//

iPhone 4 bumpercase

iPhone 4 bumpercase discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb 2 korte vraagjes: Ik heb sinds kort een iPhone 4 en wil eigenlijk ook een bumper aangezien het hoesje dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-11, 15:35
JSM93 JSM93 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 89
Standaard iPhone 4 bumpercase

Hallo allemaal,

Ik heb 2 korte vraagjes:

Ik heb sinds kort een iPhone 4 en wil eigenlijk ook een bumper aangezien het hoesje dat ik nu gebruik al het moois van het design verpest. Maar om er nou €30,- voor neer te leggen, nou liever niet. Dus heeft iemand mischien een goed adres om officiele Bumpers te kopen voor iets minder?

En dan mijn 2e vraag, heeft iemand ervaring met een Bumper case om een witte iPhone 4. Zal dit passen? (aangezien al die 0.2 mm dikker verhalen..)

Alvst bedankt,
Joeri
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-11, 15:52
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Misschien dat je even op Ebay kunt kijken. Maar ik denk niet dat je de Bumper in de winkel kunt kopen voor minder dan 29 euro..

Voor zover ik heb gelezen gaat dat prima passen.
  #3  
Oud 10-05-11, 13:33
mpdrent mpdrent is offline
• iOS 4.1 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik heb altijd een bumper om mijn iPhone4 gehad om dezelfde rede en heb nooit problemen gehad.. Ik heb nu een ander kleur achterkantje besteld, maar wel met behoudt van het Apple design.. Ik laat je anders wel even weten of het kan tippen aan het originele achterkantje..
  #4  
Oud 10-05-11, 15:04
YoerRri YoerRri is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Gasselternijveen
Berichten: 21
Stuur een bericht via Instant Messenger naar YoerRri Stuur een bericht via MSN naar YoerRri
Standaard

Ik vond laatst iPhoneBumperCase.nl. Heb daar ook een Bumper besteld en deze was de volgende dag binnen. Prima winkel.
  #5  
Oud 12-05-11, 12:34
FamousD FamousD is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Pm mij moest je interesse hebben, ik heb er 1 liggen voor 15 euro.. nieuw in de verpakking




mvg,
  #6  
Oud 14-05-11, 13:14
mpdrent mpdrent is offline
• iOS 4.1 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik heb mijn nieuwe rode achterkant binnen via Just Another iPhone en de daarbij bijpassende bumper ook. Eigenlijk ben ik zeer tevreden. Binnen 24 uur in huis en het achterkantje is nauwelijks te onderscheiden van het origineel. De bijpassende bumper maakt het plaatje compleet!
  #7  
Oud 16-05-11, 20:02
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YoerRri Bekijk bericht
Ik vond laatst iPhoneBumperCase.nl. Heb daar ook een Bumper besteld en deze was de volgende dag binnen. Prima winkel.
Zijn deze hetzelfde als de originele Apple Bumpers?
  #8  
Oud 19-05-11, 23:55
TobiasTeeuws TobiasTeeuws is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Eeklo
Berichten: 1
Standaard

Die bumpercases zijn echt goed! Mijn zus heeft er één meegebracht uit London voor de originiele prijs. Ik ben er zeer tevreden van. 1 min puntje: Heb hem in het oranje en na 2 maand begint ie wel te verkleuren. Maar voor de rest ziet hij er nog zeer goed uit, niets van schade te zien
  #9  
Oud 26-07-11, 17:45
Yannick1500 Yannick1500 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Monnickendam
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar Yannick1500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JSM93 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb 2 korte vraagjes:

Ik heb sinds kort een iPhone 4 en wil eigenlijk ook een bumper aangezien het hoesje dat ik nu gebruik al het moois van het design verpest. Maar om er nou €30,- voor neer te leggen, nou liever niet. Dus heeft iemand mischien een goed adres om officiele Bumpers te kopen voor iets minder?

En dan mijn 2e vraag, heeft iemand ervaring met een Bumper case om een witte iPhone 4. Zal dit passen? (aangezien al die 0.2 mm dikker verhalen..)

Alvst bedankt,
Joeri
De bumpercase past prima om de witte iPhone 4, die 0,2 mm maakt niks uit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schade door Bumpercase Guest-20190430163756 iPhone accessoires en onderdelen 32 24-02-11 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.