje en na 2 maand begint ie wel te verkleuren. Maar voor de rest ziet hij er nog zeer goed uit, niets van schade te zien :D

Yannick1500 26-07-11 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JSM93 (Bericht 671651)
Hallo allemaal,

Ik heb 2 korte vraagjes:

Ik heb sinds kort een iPhone 4 en wil eigenlijk ook een bumper aangezien het hoesje dat ik nu gebruik al het moois van het design verpest. Maar om er nou €30,- voor neer te leggen, nou liever niet. Dus heeft iemand mischien een goed adres om officiele Bumpers te kopen voor iets minder?

En dan mijn 2e vraag, heeft iemand ervaring met een Bumper case om een witte iPhone 4. Zal dit passen? (aangezien al die 0.2 mm dikker verhalen..)

Alvst bedankt,
Joeri

De bumpercase past prima om de witte iPhone 4, die 0,2 mm maakt niks uit


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.